پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش وزارت خارجه به بيانيه مداخله جويانه کانادا

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب: 577898
سخنگوي وزارت امور خارجه ضمن محکوميت و رد بيانيه مداخله جويانه وزارت امور خارجه کانادا در امور داخلي کشورمان اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران مواضع مداخله جويانه دولت کانادا را ناقض تعهدات حقوقي و بين المللي آن کشور و فاقد هر گونه وجاهت مي داند.
واکنش وزارت خارجه به بيانيه مداخله جويانه کانادا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز ديپلماسي عمومي و رسانه اي وزارت امور خارجه، بهرام قاسمي با اشاره با قتل يک شهروند ايراني مقيم کانادا به دست پليس اين کشور و پاسخگو نبودن دولت کانادا تاکنون و ناديده گرفتن مطالبات و درخواست هاي بحق ايرانيان مقيم کانادا به منظور برخورداري از حقوق اوليه کنسولي و اقامتي به رغم پيگيري هاي مستمر ايرانيان و وزارت امور خارجه کشورمان را از مصاديق سياست هاي دوگانه اين کشور در قبال شهروندان ايراني خواند.
 
وي ضمن تأکيد بر اينکه اينگونه مواضع دولت کانادا با اظهارات مقامات عالي آن کشور درخصوص تعامل و گفتگو با جمهوري اسلامي ايران همخواني ندارد، گفت: متاسفانه اين ادبيات دولت کانادا تکرار ادبيات غلط، غيرمنطقي و ناکار آمد دولت هاي قبلي کانادا عليه مردم ايران، و مردود است.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
اينارو نگى چى بگى