جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

حمایت سرکرده منافقین از اغتشاشات

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 577813
سرکرده منافقین در با انتشار پیام تصویری خطاب به تظاهرات‌کنندگان مدعی شد که باید کانون‌های شورش را گسترش داد.
حمایت سرکرده منافقین از اغتشاشات
به گزارش جهان نيوز، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در پیام تصویری که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد با سوءاستفاده از تجمع چند روزه اخیر برخی شهر‌های تهران تظاهرات‌کنندگان را به آشوب و خشونت دعوت کرد.

سرکرده منافقین که با برچیده شدن پادگان اشرف در عراق به نظر می‌رسد موجودیتش در خطر افتاده و هم اکنون اطلاعی از محل اقامت وی در دست نیست، مدعی شد که اکنون زمان گسترش و جهش کانون‌های شورشی است.

به باور کارشناسان فراخوان گروهک منافقین برای اغتشاش در تهران در حالی انجام شده که پس از ضربات متعدد نظام به این گروهک تروریستی در سالیان گذشته، این گروهک همچون فتنه ۸۸ صرفاً در حد بیانیه و موج سواری بر اینگونه حرکت‌ها اقدام می‌کند.
 
 حمایت سرکرده منافقین از اغتشاشات در برخی نقاط کشور
 
پیشتر نیز سرکرده منافقین در چند توئیت مردم را به اعمال خشونت و سردادن شعار‌های ساختار شکنانه دعوت کرده است.

از بعد از ظهر روز شنبه با برپایی چند تجمع در انتقاد به مسائل اقتصادی در شهر‌هایی مانند مشهد، تهران و برخی مراکز استان‌ها، گروه‌های کوچکی از افراد اقدام به حمله به مراکز دولتی، بانک‌ها و تخریب اماکن عمومی کردند و به نظر می‌رسد با حمایت دشمنان ایران در خارج از کشور این تجمعات که با انگیزه‌های اقتصادی شکل گرفته بود از مسیر خود منحرف شده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این جوجه منافقین وطن فروش و نوکر اسرائیل آمریکا و عربستان چه می گویند خائنینی که همراه صدام ملت خود را فروختند و جنایت بر علیه این مردم ایران کردند