جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نوازنده مطرح فرانسه به ایران می‌‌آید

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 577773
«مانو کچه» (نوازنده برجسته درامز اهل کشور فرانسه) در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.
نوازنده مطرح فرانسه به ایران می‌‌آید
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط‌عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر،‌ مانو کچه « Manu Katche» موسیقیدانی است که هم در اجراهای زنده و هم استودیویی فعالیت دارد. او دنباله‌روی سبکی یکتا در نوازندگی‌ است؛ آمیزه‌ای متمایز از ظرافت و قدرت که موسیقیدان‌ها و تهیه‌کنندگان همواره در پی آن هستند.

«کچه» که نوازنده‌ درامز منتخب پیترگابریل است، در اثر بسیار موفق او به نام «پُتک» بسیار اثرگذار بود و کانون گروه او در اجراهای زنده‌ی اخیرش در تور جهانی «Back to front» است. همکاری درازمدت کچه با استینگ یکی دیگر از جنبه‌های بارز فعالیت حرفه‌ا‌ی اوست؛ سبک متمایز او سهم چشمگیری در موفقیت بهترین اثر استینگ «مرد انگلیسی» در نیویورک داشته است.

بنابر این گزارش، فعالیت «کچه» در جایگاه آهنگساز و رهبرگروه، بخش‌ مهمی از فعالیت‌های حرفه‌ای اوست. او تاکنون شش آلبوم با نام خود منتشر کرده که با اقبال گسترده‌ جهانی روبرو شده‌ است؛‌ مشخصه‌ اصلی موسیقی او ادراک در خلق درون‌مایه‌های دقیق،‌ آهنگین و گیرا‌، جریان یکتا و حس‌وحال ژرف آن است. گواه نبوغ او این است که هر دو جنبه‌ هویت موسیقایی‌اش– به‌عنوان نوازنده‌ای بی‌نظیر و افسونگر صدا،‌ و آهنگساز و رهبر گروه- مکمل یکدیگر است.

«مانو کچه» 28 دی‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *