جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

فعالیت سه شیفته مدارس در مناطق زلزله زده

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 577588
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برخی مدارس دچار ترک‌های جزئی شده‌اند و خانواده‌ها اجازه حضور فرزندشان در کلاس درس را نمی‌دهند.
فعالیت سه شیفته مدارس در مناطق زلزله زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مجید یزدان پناه درباره وضعیت فعالیت مدارس آسیب دیده در زلزله کرمانشاه گفت: هنوز برخی دانش‌آموزان آمادگی رفتن زیر سقف کلاس و آرامش روحی را ندارند.

وی افزود: تعداد محدودی از مدارس سه شیفته هستند و تعمیرات مدارس شروع شده که کار تعمیرات جزئی 5 مدرسه به اتمام رسیده و مدارس دیگر در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: نمی‌توانیم به دانش‌آموزان بگوییم به داخل مدرسه برو ونگران نباش اگر چه برخی مدارس سالم هستند و ترک جزئی دارند اما خانواده‌ها اجازه حضور دانش آموزان را در کلاس درس نمی‌دهند.وی ادامه داد: در برخی مدارس هنوز مردم داخل مدرسه حضور دارند و نمی توانیم مردم را از مدارس خارج کنیم و مجبور شدیم که همسایه مردم داخل حیاط باشیم و گوشه ای را به مردم اختصاص دادیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 10 تا 12 مدرسه دیگر هنوز به کانکس نیاز دارند، گفت: هفت مدرسه در سه شیفت کار می‌کنند و سه ساعت تدریس دارند و امیدواریم بعد از امتحانات میان ترم بتوانیم اضافه کار برای معلمان داشته باشیم تا در شیفت‌های دیگر کلاس‌های فوق برنامه را در کانکس‌ها ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: تفاهمنامه‌ای میان بهزیستی,‌ آموزش و پرورش و وزارت بهداشت منعقد شد تا مجموعه روانشناسان در سرپل ذهاب مستقر شوند و 100 روانشناس با خانواده ها مرتبط هستند تا بار روانی را کم کنند و دانش‌آموزان با امنیت خاطر در کلاس‌ها حاضر و خانواده‌ها اجازه دهند فرزندانشان در کلاس درس حضور یابند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *