جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
اصغری:

آغاز اکران‌های ویژه فیلم «اشنوگل»

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 577484
اصغری از آغاز اکران‌های ویژه «اشنوگل» در اقصی نقاط ایران و شهرهای فاقد سینما خبر داد.
آغاز اکران‌های ویژه فیلم «اشنوگل»
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، درباره آغاز اکران‌های ویژه «اشنوگل»گفت: برخی نهادهای ارزشی برای حمایت از فیلم‌های حوزه دفاع مقدس، در اقصی نقاط کشور و شهرهایی که سینما ندارند، اکران‌هایی در نظر می‌گیرند که «اشنوگل» نیز در دستور کار آنها قرار دارد.

وی افزود: اکران‌های ویژه «اشنوگل» نیز در شهرهای مختلف کشور و آنهایی که فاقد سینما هستند، با امکاناتی ویژه آغاز شده است که امیدواریم اتفاقات خوبی پیش روی آن در اکران باشد.

گفتنی است؛ در قصه «اشنوگل» آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می دهد، احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است ...

در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *