جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه

نوبخت: در سال 97 یک میلیون و 50 هزار شغل ایجاد می‌کنیم

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 577473
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: رئیس سازمان بودجه در کمیسیون تلفیق عنوان کرد بنا داریم در سال آینده یک میلیون و 50 هزار شغل را ایجاد کنیم.
نوبخت: در سال 97 یک میلیون و 50 هزار شغل ایجاد می‌کنیم
مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی جهان نيوز، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: در جلسه امروز که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه،‌ بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد برگزار شد پیش از ورود به کلیات لایحه بودجه موضوعاتی همچون یارانه‌ها و قیمت‌ حامل‌های انرژی و اشتغال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان بودجه و وزیر نفت مطالب خود را مطرح کردند اما فرصتی برای وزیر اقتصاد باقی نماند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 اظهار داشت: در جلسه امروز نوبخت با اشاره به بحث اشتغال عنوان کرد که ما بنا داریم تا در سال 97 یک میلیون و 50 هزار شغل را ایجاد کنیم و 73 میلیارد تومان به این حوزه اختصاص داده شده است.

لاهوتی خاطرنشان کرد: زنگنه نیز با اشاره به بحث فروش نفت گفت که ما نفت را با قیمت 55 دلار و ارز 3300 تومان در بودجه 97 در نظر گرفته‌ایم و با وضعیت فعلی احتمال ندارد که قیمت نفت از این مقدار بیشتر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ما دو میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز صادر می‌کنیم مجموعه درآمدهای نفتی ما حدود صد و یک هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97  در پایان گفت: امروز کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق مطرح نخواهد شد و در جلسه فردا  این موضوع در دستور کار اعضا خواهد بود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *