جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازی کودک سه‌ساله با اجاق‌گاز ۱۲ قربانی گرفت

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 577403
علت آتش‌سوزی روز پنجشنبه در نیویورک که موجب کشته شدن ۱۲ تن شد، مشخص شد.
بازی کودک سه‌ساله با اجاق‌گاز ۱۲ قربانی گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روز پنج‌شنبه و در جریان آتش سوزی در یک آپارتمان در شهر نیویورک 12 نفر کشته و 15 تن دیگر به شدت زخمی‌شدند.

بر اساس گزارش skynews، این حادثه که در منطقه «بیل دو بلازیو» شهر نیویورک رخ داد به گفته شهردار نیویورک، در چند دهه گذشته در این شهر بی‌سابقه است.

در این رابطه «دنیل نیگرو» رئیس سازمان آتش‌نشانی نیویورک در مصاحبه مطبوعاتی درخصوص علت این حادثه گفت:"آتش‌سوزی از آشپزخانه یکی از واحد‌های مسکونی در طبقه اول و به دلیل بازی یک کودک با اجاق گاز آغاز شده است."

طبق این گزارش، بعد از شعله‌ور شدن آتش در این واحد، مادر به همراه دو فرزندش از درب پشتی خارج می‌شوند اما باز ماندن درب واحد موجب سرایت آتش به دیگر بخش های ساختمان شده است.

در این حادثه که موجب کشته شدن 4 کودک نیز شد، پنج نفر در صحنه حادثه و هفت تن دیگر در بیمارستان و به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

در این حادثه که به گفته شهردار نیویورک دومین حادثه آتش‌سوزی مناطق مسکونی در نیویورک طی دو هفته گذشته بود، 160 آتش‌نشان برای مهار آتش حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *