جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

استیضاح آخوندی به قوت خود باقی است

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 577360
نماینده مردم تبریز در مجلس محور‌های طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد.
استیضاح آخوندی به قوت خود باقی است
به گزارش جهان نيوز، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس ، اظهار داشت:استیضاح وزیر راه و شهرسازی کماکان به قوت خودباقیست.

وی با بیان اینکه پیش از این کارگروه ویژه کمیسیون شوراها از مناطق زلزله زده بازدید کرده بودند، افزود:قرار است اعضای کارگروه شوراها مجدداً از مناطق زلزله‌زده برای تکمیل گزارش بازدید کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس، با تاکید بر اینکه گزارش کمیسیون عمران و بهداشت درباره مناطق زلزله‌زده تا کنون تدوین نشده، گفت:قرار است کمیسیون شوراها به همراه دیگر کمیسیون‌ها گزارش مشترکی ارائه دهند که این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت شود.

علیرضا بیگی با بیان اینکه تخریب بیمارستان در مناطق زلزله زده و ساختمان‌ها ازجمله عوامل کلید خوردن استیضاح آخوندی است، گفت:فقدان برنامه برای پاسخ دادن به نیاز امروز جامعه درباره مسکن به ویژه مسکن جوانان،  عدم استفاده از ظرفیت بافت‌های فرسوده برای تامین مسکن و همچنین عدم تاب‌آوری بنا‌های احداث شده و زیر ساخت‌های عمرانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه از دیگر محور‌های استیضاح وزیر راه است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه ما در رابطه با به استیضاح وزیر راه در پی بحث‌های فنی هستیم، تصریح کرد:استیضاح وزیر راه هیچ ارتباطی به جهت‌گیری‌های سیاسی نداشته و فارغ از سمت‌گیری‌های سیاسی پیگیری می‌شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این دفعه دیگه تو رای آوردن رکورد میزنه
Iran, Islamic Republic of
دوره دوره اخوندی است !!! بنده خدا زور نزن ! مجلس که مجلس مدرسی نیست .