جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
آیت‌الله خاتمی:

عده‌ای در فتنه ۸۸ بازیچه دشمنان قرار گرفتند‌

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 577267
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده‌ای بازیچه دشمنان در فتنه ۸۸ قرار گرفتند گفت: حماسه ۹ دی انقلاب را در عرصه تهاجم داخلی برای همیشه بیمه کرد.
عده‌ای در فتنه ۸۸ بازیچه دشمنان قرار گرفتند‌
به گزارش جهان نيوز،‌ آیت‌الله سیداحمد خاتمی با اشاره به اینکه اهمیت و ارزش حماسه 9 دی همسنگ حماسه انقلاب اسلامی است اظهار داشت: همانطور که حماسه غدیر ارزشی همسنگ حماسه بعثت نبی اکرم(ص) داشته و حماسه غدیر حماسه بزرگ بشریت در پایداری از بعثت نبوی بود.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 فتنه‌گران و سران فتنه یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها اصل انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بودند گفت: متاسفانه کسانی در این عرصه بازیچه قرارگرفته و آن کاری را کردند که دشمنان خواسته، می‌خواهد و خواهد خواست.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: دشمنان نظام و انقلاب هرگز به آرزوی خود که سقوط نظام ولایی جمهوری اسلامی نخواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه در جریان فتنه 88 تعابیری چون کودتای مخملی، جنگ نرم و... مطرح می‌شد خاطرنشان کرد: با هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان چشم بیدار امت و همراهی خوب و مخلصانه مردم وفادار ایران توطئه دشمنان ناکام ماند و نتوانستند به اهداف خود در ایران برسند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه با حضور مردم در حماسه 9 دی توطئه دشنان نظام و انقلاب ناکام ماند عنوان کرد: حضور مردم در صحنه و خلق حماسه 9 دی انقلاب را در عرصه تهاجم داخلی برای همیشه بیمه کرد همانطور که حضور جهادی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس انقلاب را در برابر تهاجم خارجی بیمه کرد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *