کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مشهد: مقصر اصلی آقای روحانی است

8 دی 1396 ساعت 21:53

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه ما همچنان به صورت جدی مشکلات سپرده‌گذاران را در مجلس پیگیری می‌کنیم، گفت: بنده شخص رئیس جمهور را در این رابطه مقصر می‌دانم و این موضوع سوءرفتار ایشان را نشان می‌دهد.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بنده برخی بی‌تدبیری‌ها و مجموع رفتاری که دولت نسبت به آنها بی‌توجهی کرده چه در موضوع سپرده‌گذاران و چه در ارتباط با مؤسسه پدیده و سایر مسائلی که متأسفانه به آنها اعتنا نشده و حقوق مردم تضییع شده مشکل اصلی می‌دانم.
 
وی افزود: مردم در هر صورت در این مسائل باید یک جایی حرف‌شان شنیده شود. ما چندین ماه است که سؤال از رئیس جمهور را مطرح کرده‌ایم. با توجه به اینکه بیش از 140 نماینده هنوز نتوانستند این سؤال خود را مطرح کنند و رئیس‌جمهور را به مجلس بیاورند تا به این موضوع پاسخ دهد مردم بی‌پناهی که دست‌شان به جایی نمی‌رسد چه کار کنند؟
 
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بنده امروز مقصر اصلی را در ارتباط با مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری دولت می‌دانم که با بی‌تدبیری خود در همه ابعاد امروز زمینه اعتراضات را فراهم می‌کند. مردم ما حق دارند در ارتباط با حقوق تضییع شده خود به جایی پناه ببرند وقتی امروز کسی نیست که به آنها پناه دهد و حرف‌شان را بشنود و نماینده‌های آنها هم در مجلس نمی‌توانند حرف خود را مطرح کنند و متأسفانه با سوءمدیریتی که با یک دیکتاتوری فراوان حتی (که اجازه نمی‌دهند این مسائل مطرح شود)‌ نتیجه آن این خواهد شد که مردم به این شکل تجمع و مسائل خود را به یک شکلی طرح کنند.
 
پژمانفر افزود: بنده ضمن اینکه باید از مردم مظلوم سراسر کشور در ارتباط با این سوءرفتارها به این شرایط افتاده‌اند عذرخواهی می‌کنم، هشدار می‌دهم که بی‌تدبیری دولت در ارتباط با احقاق حقوق این مردم زمینه بسیاری از مسائل را ممکن است در کشور فراهم کند و انتظار ما این است که هیأت رئیسه مجلس از این خودکامگی و سوءمدیریت - که جلوی سؤال نمایندگان را نسبت به رئیس جمهور گرفتند - دست بردارند و اجازه دهند که مجلس از حقوق قانونی خود نسبت به پیگیری مطالبات مردم استفاده کند و دستگاه‌ها را به رعایت حقوق مردم ملزم کند.
 
وی ادامه داد: «ما سؤال از وزیر اقتصاد را چندین بار مطرح کردیم اما وزیر اقتصاد مطرح می‌کند که موضوع بانک مرکزی و سوءرفتارهای آن و رفتارهایی که در آنجا انجام می‌شود هیچکدام تحت مدیریت وزیر نیست. یعنی اینها به شخص رئیس جمهور بازمی‌گردد و اصراری که در ارتباط با این روش غلط دارند.»
 
پژمانفربا اشاره به اینکه ما همچنان به صورت جدی مشکلات سپرده‌گذاران را در مجلس پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: بنده شخص رئیس جمهور را در این رابطه مقصر می‌دانم و این موضوع سوءرفتار وی را نشان می‌دهد و من فکر می‌کنم اگر امروز رئیس جمهور به این سؤال پاسخ ندهد باید مجلس بحث استیضاح رئیس جمهور را در دستور کار قرار دهد.


کد مطلب: 577201

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/577201/نماینده-مشهد-مقصر-اصلی-آقای-روحانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com