چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

وزير جنگ اسرائیل خواستار اعدام فلسطينيان شد

جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب: 577187
وزير جنگ رژيم صهيونيستي از بيم حملات فلسطيني ها ، اعدام شهروندان فلسطين را خواستار شد .
وزير جنگ اسرائیل خواستار اعدام فلسطينيان شد
به گزارش جهان نيوز؛ «اويگدور ليبرمن» وزير جنگ رژيم صهيونيستي در صفحه شخصي خود، بر ضرورت تصويب قانون اعدام فلسطينيان تاکيد کرد و با اشاره به وجود قانوني شبيه در آمريکا گفت: بهتر است که اسرائيل نيز در اين زمينه از آمريکا دنباله‌روي کند.

رهبران احزاب ائتلاف شش گانه رژيم صهيونيستي يکشنبه (17 دسامبر) با طرحي موافقت کردند که در صورت تصويب نهايي آن در جلسه عمومي کنست (پارلمان) رژيم صهيونيستي، اعدام معترضان فلسطيني اجرايي مي شود.

«آويگدور ليبرمن» وزير جنگ رژيم صهيونيستي نيز در اين جلسه ادعا کرد، تصويب اين طرح در کنست، مي تواند ، حملات فلسطيني ها را کاهش دهد.
بر اساس اين طرح صهيونيست ها، درصورتي که يکي از شهروندان فلسطيني ساکن کرانه باختري رود اردن به قتل محکوم شود، وزير امنيت اسرائيل مي تواند با توجه به اختيارات دادگاه نظامي، مجازات اعدام را بر آن اعمال کند.

اين اقدام رژيم صهيونيستي از بيم شدت حملات جوانان فلسطيني به نظاميان صهيونيست صورت مي گيرد.

پس از تصميم «دونالد ترامپ» رئيس جمهور امريکا مبني بر اعلام قدس به عنوان پايتخت اسرائيل ، مناطق مختلف کرانه باختري رود اردن و باريکه غزه به صحنه اعتراض فلسطينيان و درگيري صهيونيست ها با مردم فلسطين تبديل شده است.

منبع:آریا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *