پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بیانیه بسیج اساتید،طلاب‌وروحانیون به‌مناسبت ۹دی

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 577036
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با صدور بیانیه‌ای، فرار رسیدن سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت.
بیانیه بسیج اساتید،طلاب‌وروحانیون به‌مناسبت ۹دی
به گزارش جهان نيوز، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با صدور بیانیه‌ای فرار رسیدن سالروز حماسه 9 دی سال 1388 را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

لِیَجْعَلَ مَا یُلْقِی الشَّیْطَانُ فِتْنَةً لِّلَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ وَالْقَاسِیَةِ قُلُوبُهُمْ وَإِنَّ الظَّالِمِینَ لَفِی شِقَاقٍ بَعِیدٍ (حج/۵۳)

خدا این فرصت را به شیطان داده است که آنچه را او برضد پیامبران القا می‌کند، برای کسانی که در دلهایشان بیماری شک و تردید است و نیز برای سنگدلان وسیله آزمونی قرار دهد، و قطعا ستمکاران در مسیری خلاف هستند و با حق فاصله ای دور و دراز دارند.

تاریخ خوبان بخصوص انبیاء همیشه پر از فراز و نشیب امتحانات و ابتلائات الهی بوده که القاگر آن دشمن قسم خورده انسان، شیطان بوده و هست. از فتنه آتش نمرودیان گرفته تا دغل بازی سامری و گوساله اش و از نفوذی حواریون عیسای نبی تا جنگ احزاب و از قرآن های سرنیزه تا تنهایی امام مجتبی علیه السلام همه نشان از وسواس خناسی می دهد که با ماسک تزویر غبار گمراهی می پراکند.

انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ حواشی بسیار عجیبی داشت، از توزیع کتابچه «از دیکتاتوری تا دموکراسی» جین شارپ تا تردد آقایان و آقازادگان به لندن و از ترافیک سفارت انگلیس در تهران تا جلسات محرمانه سلطنت طلب ها و منافقین و صدها نحله منحرف دیگر.

ابزار دست فتنه سازان اول شایعه است که امروزه ابزار پراکندنش بسیار است و دوم ساده لوحان اند که دو کاندید ریاست جمهوری بسیار مستعد این امر بودند. و بالاخره غبار فتنه برپاشد، خواص به تردید بودند و مسامحه، برخی هم سواری دادند و هم شیره‌ی جانشان به تاراج رفت.

اما عوام چشم و گوش فقط به امر ولی داشتند. در ایامی که بزرگان حیران و سرگردان بودند مردم کوچه و بازار چه خوب ندای ولی امر مسلمین را شنیدند تا آنجا که فرمود: «نهم دى را همین جوانها ، همین نسل سوّم انقلاب به راه انداختند؛ آن حادثه عظیم را به وجود آوردند؛ آن سیلى محکم را به صورت کسانى نواختند که سعیشان این بود که مسیر حرکت اسلامى را با ایجاد فتنه منحرف بکنند؛ این کار را چه کسى کرد؟ جوانها کردند، نسل سوّم انقلاب کردند.» (بیانات ۱۷/۱۰/۹۳)

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن تجدید عهد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات نائب برحقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله)، بخصوص بیانات معظم له در تاریخ ششم آذر ۹۶، بصیرت خود را روزآمد نموده و آمادگی خود را جهت حفظ کیان فکری و معنوی امت شهید پرور و اقشار مختلف بسیج درجهت بسط وحدت ملی و رفع تفرقه اعلام می داریم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *