پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فرار هالیوودی پنج نفر از زندانی در افغانستان

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 577013
منابع محلی ولایت بلخ در شمال افغانستان تایید کرده که پنج زندانی با حفر تونل از زندان مرکزی شهر مزار شریف، مرکز ولایت بلخ، فرار کرده‌اند.
فرار هالیوودی پنج نفر از زندانی در افغانستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم آنلاین، شیرجان درانی، سخنگوی فرمانده پلیس ولایت بلخ به بی‌بی‌سی گفت: که این رویداد سه شنبه اتفاق افتاده و تونل حفره شده توسط این زندانیان به خانه‌های مسکونی اطراف زندان ختم شده‌ است.

سخنگوی پلیس می‌گوید که زندانیان با استفاده از تاریکی شب و با مهارت ویژه این تونل را حفر کرده‌اند.درانی اضافه کرده که هویت این زندانی‌ها مشخص نشده و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

به گفته مسئولان در زندان مرکزی بلخ، صدها زندانی به شمول کسانی که به اتهام ارتکاب جرایم بازداشت شده و همچنین افرادی از نیروهای شورشی مخالف دولت افغانستان نگهداری می‌شوند.

این نوع فرار در افغانستان بی‌سابقه نیست قبل از این در بهار ۱۳۹۰ چند صد زندانی توانستند با استفاده از تونلی به طول چندصد متر از زندان مرکزی شهر قندهار در جنوب افغانستان بگریزند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *