جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

احتمال لغو تحریم‌های اروپا علیه روسیه

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 576997
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا اعلام کرد که احتمال لغو تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه در سال 2018 میلادی وجود دارد.
احتمال لغو تحریم‌های اروپا علیه روسیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «ولادیمیر شیژوف» نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا امروز پنج‌شنبه اعلام کرد، این احتمال بسیار زیاد است که اتحادیه اروپا تحریم های ضدروسیه را در سال 2018 میلادی لغو کند.

بنا بر این گزارش، این دیپمات روس در مصاحبه با روزنامه «ایزوستیا» در پاسخ به سوالی درباره احتمال لغو این تحریم‌ها گفت: «من تلاش می‌کنم تا از زیاده‌روی در پیش بینی خودداری کنم و به حدس و گمان روی نیاورم اما چنین احتمالی در سال آتی وجود دارد. اجازه دهید منتظر بمانیم و ببینیم که این اتفاق تا چه اندازه می‌تواند بزرگ باشد».

شیژوف در ادامه تأکید کرد که بازبینی سیاست تحریم‌ها مستلزم اراده سیاسی اتحادیه اروپا است.بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا در تاریخ 14 و 15 دسامبر همزمان با برگزاری اجلاس بروکسل اعلام کرد که قصد دارد تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه را تمدید کند. این تحریم‌ها در تاریخ 22 دسامبر تمدید شد.

سران اتحادیه اروپا در ماه مارس سال 2015 میلادی تحریم‌هایی علیه روسیه وضع کرده بودند. علاوه بر این تحریم‌های اقتصادی ضدروسی، اتحادیه اروپا فهرستی از افراد حقیقی و حقوقی روسیه را نیز تحریم کرده که این تحریم‌ها تا ماه مارس سال 2018 میلادی پابرجاست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *