پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عبور سخت پیکان از سد ورامین

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 576947
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری شد که تیم پیکان به سختی از سد تیم شهرداری ورامین عبور کرد.
عبور سخت پیکان از سد ورامین
به گزارش جهان نيوز، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی با برگزاری 6 دیدار ، سیزدهمین هفته خود را پشت سر گذاشت.
 
در این هفته از رقابت‌ها 3 مسابقه در تهران برگزار شد که در این مسابقات تیم‌های میزبان برنده بودند. در خانه والیبال ابتدا بانک سرمایه موفق به شکست دادن تیم رعد پدافند کاشان شد. در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه موفق شدند با حساب 3 بر صفر مقابل میهمان خود به برتری برسند.

در دیگر دیدار تهران در سالن فدراسیون والیبال تیم شمس به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت و در یک نبرد نزدیک و تماشایی شاگردان محمد وکیلی در تیم شمس موفق شدند با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسیده و یک نتیجه شیرین را برای خود رقم بزنند.

سومین دیداری که در تهران برگزار شد را دو تیم شهرداری ورامین و پیکان برگزار کردند. دیداری تماشایی که پنج ست به طول انجامید و در نهایت این تیم پیکان بود که با برتری در ست آخر موفق شد برنده این مسابقه لقب بگیرد.

در آمل تیم کاله از ساعت 17 و 30 و در سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان هاوش گنبد بود. در این مسابقه تیم کاله موفق شد با حساب 3 بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کند. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار در ست‌های اول تا سوم به ترتیب با نتایج 25 بر 23 ، 25 بر 20، 25 بر 18 به سود خود تمام کردند تا اولین برد نیم فصل دوم خود را تصاحب کند.

تیم ساری که با تغییر نام از سارویه به ساری 21 این هفته به لیگ برتر بازگشت در خانه میزبان اردکان بود که در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.

تیم سایپا در دیداری خارج از خانه از ساعت 16 در سالن شهید اقدمی شهر تبریز میهمان تیم شهرداری تبریز بود. تبریزی‌ها در این مسابقه و در حالی که به نظر نمی‌رسید بازنده نبرد با نارنجی‌پوشان پایتخت باشند در پایان با حساب 3 بر یک نتیجه را واگذار کردند. سایپا هفته نخست نیم فصل دوم را نیز با پیروزی مقابل تیم کاله پشت سر گذاشته بود.

در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه همچنان در صدر جدول مسابقات قرار گرفته است.
**نتایج کامل هفته سیزدهم به شرح زیر است:

بانک سرمایه 3 – رعد پدافند کاشان صفر

ساری 2 – خاتم اردکان
3
کاله آمل 3 – هاوش گنبد صفر

شمس تهران 3 – شهرداری ارومیه
2
شهرداری تبریز یک – سایپا
3
پیکان 3 – شهرداری ورامین 2
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *