پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 576920
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جاده چالوس ساعت ۱۷ فردا یکطرفه می‌شود.
جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد شد.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا و جمعه ۸ دی از جاده هراز ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۹ دی از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *