پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۶۶

انحراف محمود احمدی نژاد از کجا آغاز شد؟

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 576890
انحراف از اینجا آغاز شد. او از خودش و از اصولی منحرف شد که همه قدر و قیمتش به سبب پای بندی به آنها بود. نظام جمهوری اسلامی تا توانست صبر پیشه کرد شاید او بیغوله را از شاهراه تشخیص بدهد. اما نشد.
انحراف محمود احمدی نژاد از کجا آغاز شد؟
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی محمدی: اصولی هست که محمود احمدی نژاد تا بدانها پای بند بود هم به مردم خدمت کرد و هم به انقلاب. این اصول مستقل از احمدی نژاد وجود داشت و همیشه خواهد داشت. امام به ما آموخته شاخص آن هم ولی فقیه است نه خود ما و نه هیچ کس دیگر. در فتنه ٨٨ اهل بغی علیه آن اصول شوریدند نه علیه شخص احمدی نژاد و انقلاب با همه وجود پای احمدی نژاد ایستاد. باید هم می ایستاد. صدبار دیگر همان وضع تکرار شود همان کار را باید کرد.

دیری نپایید که احمدی نژاد تصور کرد خود  بخشی از اصول و بلکه عین اصول است. اینکه چرا و چگونه چنین شد خود داستانی است. انحراف از اینجا آغاز شد. او از خودش و از اصولی منحرف شد که همه قدر و قیمتش به سبب پای بندی به آنها بود. نظام جمهوری اسلامی تا توانست صبر پیشه کرد شاید او بیغوله را از شاهراه تشخیص بدهد. اما نشد.

باز هم بماند که چرا. در تمام این مدت که نظام صبوری می کرد، او تلاش کرد پروژه انقلاب منهای اصول را پیش ببرد. نتیجه نوعی اصلاح طلبی و چپ روی درجه سه بود که البته با تهوری بی سابقه بیان می شد. حالا مرزها روشن شده. راه بازگشت البته بسته نیست اما راه فعلی جز اینکه او را به خیل عظیم ایستادگان شکست خورده در مقابل انقلاب ملحق کند، عاقبتی ندارد. انقلابیون سربلندند که چه در ٨٨ و چه امروز پای اصول انقلاب به روایت رهبری ایستاده اند. فتنه گران حالا دربدر به دنبال راهی برای بازگشت می گردند. عاقبت دیگران هم بهتر از این نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان از اول هم همین بود این شما هستید که می خواهید از یک مبدا زمانی دیگر جور دیگری نشانش بدهید
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما اصلی ترین اصل انسانی را ،که تغییر کردن انسانهاست ،منکر میشوید؟پیامبر ما فرمودند بهترین دعا ،دعا برای عاقبت به خیری است زیرا تا دم آخر نیز انسان میتواند عوض شود.چه شباهتی بین احمدی نژاد در شش سال اول کارش با احمدی نژاد بعد از ان وجود دارد؟!
Canada
بله انسان ممکن است تغییر کند. ولی ایشان از اول همین بودند.
Iran, Islamic Republic of
اعدلوا هو اقرب للتقوی.خوبه به فرموده رهبری نقد منصفانه باشد. مانند همین صحبت آقای محمدی .هیچ کس منکر خدمات 4سال اول دولت احمدی نژاد نیست.
Iran, Islamic Republic of
ذات ادمیان لاتغیر است! نماهای متفاوت وجوه ان ذات است! نقل است عرفا بدیده بروجوه می بندند! ذات ابر ایشان هویداست!
Iran, Islamic Republic of
از همان زمان که ایشان سازمان برنامه و بودجه را کنسل اعلان کردند و خود را مهندس در همه زمینه ها دانستند انحراف شروع شد و نوع کار هم چنین بود که ۵۰ سهم مردم ۱۵۰سهم منو دوستان و هم فکران
Iran, Islamic Republic of
الان که دولت بعد از کلی مِن ومِن ،برنامه وبودجه رو احیا کرده ودادن دست نوبخت ده شغله! ونوبخت بودجه ای ریخته که سهم مدیران از بیت المال چندصد درصد بالا بره ،چه گلی به سرمون زده؟
Canada
چون الان بد عمل می شه قبلا خوب بوده؟
این چه استدلالیه آخه. خب شاید هم اونموقع بد بوده الان هم بد هست
Iran, Islamic Republic of
چرا همین دولت بعد از احیا مجدد سازمان مدیریت را منحل و تبدیل به دو سازمان کردند.
Iran, Islamic Republic of
بقول معروف:
تغاری بشکنه ماستی بریزه /// جهان گردد به کام کاسه لیسه!
Iran, Islamic Republic of
این کشور براساس اقدامات فرد تصمیم میگیرد نه براساس ذات آنها ! یعنی نمیدونی اینو ؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان بعد از جریان پالییز دار کمی تغییر روش دادن و ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد شما هر کس که مخالفتان صحبت کرد را با انگهای مختلف به حاشیه میرانید ولی مردم دیگه فریب این حرفها را نمیخورند و حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نزدیک 6 ساله که دیگه نیست نقد ول کردید نسیه رو چسبیدید الان این فسادها زیر سرکیه بازم احمدی نژاد لابد فریدون و برادر جهانگیری و گرانیهای فعلی هم زیر سر احمدی نژاد!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم.
جهان جان کاری کن بشود نظر را عوض کرد.
Iran, Islamic Republic of
وی و دیگران تاوان ظلم سال 88 را خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران 88 که جوان مردم را به اتش کشیدند و عاشورا را مثل یزیدیان با کف وسوت برگزار کردند ،هرگز نمیتوانند تاوران خود را با بدهکار کردن دیگران ،تصفیه کنند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خیر نبینی الهی، کمتر دروغ بگو ! اختلاف نظر ملت با شما جماعت بی بصیرت بر سر مصادیقه نه چیز دیگه ! میفهمی چی میگم ؟! فتنه در واقع استبداد رأی و مسؤلیت ناپذیری اصحاب قدرته ، اونهائی که با عوامفریبی و پ ....ته بازی هشت سال آزگار سر مستضعفین و محرومین رو شیره مالیدند ! بجز تربیت یک مشت دزد حرفه ای و اختلاس گر نجومی چه گلی بر سر مملکت زدند ؟!
Iran, Islamic Republic of
ظلم رو فتنه گران کردند داداش
اشتباه گرفتی
Iran, Islamic Republic of
جای قاتل و مقتول رو عوض نکن نادان‌. خدا رو شکر یوتیوب هست و همه جنایات دوستان شما تا ابد باقی مونده
Romania
ظلم ۸۸ و آقایی کرد که هنوز صبح روز انتخابات بود و بهش وحی شد برنده قطعی انتخاباته و با وقاحت تمام خودش برد خودش و اعلام کرد کسیکه ۲۰ سال از سیاست دور بود و تو حرف زدنشم n دفعه میگفت چیز (بیچاره کلمه گیر نمیاورد روان حرف زدن یادش رفته بود میخواست رییس جمهور بشه ) تو انتخاباتهای ایران معمولا مردم دو دوره به یه نفر رای میدن نمونه اش هاشمی و خاتمی ، حالا به احمدی نژاد که رسید عقده و تنگ نظری اصلاح طلبا رو خفه کرد جنگ داخلی راه انداختن ببینم تو انتخابات امسال اگه رئیسی اعلام میکرد تقلب شده و زنش فرمان میداد مردم بریزید تو خیابان و اگه شورش راه می افتاد و نیروهای ضد شورش و سرکوب میکردن میشد ظلم به طرفداران رئیسی ؟! خدا شاهده من امسال به روحانی رای دادم اصلا قبولش نداشتم ولی میدونستم حزبی زبان نفهم وجود داره که روز اعلام نتایج انتخابات که از قضا ترامپ و داماد صهیونیستش قرار بود برن عربستان و در نشست ریاض شرکت کنن نشستی که سلمان و پسر وحشیش برعلیه ایران برگزار کرده بودن و اصلا به دعوت شاه عربستان اون نشست برگزار شد همون حزب زبان نفهم ممکنه صف و صف کشی خیابونی راه بندازه بخاطر شکست در انتخابات اما ۱۴۰۰ دیگه این اشتباه و تکرار نمیکنم دیگه به معاون روحانی رای نمیدم
خدا توفیق بازگشت به مسیر حق وعدالت را از مانگیرد وای به روزی خداوند مارا به حال خود رها سازد واسیر هواهای نفسانی خود شفیتگی وغرور شویم حال هرکس و در هر مرتبه وجایگاه که باشیم صد بار اگر توبه شکستی باز ای
Iran, Islamic Republic of
خطای او این است با این همه زیرکی که دارد می داند که هر دو جناح او را در پرس ناجوانمردانه قرار داده اند وبایکوت کامل که نتواند حرفش در مناظره بزند و معبری اینگونه برایش باز میگذارند تا او را در مقابل نظام قرار دهند بعد بگو یند دیدید ایشان از اول هم خدمت گذار نبود و دنبال ریاست مطلق بود .بجای اینکه نقشه زر وزور وثروت را بهم بریزد از نظر بنده در میدان ناجوانمردانه حرامخوران بی ملاحظه حرکت می کند
Iran, Islamic Republic of
انقلابیون سربلندند که چه در ٨٨ و چه امروز پای اصول انقلاب به روایت رهبری ایستاده اند. فتنه گران حالا دربدر به دنبال راهی برای بازگشت می گردند. عاقبت دیگران هم بهتر از این نخواهد بود..........
احسنت.یکی از راههاپی که فتنه گران میخواهند بدون عذرخواهی وبدون پذیرش مسئولیت فتنه برگردند ُهمین عَلَم کردن رفتار فعلی احمدی نژاد برای توجیه خیانت خودشون در سال88است.
Iran, Islamic Republic of
احمدینژاد 84 حاصل نا امیدی مردم از چپ و راست بود و همه را غافلگیر کرد. تکلیف چپ که معلوم بود ولی راست هم در عین ناکامی چاره ای نیافت جز موج سواری.
تا 88 چپ و بخشی از راست بیکار نبودندبا اینحال استخوان در گلو تحملش کردند. احمدینژاد هم تا آنجا که میتوانست به عهد خود وفا کرد.
تا آنموقع چپ و راست با سوء استفاده از اطرافیان جوان احمدینژاد بار خود را بستند. وزرا و مدیران چند صد میلیاردی حاصل همان دوره اند. آقای نعمت زاده و ترکان در آن دوران در خدمت دولت نهم مسئولیت های مهمی داشتند.
تا 88 همه چیز را آماده کرده بودند ولی تابو شکنی در آن مناظره کذایی همه برنامه ها را بهم ریخت. تابو شکنی همان شکستن هیبتی دروغین است. از نظر این حقیر شکست دروغ هم عین صواب و تداومش لازم.
با تغییر معنا دار نتایج نظر سنجی در صبح بعد از مناظره، عده ای هزینه و نتایج چند سال برنامه ریزی را بر باد رفته دیده و با شواهدی فراوان در بخش آخر عمر شدند فتنه گر.
شباهت زیادی بین تقلب، و انحراف مییابم که هردو اسم رمزند بدون توضیحی قانع کننده. انحراف اسم رمزیست که توضیحی بر آن نداریم، فقط حدث هایی میزنیم. پس چگونه زمان شروعش را بدانیم؟
Iran, Islamic Republic of
جون مادرت کمتر از این حدث ها بزن ! ای حدث اصغر !
Iran, Islamic Republic of
بچه ! باز هم تو رهنمود دادی ؟! حالا خوبه همه هویت خودتو از اوس محموت گرفتی ! حساب بکن یه خبرنگار نوزده بیست ساله چطور سر از شورای عالی امنیت در میاره ؟! اگه اوس محموت نبود تو و امثال تو عددی محسوب نمیشدن جیگر !
Iran, Islamic Republic of
اشتباه گرفتی داداش من !اونهائی که به واسطه ژن خوب وآی کیو بالا! وارد مناصب میشوند آقازاده های مظلوم وزرای دولت فعلی هستند. کدومشون میتونه تحلیلی که اقای محمدی میده ،رو بده .اگه طالب حقیقتی تحلیلهای ایشان در مورد برجام را در زمان مذاکرات برجام یه دوره کن ،ببین کدوم پیش بینیشون درست از اب در نیومده است.
Iran, Islamic Republic of
کاشکی همه وزاری پیرو کهنسال دولت فعلی که چندبار بازنشسته شده اند ،یک صدم درک البته احمدی نژاد سال 84 را ظاهرا داشتند.اونوقت امروز اینقدر ملت مشکل نداشت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر فتنه گران دشمن آن اصول بودند و نه دشمن احمدی نژاد پس چرا الان طرفدار آن اصول شده اند و دشمن احمدی نژاد؟
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی کدوم اصولیه که الان فتنه گران طرفدارش شده اند؟بافتن هم حدی دارد!
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی عزیز علیرغم تمامی احترام برای جنابعالی.
1- از یک دکترای عمران و استاد دانشگاه مثل احمدی نژاد بعید است چیزهایی که شما می فرمایید را نفهمد.
2- با این چوبی که طرفداران علی لاریجانی می خواهند وی را برانند راهی به جایی نمی برند شما بهتر بود گول این جریان را نخورید.حداقل سوابق شما نشان می دهد نان خور این جریان نبوده و نیستید.
3- حرکت چند هفته ای احمدی نژاد نشان داد وی با دانستن یکی از پاشنه آشیل های جریانی که در انتخابات آینده به دنبال ادامه یافتن دولت بنفش است برعکس تهمت،توهین و تحقیر برخی توانایی ذاتی خود را حفظ کرده است.
4- اتمام دوره ریاست فعلی قوه قضاییه خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد.
5- آیا شما چرا در سخنان رهبری معظم انقلاب اثری از انتقاد به روسای فعلی قوا نیافتید؟ آینده ثابت خواهد کرد کوبیدن احمدی نژاد و عدم اشاره به ضعفهای مفرط و مهلک دیگر در مقطع فعلی به هیچوجه به سود جریان انقلاب نخواهد بود.پس کاش به همه جوانب پرداخته شود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی هوای نفس به انسان مسلط میشه ،خود آفتاب رو هم منکر میشه وسواد هم افاقه ای نمیکند..این ذات انسان است.خدا به همه ما رحم کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
این فرد ... کرد که تمام مزد زحمات خود را پنبه کرد و دیگر بهانه به دولت نا کار امد فعلی داد که با این اتفاق فکر دلسوزان را از بی عرضه گی خود در اداره مملکت به این سمت سوق دهد
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد از اول انحراف داشتند . شخصی که با بگم بگم بر سر کار امد و هیچ وقت هم نگفت . اینکه بگیم از یک زمانی منحرف شد اشتباه هست .
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
بارک الله درست گفتید. بنده یکی از معدود افرادی هستم که به عنوان دوست و همکار و ...از بسیار نزدیک آقای احمدی نژاد را از سال 58 می شناسم و باید اضافه کنم در واقع انحراف ایشان از جایی شروع شد که حجت شرعی یعنی تبعیت از ولی فقیه را کنار گذاشت. این نکته کلیدیست. الان هم مانند ایشان در بین مدیران مستقر و غیر مستقر کشور و نیز بعضی از مردم داریم و به شدت ایشان منحرف شده اند و فاقد حجت شرعی و امام هستند ولی البته بعضا سر و صدا و تاثیر ایشان را ندارند. این تهدید جدی همه ما تا لحظه مرگ است. برای همین عرفای بزرگ مانند مرحوم آیت الله العظمی بهجت (ره) می فرمایند این دعا ورد زبان ها باشد که یا الله و یا رحمن و یا رحیم ثبت قلبی علی دینک یعنی خدایا قلبم را بر دینت (یعنی بر ولایت) ثابت نگه دار.
محمد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اشتباه شما همینجاست که فکر میکنید احمدی نژآد خوب بود و لی بعدا منحرف شد نه برادر من احمدی نژاد از همون اول منحرف بود و شماها که ادعای بصیرتتان گوش فلک رو پر کرده نتونستید اینو بفهمید و الانم فقط دارید اشتباه خودتون رو توجیه میکنید
شما باید ادمی خارق ا لعاده وپیشگو یا مرتاضی یا چیزی تواین مایه ها باشید که خیر وشر ادمها از اول میدانید
محمد
Sweden
من یه ادم معمولی هستم مثل شما هم عادت ندارم توهین کنم ادعای بصیر بودن هم ندارم اما اینو میدونم کسی که پرده دری میکنه به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست ولی شما که ادعای بصیرت میکنی چرا اینقدر دیر فهمیدی که احمدی نژاد منحرفه؟ البته اگه فهمیده باشی و ازش دفاع نکنی اینو هم بهت بگم من مطمئنم که با این راهی که نور چشمی شما در پیش گرفته به زودی علنا و مستقیم در برابر رهبری هم موضع خواهد گرفت اونوقت خواهیم دید که این چیزا مرتاض شدن نمیخواد فقط کمی فکر میخواد دوست عزیز
رضا
Iran, Islamic Republic of
ملاک خوب و بد بودن افراد اعمال و رفتار و کردار اونهاست
احمدی نژاد در دوره اول خوب و تقریبا تا اواسط دوره دوم قابل قبول بود ولی از زمانی که نتوانست بر لگام قدرت در دستش افسار بزند خودش را خراب کرد
در تاریخ اسلام هم از این موارد کم نداشتیم افرادی که در رکاب پیامبر اسلام صلوات الله علیه و امیر المومنین علی علیه السلام با کفار جنگیدند ولی بعدا در مقابل اسلام قرار گرفتند
برای همین است که همواره باید دعا کرد که انشاالله خداوند عاقبت کار مان راختم بخیر کند
Iran, Islamic Republic of
منظور اقا روحانی هست و احمدی نژاد نیست بنظرم
Iran, Islamic Republic of
هر دوشونه .خیلی واضح فرمودند"" کسانی که امکانات کشور دستشون بوده یا هست.""
Iran, Islamic Republic of
این آقای محمدی استاد در توجیه کردن است. همانها که باعث شدند تا نظام تمام قد درسال 88 به دفاع از احمدی نزاد در برابر مردم معترض بایستد همانهایی هستند که حاضر نیستند اشتباه خود را بپذیرند. انها حیثیت و اعتبار نظام را قربانی کسی کردند که امروزه او را بیمار روانی و لات سیاسی و دروغ گو معرفی می کنند. همین حرفها را مردم در ان سال در مورد احمدی نزاد که میگفت هاله نور دیده است گفتند و چه حمله ها که درنماز جمعه قم به ایت الله جوادی املی ایت الله استادی و امینی امامان جمعه بزرگوار قم که نکردند . همان زمان مردم احمدی نزاد را دروغگو خطاب می کردند و تابلوی دروغ ممنوع را بلند کرده بودند اما مردم گرفتار حبس و حصر شدند و لی امروز همان ها بصراحت احمدی نزاد را دروغگو و روانی و لات سیاسی و بقول این اقای محمدی اورا منحرف معرفی می کنند. آنروزها مردم معترض احمدی نزاد را فردی معرفی می کردند که بخاطر حفظ قدرت حاضر است انقلاب را قربانی کند اما همین اقای محمدی و دوستانش در برابر کارهای احمدی نزاد که توسط یارانش مثل مرتضوی و مشاعی و ... هرچه خواستند کردند از او حمایت می کردند و مردم را فتنه گر و اسرایلی و امریکایی معرفی می کردند.
همان موقع مردم معترض بخصوص هاشمی بصراحت می گفتند که احمدی نزاد روزی دربرابر رهبری هم خواهد ایستاد که ما وضوح ان را درجریان انتخابات ریس جمهوری 96 دیدیم و با انکه رهبری بصراحت احمدی نزاد را ازشرکت نهی کرد اما احمدی نزاد کاری کرد که رهبری بیایند در درس خارجشان بصراحت بگویند که این هم پشت تریبون عمومی گفتیم. این جمله رهبری هزارتامعنی داشت. انموقع هاشمی و مردم معترض توسط همین اقای محمدی و حسین شریعتمداری و دوستانشان بی بصیرت و یا خواص بی بصیرت معرفی می شدند و خودشان را عقل کل و انقلابی و رویشهای انقلاب معرفی می کردند. حالا معلوم شده است با بصیرت و بی بصیرت و انقلابی چه کسانی بودند. سخنان دیروز رهبری کاملا واضح و اشکار بود و نیاز به هیچ تفسیر رایی از طرف این اقای باصطلاح تحلیل گر مسایل ندارد . ایشان و دوستانش برای سرپوش گذاشتن بر روی خطاها و اشتباهاتشان در 8 سال گذشته و حمایت بی چون چرایشان از احمدی نزاد و قربانی کردن اعتبار نظام زیر پای کسی که خودشان امروزه اورا لات دروغگوی روانی معرفی می کنند دچار عذاب وجدان شده اند اگر شده باشند. این افراد جرات عذرخواهی از کسانی را که با انواع و اقسام توهینها اهانتها تهمتها و انگ زدنها نوازش کردند ندارند. حالا کجایند انهایی که مردم را بی بصیرت و خواص بی بصیرت معرفی می کردند.
اقای محمدی شما و امثال شما باید تکلیف خود را با مردم روشن کنید
این نوشتارهای امثال محمدی و دوستانش تنها برای فرار از پاسخگویی به مردم است وگرنه بقیه حرفهایشان توجیهی بیش نیست.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم !شما ومرحوم رفسنجانی وفتنه گران 88 و ولرمهای خنثای فعلی ،بهانه پیدا کردید که با عوض شدن خلقیات احمدی نژاد،عقده همه توسریهائی که از ملت در سال88 خوردید رو یه جا ،خالی کنید.وبی کفایتی امروز دولتتون رو در زمینه اقتصاد وسیاست خارجی وداخلی ماست مالی کنید.ولی ما تابع ولایتیم واین ما را از دستبرد شماها حفظ میکنید / احمدی نژادی و هوادارانش بدانند که بین راه ولایت علی و ولایت شیطان یکی را باید انتخاب کنند نمی شود علی علی کرد و در اردوگاه معاویه سکه های طمع را شمارش کرد..انشالله.
رضا
Iran, Islamic Republic of
درک شما از این قضیه درک درستی نیست
چون باید معیاری وجود داشته باشه
معیار ما هم در این باره میزان ولایت پذیری افراده منتها افراد وقتی در قدرت هستند عیار ولایت پذیری شان بیشتر قابل سنجشه حالا این فرد هر کس که میخواد باشه ، باشه و تا هر زمانی که پایبندی به این معیار داشته باشه و زیر پرچم ولایت باشند مورد تائیده
خواه این شخص هاشمی باشد یا احمدی نژاد ویا هر شخص دیگری
Iran, Islamic Republic of
انحراف احمدی نژاد وقتی آغاز شد که رحیم مشایی که در بنیاد باران با خاتمی کار می کرد در تیم احمدی نژاد نفوذ کرد/ و منحرفتر کسی بود که با دام احمدی نژاد از راه ولایت جدا شد و بین ولایت و انحراف انحراف را انتخاب کرد. این است راه شیطان که چنان ریز انسان را از ولایت علی خارج می کند که وقتی چشم باز می کنی می بینی روبروی علی ایستاده ای.
Iran, Islamic Republic of
چون مشائی همکار خاتمی در بنیاد باران بوده !!!
عافیت باشه بابا !
امیر
Iran, Islamic Republic of
اینا رو نگید ...خدایی چی بگید دیگه. یعنی چی دارید بگید . ما همه ولایت مداریم و احمدی نژاد اگر در راه ولایت نباشد باید از هوادارانش خداحافظی کند.و بداند که هواداری آنان در زیر سایه رهبری تعریف می شود نه جدا از آن که در اینصورت تکلیف ما با او چیز دیگری است .
United States
ای بزرگواران خیلی اصولگرا. ای بزرگواران خیلی اصلاح طلب. لطفا از خودتان مایه بگذارید و تفسیر ارائه دهید و نظر رهبری را مصادره به مطلوب نکنید. مملکت را به چهل و چند سال قبل بر نگردانید و العیاذ بالله ولی فقیه را تبدیل به "پدر تاجدار" نکنید. در آن زمان همه با شروع یک عبارت از پدر تاجدار!!، تفسیر و نظر خود را به بقیه قالب می کردند و کسی جرات بحث نداشت. رهبری در کلیات نظر می دهند و جز در موارد بسیار حساس مصداق تعیین نمی کنند تا شاید همه حواس خد را جمع کنند. از کجا خط انحراف را شما تمیز می دهید و بقیه نمی توانند با دید دیگری برخلاف شما نظر دهند ؟ شما از کجا به معدن حق واصل شده اید؟ نگران آن لحظه ام که اگر باد در جهت دیگری بوزد بسیاری از شما حرفهایی با توجیهات برعکس بگویید.
ممکن است قدری نفس مبارک را در سینه نگهدارید و بگذارید فضای سیاسی کشور آرامش نسبی به خود بگیرد تا دار و دسته شرکای حسن که با دم مبارکشان از بلبشوی فعلی پسته می شکنند مجبور شوند به وضع فلاکتبار اقتصاد پاسخگو شوند؟
Iran, Islamic Republic of
خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج /برآمدن احمدی نژاد در سپهر سیاسی ایران فقط به کمک دولت پنهان بود.که او را علم کرد و درسال 84 او با اطمینان از اتخاب خودش بود زیرا به او قول داده بودند که رئیس جمهور خواهد شد و همان دولت پنهان در سال 88 تمام ارکان نظام را بسیج کرد تا او رئیس جمهور باقی بماند و این باعث حوادثی شده که خوشایند هیچکس نبود.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا پدرتو بیامرزه که حرف حساب زدی !
و همچنین اموات مدیران جهان نیوز را که اکثر قریب به اتفاق نظرات مخالف را منتشر میکند۰ آری برادر جان حرف حساب زدی اساسی ، کاش دوستان بفهمند و درک کنند که این حرف اعتقاد اکثر مردمه
sami
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی شما که تو اتاق فکر اصولگراها بودیو نابود کردید اصولگراهارو لطف کنید زیاد تحلیلاتونو نشر ندید دیگه.تشکر
Iran, Islamic Republic of
اخه پسر تو نوچه چه کسی هستی
Iran, Islamic Republic of
فکراحمدی نژاد از اول مشکل داشت حمایت افراد ساده ای همچون جنابعالی که فقط ظاهر را می بینید وچشم بصیرت ندارید باعث شدت انحراف وتوهم احمدی نژاد گردید
سعید
United Kingdom
انحراف احمدی نژاد از کجا شروع شد؟
جواب : از جایی که اراده کرد دزدا و ظالم ها رو رسوا کنه
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هیچ فرقی نکرده است او همان احمدی نژاد 84 است اما احمدی نژاد به مرور تمام نگاه خود را کامل بیان کرد و مشکل از اینجا شروع شد که عده ای احساس وحشت کردند که تفکرات احمدی نژاد باعث به خطر افتادن منافع انان هم خواهد شد و شروع شد به زدن برچسب های ناچسب جریان انحرافی که تا بحال یک نفر نیامده شفاف بگوید از چی منحرف شده اند و مورد دیگر امروز احمدی نژاد ساختار شکن نیست او در حال واکسینه کردن انقلاب است او فریاد می زند مفسدین اقتصادی و اشرافی گری اقتصادی و سیاسی از انقلاب نیست او امروز به نا کار امدی برخی از دستگاه ها اشاره و اصلاح را مطالبه می کند و در فرمایشات اخیر حضرت اقا هم به این نکته اشاره شد که در برخی از دستگاه ها اشکال وجود دارد خصوصا در دستگاه قضایی حضرت اقا اشاره فرمودند در دستگاه قضایی قاضی فاسد هست و قاضی مومن و انقلابی هم وجود دارد این بدان معنی نیست که باید این وضعیت را تحمل کرد ننگ است برای دستگاه قضایی کشور که از مدیر و ساختار لازم مدیریتی برخودار باشد و سالها امورات را انجام می داده است که هنوز در ان قاضی فاسد وجود داشته باشد باید این وضعیت تغییر و اصلاح شود به شکل صحیح و بدون غوغاسالاری و حالا مگر احمدی نژاد غیر از این را مطالبه کرده است
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
شیطان هر گز برحاشیه نشینان جامعه کمین نمی زند . منتظر مسئولان جامعه هست .و اگر مسئولان جامعه مراقب نباشند در دامش خواهند افتاد .در همین زابل ما به محض انتخاب شورای شهر جدید شهردار برکنار شد . موجی از خوشحالی مردم را فرا گرفت اما مدتی بعد این آقا از همان راهی که رفته بود برگشتند و با حضور نماینده ای که دیگر کمتر در سیستان آفتابی می شود جشن پیروزی گرفتند . بعدها شنیدیدم که با تهدید و ارعاب نمایندگان جدید الورود و تطمیع بقیه اعضای محترم حرکت صورت گرفته است .وضعیت عملکردی این شهردار اظهر من الشمس است .چندی قبل از اخبار 20.30 سگهای مرده حاشیه ی زابل به نمایش در آمد آنهم در نزدیکی بیمارستان.به جای شهردار فرماندار بازخواست شد .
یوسفی
از سال 84 به بعد تمام احزاب چپ و راست مخالف دولت احمدی نژاد بودند به علت اینکه ایشان از بیرون یک دایره مدیریتی جناح بندی حزبی به ریاست جمهوری رسیده بود که همین وضع و مخالفت با وی تا به همین ساعت ادامه دارد و جنگ احزاب چپ و راست تمامی ندارد. ولی مطمئن باشید مردم ایران زمین با وجود ولایت فقیه و امثال احمدی نژاد به هویت گروه بندی های سیاسی آگاه شده و نان راحت طلبی آنها را سنگ می کند. تا چند صباح دیگر تمام گروه بندی ها و احزاب چپ و راست به حاشیه می روند و مملکت دست مردم عزیز می افتد.
یوسفی
بنده بعد از رهبری به تفکرات آقای احمدی نژاد که خادم ملت بوده و هست اعتقاد دارم و صددرصد از رهبری و آقای احمدی نژاد تا زمانی که مدافع مردم و نظام باشند در برابر احزاب چپ و راست راحت طلب دفاع می کنم/ جانم فدای رهبری و جانم فدای محمود احمدی نژاد.
اذ
Iran, Islamic Republic of
خااااااااااااااااااااک برسر احمق گاو نه من شیرش کنن کسی که رهبر ازش حمایت کنه باید هر لحظه جونش را فدای ولایت فقیه کنه نه اینکه اینقدر نمک نشناس باشه و جفتک بیاندازه خااااااااااااااااااااااک برسرت احمدی نژاد حیف اون همه حمایت رفتی پشت سره دوتا ... از خودت ... تر
لیاقتت همونها هستند آدم بی ظرفیت به یه جا برسه اینطوری ... میشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
جوش نیار
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
البته احمدی نژاد از خط فکری شما منحرفین منحرف شده، و منم پیرو خط دکتر هستم، روش و منش احمدی نژاد بازگشت به اصول خمینی کبیر است و خط فکری شما لیبرال وطن فروش. ننگ بر شما زنده باد احمدی نژاد.
United States
بنده با نظر سیدحسین موافقم
Iran, Islamic Republic of
...
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
صحبت های شما از روی غرض است، چطور؟
جایی در صورت احمدی نژاد گفتید من در دوران هشت ساله شما زندگی ام تباه شد.
و جایی دیگر می‌گویید احمدی نژاد در چهار سال دوم‌تغییر رویه داد.
آقای محمدی تکلیف ما رو معلوم کن داداش.