شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

امضاهای استیضاح وزیر کشاورزی ۳رقمی شد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 576779
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، از افزایش تعداد امضا طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به بیش از ۱۰۰ تا خبر داد.
امضاهای استیضاح وزیر کشاورزی ۳رقمی شد
به گزارش جهان نيوز، حسین مقصودی ، از تقدیم طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از  100 امضا به هیأت رئیسه مجلس خبرداد.
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با بیان اینکه عدم تحقق وعده‌ها، کوتاهی در رسیدگی به وضعیت کشاورزان و همچنین نارضایتی عدیده کشاورزان محورهای مهم استیضاح وزیر جهاد کشاورزی است، افزود: سیاست های وزیر جهاد کشاورزی در این وزارتخانه مورد تایید نبوده و بی توجهی به تذکرات پی در پی طرح استیضاح از وی را رقم زده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و داورزن در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نمایندگان با هدف دفاع از حقوق کشاورزان، باغداران و دامداران نسبت به امضا استیضاح حجتی اقدام کرده اند، تصریح کرد: امید است بتوانیم در بعد نشارتی به اهداف مدنظر استیضاح دست یابیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: به طور حتم پس از بررسی لایحه بودجه در مجلس نشست تخصصی استیضاح کنندگان با وزیر جهاد کشاورزری برگزار خواهد شد.

منبع:اقتصادانلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سه رقم که هیچ اگر همه 290 نفر هم امضا کنند روز رای گیری معلوم نیست اوضاع چه شود
Iran, Islamic Republic of
...
فردا با لابي گري وكيل الدوله ها امضا خود راپس مي گيرند .چون در فكر چند سال ديگر بعد ازدوره نمايندگي هستند شايد به قول آقاي زنگنه كه فرمودند كسانيكه كه قبلا نماينده بوده اند به هر دليلي بيكارند در وزارت نفت مشغول كار شده انداين آقايان هم در وزارت نفت مشغول بشوند
Iran, Islamic Republic of
موضوع حق حسابه والا این مجلس و این فیگورها؟ ترکمان چای رو زیر بیست دقیقه میره!
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
وزیر کشاورزی ا... در کشور هست . تا این ادم کنار نره مشکلیحل نمیشه