جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

کواکبیان «از روحانی سرخورده‌ شده‌ایم» را پس‌گرفت

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 576466
عضو فراکسیون امید مجلس نسبت به پشیمانی اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی واکنش نشان داد.
کواکبیان «از روحانی سرخورده‌ شده‌ایم» را پس‌گرفت
به گزارش جهان نيوز،‌ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 5 دی‌) در تذکری شفاهی، خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: جناب آقای رئیس! بعضاً استنباط خوبی از برخی عرایضی که در صحن مجلس داشته‌ام، نشده است؛ عده‌ای گفته‌اند که ما اصلاح‌طلبان از اینکه به روحانی رأی داده‌ایم، پشیمان هستیم، اما باید بگویم که ما همچنان از این دولت حمایت می‌کنیم و از رأی خود پشیمان نیستیم، اما این به معنای آن نیست که از این دولت، انتقاد نکنیم؛ بنابراین دولت باید به افکار عمومی توجه کند. 

وی با بیان اینکه  به‌طور قطع مجلس درباره گرانی‌هایی که در لایحه بودجه 97 پیش‌بینی شده، مانند دولت عمل نخواهد کرد، افزود: این گرانی‌ها شامل بنزین، اقلام و موضوع یارانه‌هاست.

عضو فراکسیون امید مجلس، مردم تهران را مظلوم قلمداد و تصریح کرد:  هرچند که مردم تهران پایتخت‌نشین هستند، اما بسیاری از مشکلات‌شان همچنان پابرجاست؛ بنابراین خواهش بنده این است که در این خصوص توجه و دقت کافی انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وزیر نفت باید توضیح دهد که چگونه است که در زمان جنگ عراق علیه کویت، چاه‌ها را خاموش می‌کنیم، اما 2 ماه است که چاه رگ سفید مورد غفلت واقع شده است؟، به این موضوع باید هرچه سریع‌تر توجه شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه قدر خوب شد که پس گرفت
دولت روحانی الان روی خشم مردم سواره، دیگه اگر این ها هم هلش بدن می افته به سرعت؛ یه قول معروف دولت به مویی بنده و اون مو اصلاحاته
اما بهتر که پس گرفت، تا در خسارات این دولت شریک باشه
هرچند که باز هم این نشون میده حضرات در این توهم ماندگارند که دولت به خاطر حمایت های اوناست که سرپاست؛ و در حقیقت نقش 100 درصدی مردم و نمی بینند.
Iran, Islamic Republic of
با قسمت آخر نظرت موافق نیستم. نقش صد در صدی مردم یا مهندس رحمانی فضلی؟! فریاد پشیمانیم ملتِ ساده و دم‌دستی انتخابات هم که قبل از همه این تاجرالدوله‌ها بلند شد!
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم تهران مظلومند.اتوبوسها کم و دیر به دیر میان . مترو خیلی شلوغه.مراکز خرید و گسترده تو همه مناطق نداریم.دانشگاه ها و مدارس خیلی کم هستند.مراکزآموزشی ساماندهی نشده و نامعتبر خیلی فراوان اند.
Iran, Islamic Republic of
...