جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶
حاجی دلیگانی:

لاریجانی مانع اصلی سوال مجلس از روحانی است

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 576450
نماینده مردم شاهین‌شهر گفت که رئیس مجلس شورای اسلامی بنا به دلایلی، مانع اعلام وصول طرح سؤال از رئیس‌جمهور شده است.
لاریجانی مانع اصلی سوال مجلس از روحانی است
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت طرح سؤال از رئیس‌جمهور، گفت: طرح سؤال از رئیس‌جمهور به تعداد لازم امضا دارد و طبق قانون باید از سوی هیئت‌رئیسه مجلس اعلام وصول شود اما متأسفانه آقای رئیس مجلس بنا به دلایلی که بنده نمی‌دانم، مانع اعلام وصول این طرح‌شده است.

آخرین وضعیت طرح سوال از روحانی
وی با بیان اینکه سؤال از رئیس‌جمهور حق نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس برای دفاع از حقوق سپرده‌گذاران برخی مؤسسات مالی و اعتباری سؤال از رئیس‌جمهور را مطرح کرده‌اند چراکه رئیس محترم بانک مرکزی به وعده‌های خود برای رفع مشکل سپرده‌گذاران عمل‌نکرده است و نمایندگان راهی جز سؤال از رئیس‌جمهور ندارند.

حاجی دلیگانی گفت: مردم به نمایندگان مجلس رأی داده‌اند تا از حقوق آنها دفاع و بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظارت کنند و یکی از اهرم‌های نظارتی نمایندگان مجلس، سؤال از رئیس‌جمهور است که متأسفانه اعلام وصول نشده است؛ عدم اعلام وصول طرح سؤال از رئیس‌جمهور به معنی منتفی شدن این طرح نیست چرا که ما تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری خواهیم کرد.

به‌ گزارش تسنیم، علی وقفچی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و از طراحان اصلی سوال از رئیس‌جمهور، دو روز پیش از رایزنی جمعی از نمایندگان امضاکننده طرح  برای شکایت از برخی اعضای هیأت‌رئیسه مجلس به کمیسیون اصل 90 به‌دلیل تعلل در اعلام وصول خبر داده بود. به گفته نمایندگان امضا کننده طرح سوال از روحانی، امضاها پای این طرح به عدد بی‌سابقه 180 رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دشمن احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
این کار خلاف قانون است
یادش بخیر لاریجانی به احمدی نژاد میگفت چرا قوانین را اجرا نمی کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا این موارد را هم سوال فرمایید از ایشان
1- گلابی های برجام در کدام باغ یا سردخانه است
2-کرسنت به کجا رسید
3- fatf و 2030 که سند خیانت به این ملت است چرا امضا شد؟
4-به چه حقی یارانه 30 میلیون نفر را بر خلاف قانون می خواهید قطع کنید
5-حادثه منا را چرا پیگیری نمیکنید؟
6- مدرکتون کپی بوده؟ ترا به خدا ابروی ایران رو توی دنیا نبرید اگر کپیه سر سنگین برو کنار وگرنه بی ابرو می شیم تو دنیا
6- تورم و رکود و بیکاری را چه می کنید؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام سران سه قوه با هم نشسته اند و برنامه ریخته اند که دربرابر این موضوع جز خودشان فرد دیگری ورود نکند. چون کار خیلی خراب تر از این حرفهاست بعد هم کسی از آقایان و بستگان و دوستان آنها ظاهرا ذینفع نیستند وگرنه حتما تا به حال به این موضوع رسیدگی می شد.
یونس
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به سوال دوستان

تمام جواب سوالاتون رو از احمدی نژاد بپرسید
از اونی که بنزین صدتومنی رو کرد ۷۰۰
از اونی که تمام تحریمها صدقه سر اون بود
اونی که حاله نور داشت
اونی که ۴۵ تومن داد دستتون کل پول ابی یا برقی میمومد میشد بیستمن سی تومن شدش صد به بالا
همونی که امام زمان اومده ولی حالا نمیخواد خودشو نجات بده
اونی که با جزایر قمر قرداد میبست
و هزار ویک اونی که دیگه اره از اون بپرسید که اگر سایه شومش نمیفتاد رو مملکت اینهمه فاجعه و خواری و خفت بوجود نمی اورد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حربه تقصیر احمدی نژاد است اونقدر نخ نما شده و پوسیده و مضحک است که خودشون هم روشون نمیشه بگویند. بنزین در زمان احمدی نژاد وقتی گرون شد قبلش یارانه نقدی برقرار شد ولی وقتی ایشون 1000 تومنش کرد با کمال پررویی چیزی به یاران هاضافه نکرد. در مورد تحریمها هم همه عالم و ادم می دونن با تمام باجهایی که دادیم و پسرفتی که در صنعت هسته ای اعمال کردیم علاوه بر تحریمهای قبلی هر هفته تحریمهای جدیدی به قبلی ها اضافه می شود. برادر عزیز سرتون رو از برف در بیارید. دسته گلهای دولت تزویر و امید یکی و دوتا نیست. اگه دزدی صندوق فرهنگیان و زمین مفتی روحانی و جهانگیری فساد داداشون دخترقاچاقچی وزیر و .... را فقط یک موردش رو از احمدی نژاد سراغ داشتید حتما 10 سال روش مانور می دادید نه اینکه روی هاله نور حرف بزنید.
Iran, Islamic Republic of
درود برلاریجانی که به تنهایی جورمجلس رامیکشد ونمیگذارد ۲۹۰نماینده خستگی نمایندگی به تنشان بماند