پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آیت الله بهجت:فقط به فکر خود نباشیم

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 576325
آیت الله محمد تقی بهجت: هر کدام در فکر حوایج شخصی خود هستیم، و به فکر آن حضرت(امام زمان عج)،نفعش به همه برمیگردد و از ضروریات است، نیستیم.
آیت الله بهجت:فقط به فکر خود نباشیم
به گزارش جهان نيوز،‌ آیت الله محمد تقی بهجت فومنی درباره حضرت مهدی(عج) می‌گوید: «هر کدام در فکر حوایج شخصی خود هستیم، و به فکر آن حضرت که نفعش به همه برمیگردد و از ضروریات است، نیستیم».

آیت‌الله بهجت بیان کرد: تنها پیدا کردن و دیدن آن حضرت مهم نیست، زیرا دیدن آن حضرت در عرفات و یا در جای دیگر، که همیه میسور نمی شود و ممکن نیست. لذا آقایی گفته بود: شاید شماهم خدمت حضرت مشرف شده اید و خیلی ها مشرف شده اند. اگر مشرف شدید، به آن حضرت نگویید که از خدا برای من زن، خانه، دفع فلان بیماری و یا امراض خصوصی، بخواه؛ زیرا این ها چندان اهمیت ندارد.

وی اظهار داشت: هم چنین آقای دیگری گفت: در اعتکاف مسجد کوفه آن حضرت را در خواب دیدم که به من فرمود: این هایی که به اینجا آمده‌اند، از مومنین خوب هستند ولی هر کدام حاجتی دارند و برای برآورده شدن حاجت خود آمده است. مانند. خانه، فرزند، و . . . هیچ کدام برای من نیامده‌اند. البته احتیاج به خواب هم نیست، مطلب همین طور است و هر کدام در فکر حوایج شخصی خود هستیم، و به فکر آن حضرت که نفعش به همه برمی‌گردد و از ضروریات است، نیستیم.

منبع: در محضر بهجت
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *