سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۱
۶۴

حسن عباسی: کار خدا بود بعضی ها به قدرت برسند!

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 576289
رئیس اندیشکده یقین گفت: فتنه‌گران با بازی‌های سیاسی پنجه در پنجه نظام انداختند و با تحریم فشار وارد کردند و برخی از وزرای دولت فعلی هم در ستادهای انتخاباتی سران فتنه بودند؛ اما در 9 دی از مردم پاسخ خوبی گرفتند.
به گزارش جهان نيوز، حسن عباسی امشب در نشست بصیرتی 9 دی که در حسینیه ثارالله ورامین برگزار شد، اظهار داشت: فتنه‌گران هجوم آوردند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند؛ مردم مظلومی که نمی‌دانستند حقیقت چیست و آیا واقعاً در انتخابات تقلبی شده است یا خیر؛ عده‌ای هم صفوف به هم فشرده دشمن را مشاهده نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: امروز آقایان به قدرت، کرسی‌های مجلس و پست و مقام وزارت رسیدند و شنیدن و زدن این حرف‌ها برایشان سخت است و مخالف برگزاری مراسم و نشست‌هایی هستند که به موضوع فتنه می‌پردازد و با برگزاری چنین جلساتی مخالفت می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: کار خدا بود تا آنها به قدرت برسند و مردم به ناکارآمدی این جماعت پی ببرند و برای مردم مشخص شود که ناکارآمد هستند.

عباسی ادامه داد: آنها جماعتی هستند که می‌خواهند با فوت دهان‌هایشان شمع و نور خدا را خاموش کنند؛ در حالی که برای این انقلاب جوانان پاکی به شهادت رسیده‌اند.

فتنه‌گران با بازی‌های سیاسی پنجه در پنجه نظام انداختند
رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: در تاریخ ادیان الهی برای هیچ پیامبری امکان 40 سال حکومت دینی بر مردمش به وجود نیامده است و هیچ امام معصومی امکان 40 سال حکومت دینی برایش پیدا نشد؛ اما برای حضرت روح‌الله پیش آمد؛ زیرا انبیا و ائمه (ع) همانند مردم ما را نداشتند که حضرت روح‌الله با خود به همراه داشت و در اواسط دفاع مقدس حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که این ملت را رسول‌الله (ص)‌ هم نداشت.

وی عنوان کرد: به خاطر وجود مردم است که 39 سال پشت سر ولی امر مسلمین جهان، انقلابی را رقم زدید که آرزوی انبیا و ائمه (ع) بوده است و فتنه‌گران با بازی‌های سیاسی پنجه در پنجه نظام انداختند و با تحریم فشار وارد کردند.

عباسی گفت: حضرت امام راحل فرمودند ولی‌نعمت ما مردم پابرهنه هستند و ما با مرفهین بی‌درد سر جنگ داریم و اساس سیستم مرفهین بی‌درد سیستم فرعونیان و شاه ملعون پهلوی و اطرافیانش بودند و خدای بزرگ این‌ها را برد.

رئیس اندیشکده یقین افزود: امروز کسانی که ادعای ایمان می‌کنند و لباس روحانیت می‌پوشند و نفرات سوم و چهار انقلاب و رئیس مجلس و رئیس‌جمهور می‌شوند، وقتی زندگی اشرافی دارند و به ساختار زندگی آن‌چنانی پشت نکرده‌اند، خدا ملک‌الموت را جایی برای قبض روحشان می‌آورد که عبرتی برای دیگران شود.

وی تصریح کرد: مؤمنان وقتی در حضور مقام معظم رهبری هستند، شروع به گریه می‌کنند و دلیش وجود نازنینی است که آن‌قدر اثر معنوی دارد که خود به خود قلب انسان نرم می‌شود.

برخی بزرگان و فرزندان جمهوری اسلامی زمین خوردند
رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: تاریخ 39 ساله جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که برخی بزرگان و فرزندان جمهوری اسلامی چطور به زمین خوردند؛ این‌ها همه عبرت هستند و ادعای ما پیاده کردن فرامین خداست.

وی گفت: سه دسته در عصر امروز فروشنده هستند، سخن شهید حججی اشاره‌کننده به آیه 111 سوره توبه است

عباسی اظهار داشت: برخی سعی دارند شهدای مدافع حرم را جناحی کنند؛ همان‌هایی که می‌گفتند شهدا برای پول رفتند یا در برخی جاها می‌گفتند برای بشار اسد رفته‌اند.

رئیس اندیشکده یقین افزود: برخی جامعه را به دو قطب تعبیر می‌کنند؛ در یک قطب انسان‌هایی زندگی می‌کنند که بیش از دو هزار جوان را تقدیم اسلام کردند و در قطب دیگر افراد نه‌چندان مناسبی را تربیت کردند.

عباسی افزود: خدا در قیامت می‌گوید جوان عمرت را چگونه گذراندی؟ آیا نشنیدی زنان و دختران را قلاده می‌بندند و در بازار می‌فروشند؟ آیا نشنیدی مردهای مسلمان را به صف می‌کنند و آن‌ها را به گلوله می‌بندند؟ آیا نشنیدی به مجلس شورای اسلامی حمله کردند و گروگان گرفتند؟ تو باز هم به دنبال لیونل مسی و امثال وی رفتی؟

رئیس اندیشکده یقین افزود: این‌گونه زندگی کردن در عصر امروز بخشی از جامعه است؛ بخشی که امام سجاد (ع) در وصف آن می‌فرمایند آن‌ها مانند خوک رفتار می‌کنند.

برخی سیاستمداران آویزان بازیگران و فوتبالیست‌ها می‌شوند تا به جایی برسند
عباسی فروشندگان عصر امروز را به سه دسته تقسیم و بیان کرد: برخی به عشق دیده شدن از تلویزیون و امضا دادن به مردم، فوتبالیست و بازیگر می‌شوند؛ گروه دوم سیاستمداری است که آویزان بازیگران و فوتبالیست‌ها می‌شود تا به جایی برسد؛ اما دسته سوم فروشندگانی هستند که خود را به خدا می‌فروشند.

وی افزود: به سخنان شهید حججی به فرزندش کمی فکر کنید؛ شهید با سخنانش به کدام آیه قرآن اشاره کرده است؛ آن سخنش که خطاب به فرزندش گفت کاری کن که خدا عاشقت شود او خوب می‌خرد؛ این همان آیه 111 سوره توبه است که خداوند در قرآن می‌فرمایند خدا مشتری است و شما را از جمع مؤمنان می‌خرد؛ با کمی دقت می‌بینید که خدا می‌فرمایند شما را از جمع مؤمنان خریداری می‌کنم؛ نه از جمع مردم.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: خدا می‌فرمایند من از شما، مال و نفستان را خریداری می‌کنم و در قبال آن بهشت برین را هدیه می‌دهم؛ شهید حججی و شهدای ورامین چقدر خوب خودشان را فروختند؛ امام حسین (ع) چقدر خود را خوب فروخت.

وی افزود: خدای متعال فقط کسانی را که بها دارند، خریداری می‌کند و کسانی که قیمت مادی دارند مثل بازیگران و فوتبالیست‌ها دنیا خریدار آن‌هاست؛ این‌‌ها همه فتنه ثروت و سرمایه‌داری است.

رئیس اندیشکده یقین گفت: در مقابل این فتنه، فقط جوان ایرانی که تربیت، علم، سیاست و ایمان دارد، می‌تواند بایستد و این جوان ایرانی بها دارد و تنها خریدار او خدای متعال است.

برای جلوگیری از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت 9 دی تلاش نکنید
رئیس اندیشکده یقین گفت: کسانی که تلاش می‌کنند با برگزاری مراسم 9 دی مخالفت کنند، بدانند که اراده الهی پشت این برنامه‌هاست و برای جلوگیری از این برنامه‌ها تلاش نکنند.

عباسی اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در این مراسم حضور دارم و سالگرد عملیات غرورآفرین کربلای 4 را در سال 1365 و یاد شهدای عزیز را گرامی می‌داریم و همچنین عزیزانی که این مناسبات را آفریدند.

وی تصریح کرد: میلاد حضرت عیسی (ع) را به همه مؤمنان به‌ویژه به هم‌وطنان مسیحی تبریک عرض می‌کنیم؛ انقلاب پنجم یعنی انقلاب 9 دی که در آستانه سالگرد این انقلاب عظیم هستیم، را باید گرامی داشت.

رئیس اندیشکده یقین اظهار کرد: 22 بهمن سال 1357 انقلاب اول بود. انقلاب دوم ریشه‌کنی آمریکا در سفارت‌خانه و لانه جاسوسی‌اش و ریشه‌کن کردن ایالات متحده آمریکا از ساختار ایران بود.

عباسی بیان داشت: در تیرماه سال 1360 انقلاب سوم انجامید و حذف لیبرال‌ها را در پی داشت. دفاع مقدس به‌عنوان مهم‌ترین انقلاب فرهنگی درون نظام در تاریخ جمهوری اسلامی به‌عنوان انقلاب چهارم شناخته شد.

دفاع مقدس بازتولید فرهنگی انقلاب اسلامی را صورت داد
رئیس اندیشکده یقین گفت: سه سال گذشته که مقوله دفاع از حرم و ورود پیکر مطهر شهدای مدافع حرم و شهدایی که پیکرشان در معرکه ماند پیش آمد، بازتولید فرهنگی عظیمی رخ داد و مقوله دفاع این بار در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) نمود پیدا کرد.

عباسی بیان داشت: جامعه‌ای که وزارت آموزش و پرورش آن در حد اعلی در تربیت کودکان و نوجوانان، وزارت علوم آن در علم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن در هنر، رسانه‌های ملی آن در ساختار کار هنری و . . .، بازتولید سلبریتی‌های این چنینی می‌کنند، شهدای مدافع حرم محصول فرهنگی عمیق هستند.

وی عنوان داشت: شاخص‌های فرهنگی که برخی از دستگاه‌ها تولید می‌کنند، از هنرپیشه‌ها، فوتبالیست‌ها و خواننده‌هاست. انسان شهید و انسان تراز قرآنی تربیت‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) و مکتب قرآن عظیم و مجالس اباعبدالله الحسین (ع) است.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: اگر انقلاب چهارم، انقلاب عظیمی به نام انقلاب دفاع مقدس بود که بازتولید فرهنگی انقلاب اسلامی را صورت داد. این انقلاب در هشت سال دفاع مقدس حرف فرهنگی خود را تولید کرد.

عباسی بیان داشت: بیش از 200 هزار نفر در هشت سال دفاع مقدس شهید دادیم و مردم خداجوی ورامین و حاضر در صحنه، چند نفر از یلان اصلی مدافع حرم را در بطن و متن جامعه خود پرورانده بودند و فدای راه اسلام و ائمه کردند.

برخی از وزرای دولت فعلی در ستادهای انتخاباتی سران فتنه بودند
رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: انقلاب عظیم سیاسی در سال 1388 در 9 دی رقم خورد که مانند ماجرای 21 و 22 بهمن 1357 بود. خیلی‌ها سختشان است که از فتنه سال 1388 گفته شود؛ چون بعضی از عناصر اصلی دولت و مجلس فعلی، خودشان از عناصر اصلی فتنه 88 بودند.

عباسی اضافه کرد: برخی از وزرای دولت فعلی در ستادهای انتخاباتی سران فتنه بودند و طبیعی است که در سراسر کشور این روزها این برنامه‌ها برگزار می‌شود، مسؤولان استانی و شهرستانی مخالف برگزاری این برنامه‌ها باشند.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که اسلام توانست 39 سال در ایران انسان‌هایی در تراز شهدا بپروراند، ایادی استکبار و تفکر لیبرالیسم هم برای اینکه بتوانند فتنه‌ای را علیه نظام اسلامی و به تعبیر رهبر انقلاب، کودتایی ضد نظام اسلامی راه بیندازند، دسیسه کردند؛ اما مردم ایران در 9 دی به صحنه آمدند و این کودتا را زدودند.

بعضی از مدیران باید به جنگ بیهوده با اراده الهی پایان دهند
رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: به افرادی که سعی می‌کنند این برنامه‌ها تشکیل نشود، می‌گوییم که تلاش بیهوده نکنید و به جنگ بیهوده با اراده الهی خاتمه دهید و اراده‌ای که پشت این انقلاب بوده، اراده الهی است.

عباسی اضافه کرد: اراده‌ای نهم دی‌ماه را رقم زد که الهی بود. برخی از آن‌هایی که در سال 88 مملکت را تا آستانه براندازی پیش بردند، امروز بر تخت قدرت تکیه زده‌اند و باید شرمنده باشند.

وی تصریح کرد: بعضی از مدیران باید به جنگ بیهوده با اراده الهی پایان دهند و شرمنده شوند که در سال 88 سمت فتنه‌گران بودند. مردم در این شب‌ها می‌خواهند دور هم جمع شوند و مشق انقلاب کنند.

رئیس اندیشکده یقین افزود: ناکارآمدهایی در سال‌های گذشته رخ داده و مشکل ما امروز ناکارآمدی است. برخی دلخوری‌ها حاصل ناکارآمدی‌هایی است که دولت و مجلس روی دست ملت و حکومت گذاشتند. 

کسانی در فتنه روبه‌روی «سیدعلی» ایستادند که روزی یاران حضرت «روح‌الله» بودند
رئیس اندیشکده یقین گفت: انقلاب 9 دی پنجمین انقلاب بود. کسانی در فتنه روبه‌روی «سیدعلی» ایستادند که روزی یاران حضرت «روح‌الله» بودند؛ این‌ها عبرت‌هایی است که در تاریخ اسلام و در تاریخ همه انبیا داشته‌ایم.

عباسی بیان کرد: امام فرمودند فتنه‌ها محل آزمایش مردان است. توده‌ها به طرز چشمگیری امتحان می‌شوند و اکثریت می‌ریزند و می‌بازند.

وی گفت: اسلام برای ساختن انسان آمده است و انسان برای ساخته شدن با فتنه‌ها امتحان می‌شود و این جهان‌بینی اسلامی است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: دنیا برای اهل دنیاست. ما برای جهان آخرت ساخته شده‌ایم. این دو روز دنیا می‌گذرد. خوشا آن که برود و در آخرت رستگار شود. عاقبت برای اهل تقواست.

عباسی گفت: در فتنه 88 کل حکومت و جامعه غربال شد. همان‌گونه که افرادی در فتنه صدام و در آن امتحان، ایران و اسلام را تضمین کردند و شهید شدند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرت گفته. یک سری صحبتهای کلیشه ای و تبلیغاتی.
Iran, Islamic Republic of
جواب نداری ،مجبور نیستی توهین کنی.اینه تحمل مخالفت.
Iran, Islamic Republic of
ممنون از شما.
Iran, Islamic Republic of
9دی سرآغاز پیروزیهای خرداد 92و 96 خداوند لعنت کند حرمت شکنان تاسوعای 88 حمله به حسینیه جماران و همچنین حرمت شکنان روز عاشورا را
Iran, Islamic Republic of
تمام پیروزیهای انتخاباتی بعد از 9 دی هم کار خدا بود
حالا یکی
Iran, Islamic Republic of
چه کار به خدا دارید و الکی به خدا نسبت می دید همه چی رو. اگه بنده خدا امام گفت خرمشهر کار خدا بود منظورش شکسته نفسی بود و اینکه ما به خودمون مغرور نشیم.
مظلوم تر از خدا گیر نیاوردیم هی همه می گن کار خدا بود؟!!!
United Arab Emirates
میفرماید که گهی پشت زین و گهی زین به پشت. شما که قدرت تحلیل نداری مجبوری نظر بدی و اصلا معلوم نشه از کی طرفداری میکنی؟!!!
Canada
جواب اينه كه بعضيها هم اويزان خوانندگان زير زمينى شدند تا محبوبيت بدست بياورند اما مردم ردشون كردند.
خوشت اومد؟!!
حالا هسته شو تف كن بيرون نپره تو گلوت
Canada
كاش ميشد روزى خبر برسه ايشون رفته مدافع حرم شده و به فيض شهادت نائل شده
من خودم قول ميدم كل انديشكده يقين رو ببرم مشهد زيارت
Iran, Islamic Republic of
جواب نداری ،مجبور نیستی توهین کنی.
Iran, Islamic Republic of
دوستان ،توصیه میکنم جلسه439 کلبه کرامت را که بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات 92 برگزار شده است را،ببینید ،استاد عباسی با دقت تمام،واقعیت این دولت ونیز نحوه عملکردش را شرح داده است.به راحتی در اینترنت قابل دستیابی است.
Iran, Islamic Republic of
از استاد و پروفسور عباسی بپرسین بی زحمت تخم مرغ اونجا کیلو چنده
شما ها چه ساده این ۴۰ ساله فکرمون با چپ و راست مشغول کردن
ایها الناس بابا مردم گشنه ان به دادشون برسین
ول کنین این سیاست بی پدر و مادرو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشان دقیقا دست سیاستمدارها رو باز میکنه وبرای همین دیگه گولشون رو نمیخوریم.
sepehr
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این حرفی است که به بعضی دولتمردان باید زد. ول کنین سیاست رو به داد ملت برسید. بعضی ها هم که حتی اگه در دولت هم رای نیارن به فکر مردم هستن. دولتمردای واقعی اونان.
میثم
Iran, Islamic Republic of
همش دعوا! اه! یکی نیست بگه آخه با دعوا کاری حل می شه؟ تا وقتی خودمون با خودمون مشکل داریم هیچی پیشرفت نمی کنیم ولی اگر همدیگه رو قبول کردیم و اختلاف سلیقه ها رو پذیرفتیم، اونوقت امیدی به پیروزی هست.
زنده باد جمهوری اسلامی
طیف منور الفکر های شما به امثال عباسی ها سربرجام گفتن چرت میگید و برجام رو تا دسته تو حلقتون فرو کردن که الان لال مونی گرفتین و مثل کبک سرتون رو تو برف کردین.... تهوع آور و خجالت آورید بخدا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من الان بانیان برجام بزرگترین مجرمین این مملکت هستند و باید در یک دادگاه علنی پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو عمو جان ! اين قلدرى و حرف حق نافهمى شما اصول گراها ش...ده توو اعصاب ملت ؛
برجام خوب یا زشت، خروجی هشت سال مدیریت درخشان يك مشت كوتوله سياسى و کلّه فندقی تکفیری در زمانه ما بوده !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شما هم مثل خوارج هستی که همه کثافت کاریشون رو و اون کلاه گشاد عمو عاص رو به مولا علی نسبت م یدادند و می گفتند توبه کن. اخه برادر عزیز 30 ثانیه فکر کن بعد حرف بزن مگه نمیبینی تحریمها بعد برجام بدتر شده چرا نسبت میدی به احمدی نژاد؟ تحریمها بیشتر شده چون دولت روحانی همه چی رو از پیش باخته و دستاش بالاست
كافر همه را به كيش خود خواند!
دكتر عباسي كانديد رياست جمهوري نبوده و نيست كه بخواد مثل برخی ها با يه مشت حرف چرت ,مردم را به سمت خودش جلب كنه و بر كرسي قدرت بشینه و راه کس دیگری را برود!!
حرف حق تلخ است پذیرفتنش تلختر ولی حق ماندنی است وباطل رفتنی چه خوشتان بیاید چه نیاید چه بهتر که تا انسانها فرصت دارند تکلیف خود را با حقایق روشن کنند که فردای واپسین دیر است
Iran, Islamic Republic of
وقتی حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدن را تمرین کن.
Iran, Islamic Republic of
کلیشه ای را یک بار شنیدی
و معنایش نمی دونستی فکر کردی دعوای تو با عمت است اینجا بکاربردی
برو توبه کن تا فهم و عقل بهت بده
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گران شیطان جو
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر شیطان جوجو؟
Iran, Islamic Republic of
این اندیشکده که ایشان رئیس ان است چقدر بودچه دولتی دارد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بیدار شو حسن!
Iran, Islamic Republic of
پس از 8 سال فتنه فتنه گفتن هنوز نتوانسته اید اکثریت مردم را اقناع کنید و 9 دی هم یک راهپیمایی به دعوت سازمان تبلیغات بود که به غیر از خود حکومت کسی آن را تحویل نگرفت. ریشه حوادث سال 88 از آنجا بود که نظام تمام قد پتصمیم گرفت که به هرقیمتی که شده احمدی نژاد در ریاست جمهوری باقی بماند و برای رسیدن به این هدف از تمام نهادهای خود استفاده کرد.
Iran, Islamic Republic of
این نوع ادبیاتت که همه جاذیل کامنتها به کار میبری ،منو یاد اعلامیه های منافقین میندازه.برای اثبات اینکه کی 9دی اومد راهپیمائی واونو تحویل گرفت یه سر ویدئوهاشو در فضای مجازی دوره کن.
Iran, Islamic Republic of
ما دنبال اقناع کردن اکثریت مردم نیستیم فقط میخایم که اگه بین یه عده صم بکم کالانعام حتی یک حربن یزید هم وجود داشته باشه اونو از بین اون جمع جدا کنیم!
Iran, Islamic Republic of
شما خودتم نمیتونی قانع کنی کالانعام بل هم اذلی اونوقت دنبال حر میگردی تا قانعش کنی؟ توهم تا کجا خود بزرگ بینی تا چه حد
الف
Iran, Islamic Republic of
باز این عباسی حرف زد....
راستی چیشد تئوری های اقتصادی تون دکتر؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همه پیش بینیهای ایشان در مورد اقتصاد درست دراومده است.برات مهمه خودت کلاسهای درسشون رو ببین وقضاوت کن.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به حسن روحانی نگاه کن تئوری های اقتصادی را می بینی
برو توبه کن تا خداوند توبه پذیر عقل و فهم بهت بده
Iran, Islamic Republic of
مبدع نظریه یوگی و دوستان گرفتار مالیخولیای پیشرونده از نوع اولتراسوپر هارد هستند . فرد مبتلا در این حالت توانایی وصف ناپذیری در خلق سناریو های اعجاب آور خواهد داشت . جالب است ایشان در محافل خصوصی حتی فکر می کنند بین خود خدا و شیطان هم زدوبند شده است از نظر اینها فقط یک نفر است که کارش را درست انجام می دهد آنهم شخص اول مملکت است البته چون اگر به ایشان اساعه ادب کنند مجبور خواهند شد. نقشی برای معظم اله در سناریو های تخیلی خود در نظر نمی گیرند .ته سناریو های این جماعت هم معمولا باز است .
Iran, Islamic Republic of
چی بگم والله از اظهارات ایشان حرفهای ایشان بدرد چهل سال پیش میخورد که همه مردم در خواب مهر و محبت و عشق کمک به هم نوع از هم سبقت میگرفتند میخورد منظورم سادگی مردمان آن دوران است
عمار
Iran, Islamic Republic of
"کار خدا بود بعضی ها به قدرت برسند!
فتنه‌گران با بازی‌های سیاسی پنجه در پنجه نظام انداختند
برخی بزرگان و فرزندان جمهوری اسلامی زمین خوردند
کسانی در فتنه روبه‌روی «سیدعلی» ایستادند که روزی یاران حضرت «روح‌الله» بودند"
این تیترها برای همه اهل معرفت تامل برانگیز وعبرت آموز است.این تیترها وامثال آن از صدر اسلام تاکنون بارها برای امت اسلام تکرار شده واگر بصیرت نداشته باشیم بازهم تکرار میشود .چرا که دشمن اسلام از صدر تا کنون همیشه پرکار بوده واز همه ابزارها برای نابودی امت الهی استفاده نموده .
امروز هرکس نتواند نور عظیم هدایت(امام خامنه ای )راکه نایب برحق امام عصر (عج)است راببیند ودرک کند .به گمراهی خواهد افتاد همانند بسیاری از بزرگان امت درصدر اسلام.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر عمار که راهش از عمارتهای اشرافی حرامخواران جداست
تازه مسلمان
Iran, Islamic Republic of
اقای اندیشکده یقین
یقین دارم توی انحراف مطلق بسر میبری .
شما همون هایی هستید که روزی حمایت میکنید وروزی مخالفت.شما دوگانگی مطلق هستید .
امثال شما واقای شریعتمداری باید رییس جمهور شوید که واسه بدبختی یک ملت کفایت میکند
Iran, Islamic Republic of
از کسی که خودش می گوید تازه مسلمان !!! چنین نسبت هایی به مسلمانی بزند ایرادی نیست !
علی
Iran, Islamic Republic of
خداوند اینها را از احمق ها افریده فعلا از موقعیت پیش امده به نفع خود استفاده می کنند و مردم را فراموش کرده اند که همین مردم هستند که یک روز به خاک سیاه می نشاندشان این یک ازمایش است
Iran, Islamic Republic of
-زمان حضرت امام هم اینها صادقانه در خط اسلام نبودند.چون >الذین
جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا<
-خداوندا عاقبت همه را ختم بخیرفرما
Iran, Islamic Republic of
ین روزها عروسی کاسبان فتنه از جمله رسایی و کوچک زاده و عباسی و .. است
Iran, Islamic Republic of
هر اتفاقی می افته اراده خداوند پشت آن قرار گرفته است حتی عدم محبوبیت عباسی در بین مردم هم کار خداست
Iran, Islamic Republic of
نصرت خداوند نزدیک است انشا لله
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حالا این اندیشکده یقین در سال چقدر بودجه از بیت المال میگیره
Iran, Islamic Republic of
عشق فقط يك كلام
عباسي و والسلام!

خداوند به حق ائمه اطهار دكتر حسن عباسي عزيز حفظه الله تعالي و كثر امثاله را عمر طولاني و پر بركت عنايت كند.
Iran, Islamic Republic of
شما هم آویزه دین شدید و از قبل آن در دنیا زوری می خورید بدون اینکه اعتقادی داشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
مسئولینی که در فتنه 88 علیه نظام مقدس جمهوری و رهبری معظم انقلاب دامت برکاته اقدام خائنانه کردند ، پیاده نظام دشمن بوده و کشور و انقلاب را به لبه پرتگاه رساندند. آیا از عملکرد خود پشیمان شده اند ؟!!! هرگز بدلیل اینکه می باید توبه می کردند و جبران می کردند عمل خائنانه خود را ولی می بینیم که این اتفاق نیفتاد . دلیل آن بستن قراردادهای پنهانی همچون برجام ، که متن قراردادها را برای مردم انقلابی و ولایتمدار و نخبگان متعهد و صادق هیچگاه مشخص نکردند و نیز بستن قراردادهای پنهانی نفتی و غیروه .. و با معترضین این نوع قراردادها برخورد توهین آمیز داشتند ، پنهانی قرارداد ذلیلانه و خائنانه و منحط 2030 را امضاء کردند و بر اساس اخبار رسیده بصور پنهانی دربعضی از مکان های آموزشی اجرا کردند و کار را به جایی رساندند که با فریاد اعتراض رهبر معظم ، علماء دینی ، نخبگان متعهد کشور و مردم مومن و ولایتمدار بلند شد و فعلا این قرارداد منحط 2030 را مسکوت گذاشتند تا آب از آسیاب بیفتد و زمان دیگری اجرا کنند . پس این سران فتنه ، پشیمان نشده اند بلکه در هر موقعیتی که هستند نظرات شوم و اهداف استکبار را اجرا خواهند کرد که هوشیاری و بیزاری آحاد مردم ، علما و نخبگان را می طلبد و باید در انتخاب افراد بسیار دقت کنند .
Iran, Islamic Republic of
مسئولینی که در فتنه 88 علیه نظام مقدس جمهوری و رهبری معظم انقلاب دامت برکاته اقدام خائنانه کردند ، پیاده نظام دشمن بوده و کشور و انقلاب را به لبه پرتگاه رساندند. آیا از عملکرد خود پشیمان شده اند ؟!!! هرگز بدلیل اینکه می باید توبه می کردند و جبران می کردند عمل خائنانه خود را ولی می بینیم که این اتفاق نیفتاد . دلیل آن بستن قراردادهای پنهانی همچون برجام ، که متن قراردادها را برای مردم انقلابی و ولایتمدار و نخبگان متعهد و صادق هیچگاه مشخص نکردند و نیز بستن قراردادهای پنهانی نفتی و غیروه .. و با معترضین این نوع قراردادها برخورد توهین آمیز داشتند ، پنهانی قرارداد ذلیلانه و خائنانه و منحط 2030 را امضاء کردند و بر اساس اخبار رسیده بصور پنهانی دربعضی از مکان های آموزشی اجرا کردند و کار را به جایی رساندند که با فریاد اعتراض رهبر معظم ، علماء دینی ، نخبگان متعهد کشور و مردم مومن و ولایتمدار بلند شد و فعلا این قرارداد منحط 2030 را مسکوت گذاشتند تا آب از آسیاب بیفتد و زمان دیگری اجرا کنند . پس این سران فتنه ، پشیمان نشده اند بلکه در هر موقعیتی که هستند نظرات شوم و اهداف استکبار را اجرا خواهند کرد که هوشیاری و بیزاری آحاد مردم ، علما و نخبگان را می طلبد و باید در انتخاب افراد بسیار دقت کنند .
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اگر به برخی بر نمی خورد و رگ انقلابی گری و ولایتی تان باد نمی کند چرا عملکرد 40 ساله مسئولین را به رفراندم عموم مردم و احاد کشور نمی گذارید تا مشخص شود که:
1- مردم ایران را دوست دارند .
2- براسی کشور شان و حفظ ان از جان و ناموسشان می گذرند .
3- ولی در آیا نباید برای اینده خود و خانواده و زندگی و اسایش شان خود تصمیم بگیرند و تعدادی مسئول متهم به فساد و ارتشا و چپاول بیت المال برای اینده انها تصمیم و امر و نهی کنند .
4- چرا از بیت المال مردم برای کشور هایی مثل عراق که هشت سال به ما حمله کرد و صدها هزارشهید و جانباز نثار ایران نمود ،یمن و سوریه و فلسطین و ............... ده ها کشوری دیگر بدون اجازه مردم و رفراندوم خرج می کنند و لاریجانی میگوید ما حمایت مالی و سیاسی میکنیم بدون هیچ ابایی از پول کی؟؟؟ از بیت المال این مردم که 40 سال به پای رسیدن به اسایش و ارامش و راحتی ازهمه چیز گذشته اند تا کی می خواهید این کار را ادامه دهید .
5- برای یک بار هم شده یک رفراندوم با موضوع :
" ایا مردم می خواهید با امریکا و سایر کشور ها رابطه مسالمت امیز و خوبی داشته باشیم و ارتباطمان برقرار شود، ایا می خواهید به کشور های : عراق ،سوریه ، فلسطین، یمن، میانمار ، غنا، . ده ها کشور دیگر ....از پول شما خرج و هزینه توسط دولت و ......صورت گیرد ؟ایا می خواهید از پول شما کشور سوریه و عراق و فلسطین ساخته شود و خودتان در مضیقه باشید ؟ و به نان شب محتاج؟
مگر همه چیز در کشور اسلامی نباید با رای مستقیم مردم و ارای مستقیم مردم باشد ؟
کاربر محترم
با تشکر .هزینه کردن برای امنیت کشور کاملا عقلانی است امنیت امروز من و شما این نیست که در مرزها بایستیم و نگذاریم وارد شوند که نه امکان دارد و نه عقلانی است در جامعه و دهکده جهانی که دشمنان درست کرده اند دیگر مرزها اهمیت چندانی ندارند بلکه کشورها هستند که می توانند به عنوان حیاط خلوت امنیتی کشور مبدا اقدام کند .امروز امریکای مرکزی و جنوبی برای امریکا اهمیت دارد و برای ما کشورهایی مانند عراق و سوریه و غیره پس شایسته است اول مطالعه و بعد اظهار نظر فرمایید . ممنون
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترم "یک ایرانی"؛
مطلب زیاد نوشتی. اما به یکی از اون ها که مهم هست جواب میدم. ان شاء الله، بقیه شبهات، خود به خود رفع شه.
رفراندوم، برای انجام کارهایی که درستی کار مشخص نیست مناسب است، نه همه کارها. شما میفرمایید رفراندوم بذاریم تا نظر مردم را بدانیم.
اگر هدف رفراندوم، دانستن نظر مردم باشد نه عمل به اون نظر، به رفراندوم نیاز نیست. نظرسنجی یا همه پرسی، کفایت میکنه. نظر عمومی رو میفهمیم.
اما اگه نظر شما اینه که نظر مردم را بدونیم و اجرا کنیم، این کار، روش کلی خوبی برای اداره کشور نیست.
چون اولا، عرض کردم رفراندوم و نظرسنجی، برای انجام امور مبهم یا اموری که واقعا به رأی مردم نیاز است، مفید است، نه همه جا. نمیشه در هر اداره و سازمان، برای هر کار عمومی، رفراندوم گذاشت. از انتخاب مناسب ترین وسیله حمل و نقل عمومی و سرمایه گذاری روی اون گرفته تا پارک ها و پل های هوایی که شهرداری میخواد بزنه، از نرخ سود بانکی و مالیات گرفته تا ارایه تسهیلات به شرکت های بزرگ، از تصویب هر قانون در مجلس تا هر نظر شورای نگهبان راجع به مصوبات مجلس، همه این ها برای گروه های ذی نفع، مهم اند. اما عقل، چاره کار است. این همه تخصص و دستگاه های تصمیم گیر، برای ایجاد همین عقل است. بعد آخرش واگذار کنند به رفراندوم؟ اصلا چنین چیزی در سطح وسیع ممکنه؟!
ممکنه شما بگی فقط راجع به موضوعات مهم کشوری. اما آیا موضوع مهم تو، با موضوع مهم دیگری، یکیه؟ این ها را رفراندوم گذاشتیم، مجددا موضوع هست که شما بیای اینجا درخواست رفراندوم کنی. مثل صنعت هسته ای، موشکی، فضایی، دفاعی، نانویی، بیوتکنولوژی، تحقیقات علمی و... . بنابراین، رفراندوم، ابزار مناسبی برای تصمیم گیری نیست که بچه بازی در بیاریم.
اما اگر جایی لازم است به نظر مردم رجوع کرد، رفراندوم کمک میکند. مثل استقرار یک نظام. ممکن است بعد از یک انقلاب و تحول، فضای جامعه مشخص نباشد. اینجا برای نظام جدید، میتوان رفراندوم گذاشت. تأکید میکنم میتوان. یعنی اگر پس از یک انقلاب، آمدند گفتند نظام دینی، بهترین نظام و مطابق شرع است، مشکلی ندارد. اما برای ایجاد حمایت مردمی، ممکن است رفراندوم بگذارند.
نکته دیگه اینه که مگر انتخابات مختلف، رفراندوم نیست؟ شما مسؤول را انتخاب میکنی. اون از طرف شما، کار میکند. خوب کار کند از طرف شماست. بد کار کند از طرف شما. باید این رو قبول کرد. دیگه چی میخوای؟
اما نکته آخر. شاید بگی نه هیچکدام از این ها مد نظر من نبود. من رفراندوم در مورد اصل انقلاب و نظام رو میخوام. جواب اینه که اولا اصل نظام، مبنای عقلی و شرعی دارد و قرار نیست با مراجعه به نظر مردم، فهمید کمک به کجا خوبه، کجا بده. ثانیا، نظام اسلامی، با مجاهدت، شهادت، و خون دادن به دست آمده، نه رفراندوم. شما اگر از اسلام که دین مقبول الهی است، خوشت نمی آید، قرار نیست گروه مقابل، نظام را دودستی تقدیم کنند. بسم الله. شما هم خون بدهید، شاید که غلبه کنید.
Iran, Islamic Republic of
در نکته اخرتان مطالبی عنوان نمودید که همه خلاف واقع است کسی با اصل نظام مشکل ندارد ولی ان چیزی که بعد از رحلت امام راحل توسط معدودی در حال شکل دادن به نظامی سراسر من در اوردی و بدون پاسخ گویی و نقد است ایراد همه مردم است کی گفته مسئولین بری از خطا و اشتباه هستند کی گفته ایراد از انها دشمنی با خدا و ائمه است چرا مسئولینی که با نظر مردم و یا حتی خبرگان منتخب مردم !!!!! انتخاب شده اند دیگران نباید از انها بازخواست کرد و نقدشان نمود مگر انها معصوم و بریاز خطا هستند ؟ اصل نظام جمهوری و ساختارش اسلامی و بر اساس قانون باید اداره شود قانون اصل و مبنای مشروعیت نظام است ولاغیر پس مردم در طول 40 سال ثابت کردند که به نظام خود دلبسته و اعتقاد دارند . پس در کشوری با این وصف حکومت باید برای اسایش مردم در وحله اول اقدام کند و اگر در رفع گرفتاری و مشکلات مردم موفق بود به فکر دیگر کشور هایی که نام برد شد باشد نه اینکه مردم خودش رد مشکلات عدیده اقتصادی /فرهنگی / بیکاری فساد و فحشا /و هزاران مشکل دیگر دست وپا بزند ولی مسئولینش به فکر اباد کردن سایر کشور ها و رفع مشکل انها باشند و مردم خود را رها کنند و از بیت المال و ثروت کشور برای دیگران هزینه نمایند ایا شما قبول می کنید ؟ ایا می پذیرید که احاد ملت در کشکلات غرق شوند و سوریه و لبنان و یمن و عراق و ..... اباد شوند زلزله زدگان سراسر ایران در مشکلات باشند و چادر و .... انوقت کشور های دیگر از امکانات ایران بدون اذن و اجازه مردم استفاده نمایند. یک سوزن به خود بزن و انوقت جوالدوز به دیگران
نان شب و رفع مشکل مردم و ایجاد کار و اشتغال و بهداشت و درمان و ازدواج و مسکن مردم و .........هزاران خواسته مشروع اشتباه است مگر ایران درامد ندارد مگر ایران ثروت ندارد؟ این ثروت ها کجا هزینه می شود و چه کسانی از ان متنفع می گرددند چقدر اختلاص و ارتشا و دزدی ؟!!!!!! پس دم فروبند و ساکت که اصل انتخاب شرایط توسط مردم است ولاغیر و اجازه هرگونه کمک و وهزینه برای دیگرکشورها باید به اذن مردم باشد.
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
فرامایش تان در خصوص امنیت درست ولی ایا سیاست های دولت مردان 40 ساله ، ما را دچار این مشکل نکرده است ایا ارای مردم در تعیین سرنوشت شان غیر اصولی است؟ ایا انتظار اسایش و راحتی برای ملت ایران چیزی بی جا است ؟ ایا این همه کمبود و فقر و بیکاری و رکود اقتصادی که منشا ان بی تدبیری مسئولین و دست اندر کاران کشور در این چند دهه بوده جای سوال ندارد؟ ایا رفراندم تعیین سرنوشت و اینده کشور اشتباه است؟
ایا مردم حقی در تعیین اینده ندارند؟ اینها را کی پاسخ میدهد؟ امنیت مرز ها و کشور خارج از مرز نیست کشور در اتش بی تدبیری و از درون در حال سوختن است ، چرا خود را به خواب می زنیم . مردم از این همه سخنان و وعده و وعید مسئولین به تنگ امده اند و به نان شب محتاج امنیت یک مقوله است و کشور داری و اداره با تدبیر و درست صد مقوله چرا همه را به هم ربط می دهید !!! خود را علامه و دیگران را کم فهم می دانید و نیاز مند مطالعه شما قدری در مقوله های اجتماعی /سیاسی/ اقتصادی / بهداشت / آموزش/ و........... کشور را یررسی کنید ببینید کجا بوده ایم و در این 40 سال به کجا رسیده ایم انگاه مقوله امنیت مرزها و ... را برخ مردم که خود حافظ کشور هستند ولی نظر و رای شان هیچ کجا مطرح نمی گیرد و تعدادی مرفع بی درد در نظام برای شان تصمیم می گیرند و بیت المال را خرج دیگران می کنند و فقط و فقط وعده می دهند .
چراغی که به خانه رواست و خودمان به ان برای مردم و کشور مان نیاز داریم برای مسجد و دیگر کشور ها حرام حرام است این را درک کنید .
Iran, Islamic Republic of
جناب یک ایرانی؛
این را درک کن که حمله چراغی که به خانه رواست، به مسحد حرام است، جمله ای صد در صد غلط است که عده ای جیره خور، در فضای جامعه مطرح میکنند. بدانید آن ها دشمن اند. اتفاقاً دین، برعکس این جمله را میگوید. دین، میگوید به خاطر انسانیت، چراغی که به دیگران رواست، به خود حرام است. حتی اگر به قیمت ایثار و شهادت باشد. حتی اگر به قیمت تنها گذاشتن زن و فرزند باشد. این کار هم، واجب شده و اسمش، جهاد است که حتماً شنیده اید.
پس توقع نداشته باشید کسی دین را، رها میکند و یک بیت شعر را، به جای حرف خدا، پیامبر خدا، و اهل بیت عصمت و طهارت، به کار میبرد.
این را درک کنید که دوره این ننه من غریبم بازی ها، تمام شده و الان، دوره اسلام و قانون است.
Iran, Islamic Republic of
پاسخگوی عزیز چرا این همه مغلطه می کنید من شرح دادم که وقتی همه مردم ایران خود نیاز مند هستند و درد مند و گرفتار به نان شب / شهادت و ایثار را از شما و امثال شما ه ندیده این ما خود در زمان امام راحل نبرد با رژیم عراق را تجربه و در گیر بوده ایم شما فکر نمی کنم سن و سال تان به ان زمان ها بخورد
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز
در زمان دولت خاتمی طالبان کل افغانستان را گرفت به کنسولگری ما در افغانستان حمله کرد و ۸ نفر را آنجا شهید کرد. سیاست درست دولت خاتمی این بود که گفت در مرز مستقر می شویم و در امر داخلی انجا دخالت نمی کنیم. طالبان ان موقع وحشی تر از دانش امروز بودند. ایران وارد جنگ افغانستان نشد اما با استاد نیروهای رزمنده نظامی در مرزها مانع از ورود طالبان به ایران شد و خود را هم درگیر جنگ داخلی افغانستان نکرد.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز خدمت بزرگی رو ب مردم و انقلاب میکنی ک نظرات مخالف رو منتشر میکنی.من از طرف خودم صمیمانه ممنونم.دمتون گرم
Iran, Islamic Republic of
اگر غیر از روحانی کسی دیگر رای می آورد فتنه ای دیگر درست می شد که اگر ما اصلاحاتی ها بودیم چه مدینه فاضله ای می ساختیم همان طور که دربرجام وعده دادندوآب خوردن مردم هم به آن ربط داشت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا حرف های این آقا را جدی نگیرید همیشه دم از اختلاف و ایجاد تفرقه درجامعه میکنند که با تضاد دررهنمود های مقام معظم رهبری است.
یونس
Iran, Islamic Republic of
فقط حرافی و چرند گویی
عباسی خسته نشدی از این همه حرف زدن بی محتوا و پوچ
بابا بازنشست شو برو دیگه
دست بردار دیگه از این محمل بافیهات
محمود
Iran, Islamic Republic of
همین عباسی و امثالهم بودند که با تحلیهای عوامانه و سوء استفاده از دین باوری مردم , فردی بی تخصص و ریاکار و روانی مثل احمدی نژاد را به این مملکت تحمیل کردند و هر جنایتی خواستند در پرتو او کردند و برایش دست زدند , حالا با کمال پرویی از فتنه و غیره حرف میزنند , اگر عدالتی حاکم بود اول از همه باید بانیان تحمیل احمدی نژاد را محاکمه میکردند.شما یه سر اصلی فتنه بودید
تحلیل جالبی بود تشکر