شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
ترکی :

رفع حصر پیش‌شرط مذاکره انصارالله با عربستان

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 576195
نماینده مردم فریدن گفت: باتوجه به اینکه جبهه استکبار در مقابل پیروزی‌های جبهه مقاومت احساس ضعف می‌کند، بدنبال گشودن پای ایران به ماجرا است.
رفع حصر پیش‌شرط مذاکره انصارالله با عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، اکبر ترکی، نماینده مردم فریدن در مجلس با اشاره به پافشاری انصارالله یمن بر گزینه مقاومت اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد از مناطق یمن در دست انصارالله است و با کشته شدن علی عبدالله صالح شرایط کنونی بهبود یافته است.
 
وی افزود: در حال حاضر عربستان هیئت‌های مختلفی را برای میانجی گری در بحث یمن به ایران فرستاده است، اما جبهه مقاومت مشروط به توقف کامل حملات سعودی‌ها و رفع حصر کامل غذا و دارو به این کشور حاضر به انجام مذاکره با عربستان است. در واقع پیروزی‌های مقاومت عربستانی‌ها را مستاصل کرده و این کشور به دنبال آن است تا با تسامح و تساهل بازی که آغاز کرده را و در آن ناکام گشته به پایان رساند.

وی با بیان اینکه انصارالله یمن تا پیروزی علیه جبهه استکبار مقاومت می‌کند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه جبهه استکبار در مقابل پیروزی‌های جبهه مقاومت احساس ضعف می‌کند حال پای ایران را در حملات موشکی یمن به میان آورده است این در حالی است که هیچ نشانه‌ای از کمک‌های جمهوری اسلامی در ارائه تسلیحات موشکی به این منطقه ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *