کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلسی:

سینمای ایران خنثی و دچار تکرار شده است

4 دی 1396 ساعت 13:53

بازیگر سریال پدرسالار گفت: سینمای ایران تکراری و خنثی شده است. سالهاست فیلم اکشن، پلیسی و جنایی خوب نداریم. اگر برای این آثار فیلمنامه نوشته شود قطعاً بازیگرانی مثل من هم می توانند به خوبی در نقشی تازه در فیلم بازی کنند.


به گزارش جهان نیوز، سیامک اطلسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر کم کار‌تر از گذشته شده ام و دلیل این کم کاری در ابتدای امر کاهش چشمگیر پیشنهادات به من است.

وی ادامه داد: آخرین بار در سریال "هشت و نیم دقیقه" به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی به صورت جدی جلوی دوربین رفته ام و از آن به بعد پیشنهادی نبوده که مرا برای بازی به خود جذب کند. البته پیشنهاداتی برای تلویزیون دارم که به آنها فکر می کنم و به احتمال فراوان به زودی به تلویزیون خواهم آمد.

بازیگر سریال "پدر سالار" درخصوص کم کار شدن خود در عرصه بازیگری تصریح کرد:کسی به پیشکسوتان فکر نمی کند و به تبع نقشی هم برای من و هم نسلان من وجود ندارد. تمام هم دوره‌ای‌های من در خانه نشسته اند و هیچکس خبری از آنها نمی گیرد.
وی با گلایه از توجه بیش از حد به جوانان در سینمای ایران اضافه کرد: دوست دارم نقش‌های بزرگ و تاثیرگذار بازی کنم و از بازی کردن در نقش های تکراری پدر خانواده خسته شده‌ام. در حال حاضر بیشتر همه به سوی جوان گرایی رفته‌اند و همه فیلمنامه ها برای جوانان نوشته می‌شود.

سیامک اطلسی با تاکید بر لزوم تنوع در سینما خاطرنشان کرد: سینمای ایران تکراری و خنثی شده است. ما نیازمند پرداختن به ژانرهای مختلف هستیم. سالهاست فیلم اکشن، پلیسی و جنایی خوب نداریم. اگر برای این آثار فیلمنامه نوشته شود قطعاً بازیگرانی مثل من هم می توانند به خوبی در نقشی تازه در فیلم بازی کنند. به شخصه بازی در آثار پلیسی را بسیار دوست دارم.

منبع:میزان


کد مطلب: 576172

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/576172/سینمای-ایران-خنثی-دچار-تکرار-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com