سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

جنگ انگلیسی ها برای خرید لژیونر ایرانی

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 576152
سران QPR و فولام در روزهای گذشته مذاکرات بسیار جدی با باشگاه اوسترسوند پیرامون خرید سامان قدوس داشته و هیچ بعید نیست تا چند روز آتی این بازیکن سر از این باشگاه ها در بیاورد.
جنگ انگلیسی ها برای خرید لژیونر ایرانی
به گزارش جهان نيوز، سامان قدوس ستاره دو ملیتی و جدید فوتبال ایران بعد از رسیدن به عنوان بهترین مهاجم فصل گذشته لیگ سوئد یکی از سوژه های اصلی نقل و انتقالاتی زمستان 2018 در این کشور اسکاندیناوی لقب گرفت تا جایی که رسانه ها مدام از پیشنهادات رسیده برای این بازیکن خبر دادند.

در شرایطی که از مدت ها قبل خیر چند باشگاه دسته اولی سرشناس در انگلیس برای خرید این بازیکن مد نظر قرار گرفته بود سایت getwestlondon امروز در گزارشی از جنگ دو باشگاه لندنی برای خرید ستاره جدید فوتبال ایران خبر داد و نوشت سران QPR و فولام در روزهای گذشته مذاکرات بسیار جدی با باشگاه اوسترسوند پیرامون خرید سامان قدوس داشته و هیچ بعید نیست تا چند روز آتی این بازیکن سر از این باشگاه ها در بیاورد.

به نوشته سایت getwestlondon دو باشگاه مطرح شهر لندن که خیز بلندی برای بازگشت به لیگ برتر جزیره برداشته اند حاضر به پرداخت مبلغ چند میلیون پوندی باشگاه سوئدی در چند قسط برای امضای قرارداد با سامان قدوس هستند که باید منتظر ماند و دید در این جنگ که حالا علنی شده کدام باشگاه برنده خواهد شد.

منبع:خبرورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *