جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تعلیق کشتی جدی است؛ مسئولان دنبال کنند

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 576146
عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: بحث تعلیق کشتی ایران بسیار جدی است و باید از طرف مسئولان ذیربط دنبال شود.
تعلیق کشتی جدی است؛ مسئولان دنبال کنند
به گزارش جهان نيوز، منصور برزگر با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که خادم به عضویت هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در آمده است و در این سال های حضورش در راس فدراسیون، ارتباط خوبی با کشورهای دنیا و اتحادیه جهانی داشته است و بواسطه این ارتباط تاکنون بحث تعلیق کشتی ایران متوقف شده است.

وی ادامه داد: البته موضوع تعلیق کشتی ایران به دلیل مسئله علیرضا کریمی در رقابت‌های امیدهای جهان دیگر از حوزه اتحادیه جهانی کشتی خارج است و کمیته بین المللی المپیک به آن ورود کرده؛ بنابراین موضوع آن بسیار جدی است و اتحادیه جهانی نیز در این زمینه تحت فشار است.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد صریح کرد: قطعاً تعلیق کشتی ایران فقط گریبانگیر این رشته نمی‌شود و با توجه به ورود IOC ممکن است در مسابقات بزرگتری همچون المپیک پای دیگر ورزش ها هم به آن کشیده شود.

وی تاکید کرد: سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان باید از طریق دولت و دستگاههای دیپلماسی و سایر مبادی ذیربط در این زمینه ورود کنند و ضرورت دارد، دکتر روحانی رئیس جمهور محترم نیز در این زمینه به ورزش کمک کنند.

برزگر خاطر نشان کرد: امیدوارم کشتی ایران از این حادثه سخت عبور کند، اما متولیان این رشته به تنهایی نمی‌توانند از این موضوع عبور کنند زیرا مسئله دیگر در محدوده اختیارات اتحادیه جهانی نیست و موضوع بسیار جدی تر از اینست که صرفا با سکوت از کنار آن رد شویم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *