شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حمایت تمام قد ماکرون از عربستان

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 576069
رئیس جمهوری فرانسه طی تماسی تلفنی با پادشاه عربستان هدف قرار دادن ریاض توسط نیروهای انصارالله را محکوم و اظهارت ضد ایرانی‌ای را مطرح کرد.
حمایت تمام قد ماکرون از عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،  خبرگزاری رسمی عربستان "واس" اعلام کرد، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان روز یکشنبه گفت‌وگوی تلفنی‌ای داشتند که در جریان آن ماکرون ضمن محکوم کردن شلیک موشک بالستیک توسط  نیروهای وابستبه به "انصارالله" به سمت ریاض حمایت و همبستگی کشورش با عربستان را در برابر هر گونه تهدید امنیتی اعلام کرد.

رئیس جمهوری فرانسه در جریان این گفت‌وگوی تلفنی ادعاهای واهی‌ای علیه ایران مطرح و ادعا کرد: پاریس همکاری دوجانبه در راستای رویارویی با عملکرد ایران را ضروری دانسته و موضع واضحی درخصوص نقش ایران و حمایتش از نیروهای "انصارالله" و افزایش قابلیت یگان موشکی آنها برای حمله به عربستان و ثبات در منطقه دارد.

امانوئل ماکرون تلاش‌های پادشاه عربستان را در راستای مبارزه با تروریسم و افراط‌گری و نیز خشکاندن منابع مالی تروریسم به ویژه حمایت اخیر این کشور برای مبارزه با تروریسم در کشورهای ساحل آفریقا را ستود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *