پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سیامک انصاری در سودای اولین سیمرغ

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 576036
سیامک انصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با دو فیلم راهی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
سیامک انصاری در سودای اولین سیمرغ
به گزارش جهان نيوز،‌ سیامک انصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با دو فیلم راهی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

انصاری سال گذشته فیلم "ساعت پنج عصر" ساخته مهران مدیری را در صف جشنواره داشت اما این فیلم به جشنواره نرسید و در اکران عموم نیز نتوانست توقعات را برآورده کند.
 ساعت پنج عصر
وی تاکنون در آثار متفاوت سینمایی به ایفای نقش داشته و مجموعاً در 18 فیلم نقش آفرینی کرده است.این در حالی است که اکثریت انصاری را بیشتر برای بازی در آثار تلویزیونی و مخصوصاً همکاری با مهران مدیری می شناسند.

خرگیوش، دراکولا، جرم، دعوت، بی‌پولی، مربای شیرین، نسل سوخته و کمکم کن از جمله آثاری است که انصاری با بازی در آنها توانسته توانایی خود در ایفای نقش های مختلف را به رخ بکشد.
انصاری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. او تا به حال به سمت‌های بازیگر، کارگردانی ۴۰ نمایش در زمان تحصیل و بازی در ۳ فیلم کوتاه تجربی فعالیت کرده‌است.

سیامک انصاری
وی امسال همکاری مشترکی را با "مانی حقیقی" در دو فیلم تجربه کرده است. "خوک" نام فیلم حقیقی در مقام کارگردان است که انصاری در آن نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر توانمند در فیلم خود با بازیگرانی همچون حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، پیمان معادی، ویشکا آسایش و علی مصفا همبازی شده است.

علاوه بر خوک انصاری امسال بار دیگر با حقیقی اما این بار در مقام تهیه کننده همکاری کرده است. وی در فیلم "بمب" به کارگردانی پیمان معادی به ایفای نقش پرداخته است که حقیقی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

ساعت پنج عصر
پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی و رامین پورایمان بازیگران کنار انصاری در فیلم دوم پیمان معادی هستند.

نکته جالب توجه در این دو فیلم تکرار سه بازیگر یعنی لیلا حاتمی، پیمان معادی و سیامک انصاری است. حال باید دید انصاری می تواند در تجربه همکاری با حقیقی و معادی به اولین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد دست پیدا کند یا نه؟.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *