پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
رئیسی در نشست شورای مرکزی کانون دانشگاهیان:

تلاش‌برای‌حفظ انسجام نیرو‌های دلسوز انقلاب

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 576013
تولیت آستان قدس رضوی گفت: از انتخابات اخیر شاهد انسجام بین نیرو‌های ارزشی انقلاب هستیم که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.
تلاش‌برای‌حفظ انسجام نیرو‌های دلسوز انقلاب
به گزارش جهان نيوز، نشست اعضای شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این نشست سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان ضمن معرفی اعضای شورای مرکزی به شرح مختصر تاریخچه، برنامه‌ها و اقدامات کانون پرداخت و افزود: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افتخار دارد که به عنوان یک تشکل رسمی نخبگی و استادی با ایده، منش و عملکرد انقلابی و ولایی در دانشگاه‌های سراسر کشور و استان‌ها حضور فعال و اثرگذار دارد و بعد از انتخابات درجهت توسعه کمی و کیفی گام‌های بلندی برداشته است. حسینی کارنامه روشن کانون در انتخابات ریاست جمهوری و نقش پیشتاز آن را نمونه بارزی از اقدامات این مجموعه دانست.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به خاطر تحولات چشمگیر در آستان قدس و ارائه خدمات گسترده در رویدادهایی، چون زلزله کرمانشاه ازآقای رئیسی تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار حجت الاسلام رئیسی ضمن تشکر صمیمانه از کانون و تک تک اعضای آن گفت: در دوره انتخابات اخیر ریاست جمهوری و بعداز آن شاهد انسجام بین نیرو‌های ارزشی و دلسوز انقلاب هستیم که همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم و عدم نتیجه مطلوب ظاهری نباید موجب غفلت از دیگر دستاورد‌های بزرگ گردد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: خدمت رسانی به مردم و بویژه محرومان و همچنین فعالیت‌های فرهنگی دو رسالت مهم آستان قدس است که حضور اندیشمندانه اساتید دانشگاه برای استمرار و ارتقاء فعالیت‌ها بسیار ضروری و مفید است.

وی افزود: در آینده در باره عملکرد آستان قدس قضاوت می‌شود و همه باید بدانیم که برخی فعالیت‌های سیاسی نسبت به اهمیت و عظمت شان آستان قدس و رسالت و ماموریت‌های مهم آن امری فرعی و جانبی محسوب می‌شود.

رئیسی ادامه داد: حضور اثرگذار اساتید محترم دانشگاه و از جمله ظرفیت بالای کانون دانشگاهیان در این راستا مغتنم وقابل توجه است و این عزیزان باید خود را درکمک به فعالیت‌های آستان شریک و سهیم بدانند تا بتوانیم همه با هم یک الگوی موفق ارائه کنیم و موجبات رضایت خداوند، تائید رهبری معظم و خشنودی مردم شریف ایران را فراهم سازیم.

در ادامه این دیدار اعضای شورای مرکزی به بیان دیدگاهها، پیشنهادات ونقد‌های خود در موضوعات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، صنعتی، پژوهشی، کارآفرینی و جوان گرایی در انتصابات پرداختند و در نهایت پیشنهاد ایجاد شورای مشورتی برخوردار از ترکیبی جامع و فراگیر از اساتید دانشگاهی و صاحب نظران هر استان و همچنین شورایی از دانشجویان و جوانان در کنار دفاتر استانی آستان قدس رضوی ومطرح که مورد تایید و حمایت تولیت قرار گرفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *