پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خود را برای انقلاب صنعتی چهارم آماده کنیم

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 575848
یک مقام مسئول گفت:صنعت اینترنتی و توسعه آن در انقلاب صنعتی چهارم اتفاق خواهد افتاد و در پارک علم و فناوری برنامه‌ریزی کردیم که خود را برای انقلاب صنعتی چهارم آماده کنیم.
خود را برای انقلاب صنعتی چهارم آماده کنیم
به گزارش جهان نيوز، عباس زارعی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز در رویداد روز فناوری این پارک گفت: این رویداد را باید روز ثبت و شناسنامه کردن علم و فناوری دانشگاه تهران دانست که در مسیر توسعه، اقتصاد دانش بنیان را عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری موجب توسعه اقتصاد دانش بنیان می شود، افزود: صنعت اینترنت و توسعه آن در انقلاب صنعتی چهارم اتفاق خواهد افتاد و در پارک علم و فناوری برنامه ریزی کردیم که خود را برای انقلاب صنعتی چهارم آماده کنیم.

زارعی با اشاره به رویکرد دانشگاه کارآفرین در توجه به دانش و مدیریت آن ،تصریح کرد: دانشگاه تهران چند سالی است که با این رویکرد عمل می‌کند که پارک علم و فناوری یکی از این اقدامات است.

به گفته وی پارک علم و فناوری ارتباط بین دانش، صنعت و دولت بوده و هدف از پارک علم و فناوری مدیریت دانش، ایجاد انگیزه و در نهایت کسب سود و کسب و کار است.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات پارک‌های علم و فن آوری عنوان کرد: خدمات فنی مشاوره‌ای، خدمات مالی اعتباری، خدمات ثبت اختراعات و خدمات توسعه‌ای از جمله خدمات این پارک به حساب می‌آید. همچنین تبدیل دانش به ثروت، ارتقای رتبه جهانی دانشگاه، رشد و فناوری و کسب و کار هدف پارک علم و فناوری است.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *