پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

تیپ تنابنده با کروات زرد در «پایتخت ۵» +تصاویر

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 575822
هم اکنون مراحل پست پروداکشن، موسیقی و صداگذاری پایتخت 5 به صورت همزمان در حال انجام است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در خصوص آخرین وضعیت تولید این سریال نوروزی گفت: با توجه به خبرهای منتشر شده، هم اکنون مراحل پست پروداکشن، موسیقی، صداگذاری و جلوه های ویژه این مجموعه تلویزیونی به صورت همزمان در حال انجام است و این مراحل به دلیل حجم بالا، بخش اعظم پروسه تولید است

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «علی البدل» درخصوص احتمال ساخت سری بعدی «پایتخت» بیان کرد: هیچ گمانه زنی برای تداوم تولید «پایتخت» ندارم؛ تا امروز هم اگر ادامه داشته، به دلیل استقبال مخاطبان و دیده شدن مجموعه بوده است. بدیهی است استقبال مخاطبان همیشه دلیل اصلی ادامه و ساخت فصل های بعدی «پایتخت» بوده و خواهد بود.

وی درباره ساخت موسیقی سریال «پایتخت 5» ادامه داد: در حال حاضر آریا عظیمی نژاد برای ساخت موسیقی «پایتخت 5» در استانبول مشغول کار است و منتظریم با تلفیق موسیقی اصلی «پایتخت» با موسیقی ترکی و عربی، تغییرات اساسی در موسیقی سری جدید داشته باشیم. 
 
 
غفوری در پایان خاطرنشان کرد: در سریال «پایتخت 5» با توجه به تنوع لوکیشن‌ها، طرح قصه جذاب از سوی محسن تنابنده، خشایار الوند و همچنین عوامل حرفه‌ای و کارگردانی سیروس مقدم، تمام فاکتورهای لازم برای جذب مخاطب رعایت شده و امیدوارم این مجموعه هم مثل قبل مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
اصغر
Iran, Islamic Republic of
حالمون به هم خوردبس کنیددیگه
Iran, Islamic Republic of
بهترين سريال
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده ایشان خیلی زیرکانه یک سری رفتارهای ناهنجار را دارد جا می اندازد و عمومیت می بخشد.