کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارسال پیامک دیر کرد قسط بانکی برای زلزله زدگان

3 دی 1396 ساعت 10:55

یک نماینده مجلس گفت: طی چند هفته گذشته بانک ها، زلزله زدگان بدهکار را با پیامکی مجبور به پرداخت اقساط خود کرده اند.


به گزارش جهان نیوز، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکل اصلی زلزله زدگان کرمانشاه ، عملی نشدن وعده های متعددی است که دولتمردان برای بهبود وضعیت به آنها داده بودند.
 
فلاحت پیشه در ادامه افزود: یکی از این وعده ها استمهال بدهی زلزله زدگان به بانک ها بود که در چند هفته گذشته بانک ها به عناوین مختلف آن را نقض می کنند و بدهکاران را با پیامک مجبور به پرداخت اقساط خود کرده و  برای ضامن ها نیز ایجاد مشکل کرده اند.

وی تصریح کرد: برخی از نهادها و ارگان های دولتی نیز در کمک رسانی به شهرهای مختلف زلزله زده تبعیض قائل شده و نام بعضی شهرها یا مناطق را در هنگام ارائه تسهیلات از قلم می اندازند.

این نماینده مردم اسلام آباد غرب  تاکید کرد: مهم ترین مسئله ای که مردم اکنون به آن معترض هستند، برخورد سلیقه ای دستگاه های دولتی و اجرای ناقص وعده های داده شده در گذشته است و این موضوع را در ذهن متبادر می‌کند که مسئولان می خواهند مشکلات کرمانشاه شامل گذر زمان شده و به فراموشی سپرده شود.

فلاحت پیشه در خاتمه یادآور شد: مردم توقع دارند حداقل وعده های داده شده توسط مسئولان عملیاتی شود تا شاید مرهمی بر درد کسانی باشد که خانه و کاشانه خود را در اثر زلزله از دست داده اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 575761

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/575761/ارسال-پیامک-دیر-قسط-بانکی-زلزله-زدگان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com