شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
لاهوتی مطرح کرد؛

فتاح خواستار اشتغالزایی برای مددجویان شد

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 575734
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی از حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت بررسی وضعیت این کمیته در لایحه بودجه 97 خبر داد.
فتاح خواستار اشتغالزایی برای مددجویان شد
به گزارش جهان نيوز، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به جزییات نشست صبح امروز این فراکسیون، اظهار کرد: فراکسیون مستقلان ولایی امروز میزبان پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت بررسی وضعیت کمیته امداد در لایحه بودجه 97 بود.

وی با اشاره به اینکه امسال دولت حدود 7000 میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها برای کاهش فقر مطلق در نظر گرفته است، ادامه داد: دولت سال گذشته برای کاهش فقر مطلق 4000 میلیارد تومان اختصاص داد.

لاهوتی اضافه کرد: رئیس کمیته امداد معتقد بود اگر این عدد در اختیار این کمیته و سازمان بهزیستی قرار گیرد، به راحتی می‌توان مشکلات این مردم را حل کرد، همچنین کسانی که مستحق هستند اما تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد نیستند هم تحت پوشش قرار گیرند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه ضرورت ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از درخواست‌های اساسی رئیس کمیته امداد بود، تصریح کرد: سال گذشته برای اشتغال مددجویان حدود 3000 میلیارد تومان پیش ‌بینی شده بود و آقای فتاح بیان کرد که این عدد باید بیشتر از این شود.
لاهوتی با اشاره به اینکه تأمین مسکن مددجویان هم یکی دیگر از مطالبات رئیس کمیته امداد در این جلسه بود، خاطرنشان کرد: فتاح بیان کرد که می‌توان مسکن مددجویان را از طریق ساختمان‌های مسکن مهر بدون استفاده، تأمین کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *