شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۸۹

چهار شباهت احمدی نژاد و میرحسین موسوی

رونویسی از فتنه 88
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 575711
مصاحبه میرحسین موسوی در گفت‌وگو با مجله تایم روز قبل از رأی‌گیری نشان از توهمی داشت که او دچارش شده بود، او در پاسخ به سؤال خبرنگار تایم که از او پرسیده بود اگر انتخابات را ببازد آن وقت چه می‌شود، پاسخ داد که «تغییر از مدتی قبل آغاز شده است، تنها بخشی از آن به پیروزی در انتخابات مربوط می‌شود و بخش‌های دیگر ادامه خواهند یافت و هیچ عقبگردی در کار نخواهد بود»
چهار شباهت احمدی نژاد و میرحسین موسوی
گروه سیاسی جهان نيوز، عباس حاجي‌نجاري: از پیامدهای تلخ رفتارهای کنونی آقای احمدی‌نژاد که اعتراض جدی حامیان گذشته او را در پی داشته است، فرصت‌طلبی عاملان و حامیان فتنه 88 است که اینگونه به مخاطبان خود القا می‌کنند که ما خیلی زودتر به نقایص او پی برده و از این طریق تلاش می‌کنند رفتارهای هنجارشکنانه خود در انتخابات 88 و کشاندن مردم به خیابان‌‌ها در اعتراض به نتیجه انتخابات را توجیه کنند. اگرچه در این مجال فرصت بازکاوی دقیق روند تحولات کشور بعد از انتخابات دوم شورای شهر تهران در سال 1381 که نهایتاً به پیروزی آقای احمدی‌نژاد در انتخابات 84 انجامید نیست، ولی به اجمال می‌توان گفت که روند ارزش‌ستیزی‌های جریان اصلاحات در مقطع سال‌های 84 – 76 و عملکرد بسیار ضعیف شورای شهر و شهرداران تهران در مقطع سال‌های 81 -77 و اجماع نیروهای مؤمن به انقلاب در ذیل ائتلاف آبادگران اسلامی در انتخابات شورای شهر دوم در اسفند سال 1381 به پیروزی این ائتلاف و انتخاب آقای احمدی‌نژاد به عنوان شهردار تهران انجامید. کارکرد مثبت آقای احمدی‌نژاد در جایگاه شهرداری تهران در سال‌های 84 – 82 و تمسک او به گفتمان انقلابیگری و ارزشگرایی که پس از ارزش ستیزی‌های دوران اصلاحات از جایگاه ویژه‌ای در میان مردم برخوردار شده بود، سبب پیروزی او در انتخابات سال 84 شد که البته تنوع رقبا از طیف‌های مختلف سیاسی آن انتخابات را به انتخابات ویژه‌ای در تاریخ انقلاب تبدیل کرده بود. 
 
سختکوشی اعضای دولت نهم و تلاش در خدمت رسانی به نقاط محروم ضامن پیروزی آقای احمدی‌نژاد در انتخابات 88 بود، اگرچه تلاش‌های او در دوقطبی‌سازی جامعه، عملاً جریان حریف را وارد یک بازی کرد که اگرچه بر هیجانات جامعه افزود، اما به‌رغم القائات پیشاهنگام آنها در تقلب در انتخابات و حتی تشکیل  کمیته صیانت از آرا نتیجه‌ای برایشان نداشت. اما مهم‌‌ترین خدمتی که فتنه گران به آقای احمدی‌نژاد کردند و فضای تهران را به چالش و درگیری در مقابل نظام اسلامی کشاندند، این بود که آقای احمدی‌نژاد تصور کرد حال که نظام در گیر چالش‌های خیابانی فتنه 88 است او خواهد توانست ایدئولوگ و نظریه‌پرداز حلقه انحرافی را به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور تحمیل کند که پس از ناکامی از همانجا زاویه‌اش به مرور با نظام آشکار شد و ادامه مسیر به آنجا رسید که او اکنون فراتر از برخی از رؤسای جمهور گذشته باعث وهن این جایگاه در نظام اسلامی شده است. اما فراتر از شهود و ذات فکری آقای احمدی‌نژاد و تیم همراه که مجال دیگری را می‌طلبد تشابهات زیادی میان رفتار‌های کنونی او با فتنه گران 88 می‌توان یافت که ابعاد تحرکات اخیر وی را که حتی به مرحله تعیین ضرب‌الاجل برای رئیس قوه قضائیه و تعیین تکلیف برای استعفای ایشان رسیده است، روشن می‌کند. 
 
الف: ایستادگی در برابر قانون: شاخصه اصلی حرکت فتنه گران در سال 88 عدم تمکین به قوانین و مقررات موضوعه حاکم در انتخابات بود، آنها به‌رغم توصیه بزرگان نظام هیچ‌گاه نپذیرفتند که به ساز و کار قانونی در زمینه بررسی سلامت انتخابات تمکین و نهایتاً با پافشاری بر موضوع تقلب که اکنون همه همفکرانشان بر واهی بودن آن اذعان دارند، کشور را چند سال دچار چالش کرده و فرصت‌های ذی‌قیمتی را از نظام سلب کردند. اکنون نیز رفتار آقای احمدی‌نژاد چه در مقابله محاکمه آقای رحیمی و چه در برابر محاکمه امثال بقایی، جوانفکر و حبیب خراسانی و...  که ایستادگی صریح در برابر قانون است، تکرار همان سناریوست. 
 
ب: توهم قدرت و نفوذ: مصاحبه میرحسین موسوی در گفت‌وگو با مجله تایم روز قبل از رأی‌گیری نشان از توهمی داشت که او دچارش شده بود، او در پاسخ به سؤال خبرنگار تایم که از او پرسیده بود اگر انتخابات را ببازد آن وقت چه می‌شود، پاسخ داد که «تغییر از مدتی قبل آغاز شده است، تنها بخشی از آن به پیروزی در انتخابات مربوط می‌شود و بخش‌های دیگر ادامه خواهند یافت و هیچ عقبگردی در کار نخواهد بود»، این توهم موسوی را به آنجا کشاند که حتی قبل از پایان رأی‌گیری پیروزی زودهنگام خود را اعلام و مردم را به شرکت در جشن پیروزی دعوت کرد، اکنون احمدی‌نژاد نیز دچار همین توهم است، کافی است او خود یکبار بنشیند و سخنانی را که بعد از پایان ضرب الاجل در مورد رئیس قوه قضائیه مطرح کرده مرور کند تا بفهمد که در چه ورطه‌ای گرفتار آمده است. 
 
ج: توهم جایگاه مردمی: نتیجه انتخابات 88 در تهران که رأی بالاتر موسوی از احمدی‌نژاد و حضور خیابانی روز 25 خرداد هواداران، موسوی را دچار یک توهم و اصرار بر تداوم فتنه نمود، اما او هیچ گاه نخواست دلایل ریزش عوامل خیابانی پس از خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در 29 خرداد 88 یا قبل از آن و جابه‌جایی آنها با عوامل منافقین و سلطه‌طلب را درک کند و با همین توهم بود که هتاکان به ارزش‌های عاشورایی در 6 دی ماه 88 را نیز انسان‌های خداجو نامید، همان حرکتی که قیام تاریخی مردم ایران در 9 دی 88 را در پی داشت. اکنون نیز احمدی‌نژاد حتی بالاتر از 24 میلیون انتخابات 88 که دچار توهم 80 میلیونی شده و مدعی است که در این معرکه همه مردم ایران از او حمایت می‌کنند، او حتی حاضر نشد چرایی بی توجهی مردم به ماجرای بست نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم را درک کند. 
 
د: فرصت‌سازی برای بیگانگان: فتنه 88 سرانجام به تصویب قطعنامه 1929 شورای امنیت در 29 خرداد 89 انجامید که مهم‌‌ترین مستندات آن، نه اتهامات هسته‌ای بلکه موضوعات حقوق بشری است که محصول عمل خیابانی فتنه‌گران در سال 88 بود. قطعنامه‌ای که فلج‌کننده‌‌‌ترین تحریم‌های اقتصادی را علیه مردم ایران در پی داشت و عاملان آن فتنه، برای همیشه تاریخ مسبب تألمات مردم ناشی از تحریم‌‌ها هستند. مدعیان فتنه‌گران حتی این جسارت را در امریکا ایجاد کردند که مستقیماً برای حمایت از آنها در کنگره قانون مصوب و بودجه اختصاص دهد و وزیر خارجه وقت امریکا نیز بار‌‌ها اذعان کرد که امریکا هرچه از دستش برآمد در آن فتنه کرد. اکنون نیز مواضع و رفتار احمدی‌نژاد خبر اول رسانه‌های دشمنان نظام است. نامه سرگشاده او خطاب به رهبری نظام، قبل از وصول در بیت، در آمد‌نیوز، رادیو فردا و بی‌بی‌سی منتشر می‌شود و متأسفانه این رسانه‌‌ها دارند او را به همان توهم می‌رسانند که سران فتنه را رساندند. 
 
در این زمینه نکات زیاد دیگری را می‌توان افزود اما همانگونه که نظام از فتنه 88 با حضور انقلابی و حماسی مردم در 9 دی گذشت، از سایر گردنه‌ها‌ نیز خواهد گذشت، اما همیشه فرصت بازگشت و اعتذار به درگاه الهی و پوزش‌طلبی از مردم یعنی صاحبان اصلی انقلاب وجود ندارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شماها آخرش از دقّ احمدی نژاد دق مرگ خواهید شد. انشاءالله تعالی.
زنده باد رئیس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات88 كه با حمايت علني تعدادي از اعضاي شوراي از يك كانديدا و حتي سخنراني يكي از آنها در متينگ آن كانديدا برگزار شد بعلت بي طرفي داور و قاضي زير سواله چون به گفته شرع و قانون قاضي بي طرف حق قضاوت ندارد. والسلام
اصغری
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی خطاب به میر حسین موسوی: از آنجا که ممکن است این روزها افرادى بخواهند نسبت به دولت خدمتگزار شبهات و القائاتى در اذهان عامه به وجود آورند و زحمات بی ىشائبه و طاقت فرساى شما را خصوصا در مساله جنگ خدشه‏ دار نمایند، لازم است این نکته را تذکر دهم که من همچون گذشته شما را فردى لایق و دلسوز براى انقلاب اسلامى مى‏دانم، و زحمات شما را در دوران جنگ و تجهیز سپاهیان اسلام فراموش نمى‏کنم، و الآن نیز شما را تأیید و حمایت مى‏کنم.
Iran, Islamic Republic of
درسته امام برای ان زمان که ایشان کار کرده بود فرمودند .
اما حواستان باشد این اقا (موسوی) چون عاقبت بنی صدر رو دیده بود ممکن است منتظر فرصت بود.
خدا می داند
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
همان امام عزیز در ماجرای قهر موسوی و مخفی شدن او چه فرمود!!!! آن را هم بگو....
در ضمن همان امام راحل فرمود : ملاک حال فعلی افراد است
حال فعلی موسوی بوی خیانت و همدستی با دشمنان می دهد شک نکنید.
همان امام بزرگوار فرمود : ببینید اگر دشمن از شما شادمان است و برایتان کف می زند بدانید در مسیر انحرافی هستید....
فریاد
Germany
یعنی به شعوری که الان هم داره امام امام و اسلام و این انگلهای که جامعه ما رو به فساد و گشنگی انداختن چی میتونی بگی
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: مخالفان میرحسین توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جالبه چقدر امام شناس شده اید!!!!!
این جمله را از کجا در آورده اید؟؟

این خائن وقتی نخست وزیر بود و به حالت قهر رفت چند روز گم و گور شد بخوانید امام بزرگوار چقدر او را تهدید کردند....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام ۱_مگر کار شورای نگهبان قضاوته ؟ ۲_برفرض که چنین باشه مگر شورای نگهبان در انتخابات بی طرفی را نقض کرد ؟ ۳-کدام قانون و کدام ماده قانونی میگه چه کسی می تونه به نفع یک کاندیدا تبلیغ کنه و چه کسی نمی تونه ؟ ۴- یک راهنمایی می کنم و یک امتیاز کم می کنم ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری را بخون هر جاش موردی دیدی که حرف شما را اثبات می کنه بگو . بنده خوندم البته اگر خوندی و حرفتو اثبات کردی امتیاز را هم بهت می دم
Iran, Islamic Republic of
بله جناب آقاي هاشمي عزيز . كار شوراي نگهبان نظارت قبل از انتخابات و قضاوت بعد از اتخابات براي رسيدگي به شكايات است
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۵ -شما اشتباها گفتی قاضی بی طرف حق قضاوت ندارد البته منظورت احتمالا قاضی غیر بی طرف بود . موفق باشید
میثم
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب اینکه جهان نیوز از رهبری هم بیشتر میفهمن ، احمدی نژاد برای آب خوردنش اگه از رهبری اجازه نمیگرفت این آقایون عمار نما کفن میپوشیدن ، اما نمیدونم چرا برای نوشتن این اراجیف از رهبری مجوز دارن یا نه ، خدا همه مریض ها رو شفا بدهد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت شاهدی اصلاح طلب ها به نا حق به ما حمله می کنند که دیدید گفتیم احمدی نژاد صلاحیت نداره و فلان و بهمان ...و عده ای نیز از این طرف ما را مورد حمله قرار میدن. دسته اول چون با اصولگرایی و مرگ بر آمریکا و پایبندی تام و تمام به راه امام مخالف بوده و هستند علی رغم ادعایشان . و دسته دوم هم به خاطر اینکه ما می گو ئیم احمدی نژاد خوب بود دو بار هم بهش رای دادیم همه جوره ازش حمایت کردیم ولی بعد که از فرامین و اوامر رهبری سرپیچی کرد نظرمان از او برگشت ۱۱ روز خانه نشینی در اعتراض به نصب آقای مصلحی توسط رهبر با حکم حکومتی به عنوان وزیر اطلاعات و دهن کجی تلویحی به حکم رهبر که نصب مشایی را به عنوان معاون اول رییس جمهور به مصلحت ندانستند و بعد احمدی نژاد او را گذاشت در راس میراث فرهنگی و گردشگری و اینکه می خواست حج و زیارت را ببرد زیر نظر میراث فرهنگی که رهبر مخالفت کردند وفتنه گری های کنونی در این شرایط و اوضاع داخلی و خارجی و....خدایا شاهد باش از هیچ کدام اینها واهمه ای نداریم و فقط چشم به دهان و امر ولی فقیه داریم خدایا فقط پیوسته می گوییم اهدناالصراط المستقیم همواره ما را در راه مستقیم خودت راه پیامبر و اهلبیت علیهم السلام راه اسلام ناب محمدی که امروز پرچمش را بر دوش سرباز دلاور امام زمان امام خامنه ای قرار داده ای ثابت قدم بدار
Iran, Islamic Republic of
چندسال پیش که تازه مخالفتها با دولت احمدی نژاد شروع شد، رهبری معظم تاکید داشتند که مسائل را اصلی - فرعی کنید و به فتنه گران حمله کردند ولی متاسفانه خیلی از اصول گراها گوش نکردند و شد آنچه شد تا حالا! حالا هم قاعده همانست اگر گوش شنوایی باشد. مشکل احمدی نژاد مسئله اصلی نیست
Iran, Islamic Republic of
شباهت جهان نیوز و بی بی سی
Iran, Islamic Republic of
از احمدی نژاد عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
Iran, Islamic Republic of
در این مملکت همه رئیس جمهور ها و وکلا و مسئولین رده بالا همه مشابه همدیگرند !! این ما مردم هستیم که یاد نگرفته ایم چطوری آنچه حق است و مرسوم و رسم مملکت داری از منتخبین خود طلب کنیم !! فرتی میرویم مثلا به لیستی برای یک ارگان مهم مثل مجلس رای میدهیم که هیچکدام از آنها را نمیشناسیم و عکسشان را ر جائی ندیده ایم . و لیدرشان را هم که با تبلیغات آشنا شده ایم مثل جناب عارف خوب دیدیم در مجلس که صم بکم لایرجعون بود !!!! اینهم ما تهرانی ها که خود را محق و دانشمند و افضل بر همه مردم ایران و شاید جهان محاسبه میفرمائیم !!!
حسین
Netherlands
بهتر از نمی شود تحلیل کرد و گفت.
دست حق بهمراه شما
حسین
Netherlands
دوستان لطفا لطفات کنند. منظور نویسنده جمله دوم است و جمله اول و نمونه های آخر را تنها برای تاکید بر اهمیت جمله دوم نگاشته. لذا اگر دقت کنیم با ملاحظه مثبت/منفی میدهیم.
طبق روال همیشه خواهشا توضیح دهید که چرا منفی ، شاید نظرات مثبت را مجاب کنید.
یا علی مدد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ازجواب منطقی به احمدی نژادعاجزین
مگه امثال زاکانی بارهانگفتن جریان احمدی نژادغرق درفساداست
خوب حالاوقت ان رسیده که انهارامحاکمه کنیددرغیراین صورت شماوامثال شمامفسدفی الارض بوده .مستحق تاوانی بیش ازاستعفادادن هستین
Iran, Islamic Republic of
آخه شماها مگه محاکمه رو قبول دارین؟ اگه تبرئه بشین که میگین بیگناه بودیم اما اگه مجرم شناخته بشین میگین توطئه بوده.
اگر امام راحل امروز در قید حیات بودند به احمدی نژاد میفرمودند: "تو غلط میکنی قانون را قبول نداری، قانون تو را قبول ندارد".
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بنظر میرسد که تلاش میکنید از احمدی نژاد یک مخالف مردمی بسازید ولی توجه داشته باشید در بست نشینی که با حضور ایشان بود کمتر از ده هزار نفر حضور داشتند
Iran, Islamic Republic of
چهار شباهت جهان نیوز به میرحسین موسوی:
توهم مقبولیت ( پشیزی ارزش ندارید بین مردم همانند میرحسین)
موجوداتی که به شدت در مقابل فهمیدن مقابله می کنند
خود را داعیه دار انقلاب می پندارید و هر کس به غیر از خودتان را منافق و فتنه گر و ملحد
حمایت از افراد فاسد که خون ملت را می مکند و شما بحمدالله به علت منافع سیاسی تان ککتان نمیگزد.
جلال
Iran, Islamic Republic of
نويسنده بيشتر از ديگران توهم دارد
Iran, Islamic Republic of
آخه متوهم!!!
هر کس که کثافات این جماعت رو بر ملا کنه از زعم شما میشه متوهم!!
اونوقت شما که یه حلقه از خودتون ساختید اسمشو... گذاشتید سالها دور هم شکمها را فربه کرده اید و هر کس نظری مخالفتان بگوید میشود فلان... ولی شما بسیار سالم و با بصیرت هستید...
محمود خواب را از شما ربوده است کافیست کمی به دور و بر خودتان نگاه کنید...
Iran, Islamic Republic of
میرحسین موسوی یک خاله زنک است
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به زدولت اوست. اگر شما مرد باشید!!
Iran, Islamic Republic of
خجالت نمی کشید نخست وزیر محبوب امام را با کسی مثل احمدی نژاد مقایسه می کنید. واقعا خجالت دارد.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ادعای امام امام کردن ولی خلاف ایشان عمل کردن نشانه چیه عزیز! امام سخت طرفدار قانون بود و به بنی صدر گفت غلط می کنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد . انتخابات برگزار شده یکی ۲۴و نیم میلیون رای آورده یکی ۱۳ میلیون و دویست سیصد هزار بیش از یازده میلیون اختلاف !اون وقت طرف بازنده ادعای تقلب بیش از یازده میلیونی می کنه و می گه باید انتخابات باطل بشه آیا این رو میشه بگی نخست وزیر محبوب امام !!!امام اگر زنده بود با این قضیه چه برخوردی می کرد رهبر انقلاب قانونا و شرعا جانشین امام هستند آیا موسوی به نصیحت ایشان گوش کرد ؟ یا راه طغیان و فتنه گری را پیش گرفت امام با منتظری چه برخوردی کرد او را برکنار کرد تازه منتظری تحریک به فتنه و آشوب و ساختار شکنی نکرده بود
میثم
Iran, Islamic Republic of
جسارتا مشاوران نخست وزیر امام ره الان تو لندن چه غلطی میکنن
Iran, Islamic Republic of
خسته نمی شی از این همه ..........
Iran, Islamic Republic of
سال 1400 چه احمدی نژاد کاندیدا بشه یا نشه چه تایید صلاحیت بشه یا نشه من به احمدی نؤاد رای میدهم . خیالت راحت
Iran, Islamic Republic of
ایول ۱۱:۰۹ گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
من دودوره قبل هم فقط به ایشان رای دادم و خواهم داد!!
حسین
Netherlands
مطمئن نیستم که مقایسه بین این دو منصفانه باشد.
یا حق
جهان نیوز
شما هر روز هم که از احمدی نژاد بنویسی، ما که باور نمیکنیم و فقط به حالت افسوس میخوریم که چقدر شما مستأصل شدید از این مرد ....
به دکترمحبوب حق بدهید
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
هر چه شما فریاد بزنید نمی توانید درد مردم را تسکین دهید
نه اینکه هر کس حرفی بزند متهم به اتهامات ناجوانمردانه شود
از این همه بد گوئی دست بردارید
زنده باد احمدی نژاد به کوری چشم شما
جان اسنو از آمل
Iran, Islamic Republic of
بابت نکته اول که فرمودید ایستادگی در برابر قانون باید گفت که فتنه گران هیچوقت یه برگ و سند از تقلب رو هم رو نکردن که بلکه در خفا بر صحت انتخابات نیز مهر تایید زده بودن اما آقای احمدی نژاد و نزدیکانشون با هزار تا سند و مدرک اثبات کردن که رفتار ق ق سیاسیه و حقوقی نیست. پیشنهاد میکنم کیفرخواست بقایی رو ببینید.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
برای تکمیل این کامنت باید گفته شود طبق حکمی که به جرم اهدائ کارت هدیه ودیگراقدامات آقای بقایی اگر بدون غرض بررسی شودواهدائ کارت به نیازمندان جرم محسوب شود همه مدیران نظام بایستی محکوم شوند زیرا این اتفاق دائمی است
Iran, Islamic Republic of
کارت هدیه به نیازمندان؟ ایشون سکه ها را به مسولین مملکت امثال اقای جلیلی و فیروزابادی و رییس و دوستان دادند ایهنا فکر نمی کنم نیازمند باشند
کتارنشناس
Iran, Islamic Republic of
اینها از نیازمند ترین اقشار جامعه بوده هستند وگرنه سالها در ویلاهای غصبی نماز برگزار نمیکردند که!! مستحق واقعی همین حضرات هستند!
g
...
Iran, Islamic Republic of
الان موضوع يك كشور اقتصاد و گراني هاي دست گل ليبراليستهاي دولتيست نه احمدي نژاد.
مردم به ماموريت شما مشكوكند.
حسین
Netherlands
وافعا اگر نیت حق پرستی و خدمت است چرا کسی ( بجز یک دو نفر ) در رابطه با ربا حرف نمیزند که روح وجسم اسلام و انقلاب و انقلابیون را می جود؟
هی بر می گردیم به ده سال پیش !! امروز روز کار است ، پایه فردا راباید ساخت.
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
بلاخره 9 دي نزديك است و در صورت ادامه اين فتنه گري ها مردم بار ديگر با عوامل آن تسويه حساب مي كنند .
سرور
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حرف خیلی از مردم که از قوه قضاییه گله دارند را می زند و می داند و می دانیم که دیگر شورای نگهبان هرگز او را تایید صلاحیت نخواهد کرد.اما به نظر می رسد در این راه خود را فدا کرده است.بر عکس نظرات و استدلالهای بی مبنای نویسنده محترم استفاده از القابی مانند فتنه گر برازنده وی نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه شماها تونستید بدون احمدی نژاد رای بیارید اونوقت حرف بزنید. شماها همونایی بودید که میگفتید چوب خشک در مقابل روحانی پیروزه. نقش چوب خشک هم نتونستید بازی کنید. اون چند سالی که رای می اوردین به اسم احمدی بت شکن بود.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد فردی لجوج که از کعبه رانده واز بتخانه مانده
Iran, Islamic Republic of
16 میلیون رای پاک ریسی که برای گرفتن ان نه گفت من نایب امام زمان هستم و نه گفت از من هاله نور بیرون میزند باعث رسوایی احمدی نژاد شد
Iran, Islamic Republic of
۱۶ میلیون رای با پیشنهاد یارانه ۳۰۰ هزار تومانی
Iran, Islamic Republic of
توهم نزن عمو، شما همون 4 ميليون جليلي هستين اگه پيشنهاد يارانه چند برابر شده نبود !
Iran, Islamic Republic of
رای پاک کی بود آرد از طرف امام رضا به فقرا اهدا می کرد. مناطق محرم سرکشی می کرد و هدایا به مردم می داد.
Iran, Islamic Republic of
ببین کار طرفدارای بدبخت احمدی نژاد به کجا رسیده که اخبار جعلی آمدنیوز رو نقل میکنن، الحق و الانصاف که منحرف هستین.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا قبل از انتخابات 88 کمتر کسی می دانست اصل 27 قانون اساسی چیست و چه کاربردی دارد . میرحسین اصل 27 قانون اساسی را زنده کرد
Iran, Islamic Republic of
سایتی که تیتر اولش خبر مبارزه توکلی با فساد و تم اصلی خبرهاش فحاشی به احمدی نژاده معلومه از کجا داره تغذیه میشه
خودت توهم زدی ...
اول اینکه به عقیده ی اکثر کارشناسان منصف از دوگروه اصلاح طلب واصول گرا دولت آقای خاتمی از نظر اقتصادی ،جتماعی ؛آزادی هاِ سیاسی و... یکی از بهترین دوران های بعد از انقلاب بوده است دوم اینکه دولت احمدی نژاد نه به علت خدماتش برنده انتخابات شد بلکه به دلیل حمایت بی چون وچرای همه ی ارکان نظام این اتفاق افتاد که همه از تخلف انتخاباتی ونقش این آقا در ایجاد فتنه 88آگاهند.
تا اونجاییکه ما دیدیم و خوندیم غیر از رهبری، بقیه ارکان نظام علیه احمدی نژاد بودند ... حتی بعد از اتمام دوران ریاست جمهوریش هم موافق دکتر احمدی نژاد (غیر از محرومین و قشر مستضعف جامعه) در ارکان نظام پیدا نمیکنیم ... و افتخار بیشتر ارکان نظامیها توهین به احمدی نژاد هست ... حالا میشه بفرمایید ارکان نظام کیا بودند... مگر منظورتون مردم بودند که بله بیست و چهار میلیون حامی احمدی نژادند و الان هم اگه بیاد یقین بدون بیش از بیست و چهار میلیون رأی میدن ... البته اگه ارکان نظام بذارن...
Iran, Islamic Republic of
موسوی ملعون ُ فتنه گر خبیث دیکتاتور لجن و ..... سیزده میلون رایش را مدیون ُ احمدی نژاد هراسی و احمدی نژاد کشی است . که اگر موسوی خبیث فتنه گر دیکتاتور لجن ُ احمدی نژاد عزیز و پاک را تخریب نمی کرد ُ احمدی نژاد هراسی و احمدی نژاد کشی نمی کرد ُ صد در صد محال بود ُ حتی یک میلیون رای هم بیاورد . پس اصلاح طلبان دیکتاتور ُ و کار گزاران دیکتاتور ُ این سیزده میلیون رای را هم نداشتند و ندارند و نخواهند داشت . همین الان هم همین طور هست که اصلاح طلبان دیکتاتور و کارگزاران دیکتاتور و اعتدالیون دیکتاتور ُ موجودیتشان در احمدی نژاد هراسی و احمدی نژاد کشی است . بنابراین سیزده ملیون رای بر شما حرام است . ای دیکتاتورها .
Iran, Islamic Republic of
اقا ی محترم شما زیاد خودتان را ناراحت نکنید .
همه مثل هم هستند مگر اینکه شما درآمد خوبی از گفتن این حرفهای بدون فکر کردن می زنید .
Iran, Islamic Republic of
چرا شکست نصیب اصولگرایان میشه؟
تاریخ رو تحریف نکنید لطفا
حتی 84 هم موتلفه و ایثارگران نامزد خودشون رو داشتن.
احمدی نژاد به پشتیه خودش کشتی گرفت تو تموم همه این سالها
موید و منصور
Iran, Islamic Republic of
اونایی که خاتمی رو تایید می کنن از نظر تو منصفند ؟که می گی کارشناسان منصف خاتمی بد ترین رئیس جمهور بود افتضاح کرد چند تا از کابینه اش و طرفدارانش از قبیل مهاجرانی الان در خارج از کشور در خدمت رسانه های بیگانه اند ؟
فدایی امام
انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله)چون رودی خروشان در حرکتست وهیچکس را یارای آن نیست که آنرا متوقف کند تنها سخنی که به فتنه گران و منحرفان می توان گفت اینست که:ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تواست عِرض خود می بری و زحمت ما می داری
نیلوفر کلاریان
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بس است دیگر
تمام سایت شما خلاصه شده در تخریب آقای احمدی نژاد
من نمی دانم ایشان چه هیزم تری به این سایت فروخته که انقدر
باید تخریب کنید
جهان نیوز جان سایت خوبی هستید اما چه فایده در مورد آقای
احمدی نژاد ذره ای انصاف ندارید . . .
کاربر محترم
با تشکر . جهان نیوز سایتی حق طلب است که حق را می گوید وپای بند به خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی است / در باره رئیس دولت نهم و دهم هم این اصل را رعایت کرده و می کند . / با دیده انصاف بنگرید خواهید دید که نکات مثبت زیادی هم از ایشان آورده شده است اما نکات منفی که موجبات خودسوزی و سرمایه سوزی وی را نیز فراهم آورد را بیان می کند/ جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
بس کن جهان نیوز دیکتاتور دروغگو .
Iran, Islamic Republic of
این اصول گراها هستند که خودسوزی و سرمایه سوزی کرده اند . بخاطر همین وقتی احمدی نژاد نیست ُ هرگز رای نخواهند آورد . خودسوزی و سرمایه سوزی که تاوان های آمده و نیامده شان را مردم کشور دارند می دهند و حالا حالا ها باید تاوان بدهیم .
Iran, Islamic Republic of
تاوان بازگشت ها ُ تاوان بازگشت تحريف خط وراه امام ُ تاوان بازگشت مرگ بر ما مي توانيم ُ تاوان بازگشت نابود باد عزت اسلامي و نابود باد عزت ملي ُتاوان بازگشت استقلال برباددهنده گان کشور ُ تاوان بازگشت ناعالمان و نامتخصصان ُ تاوان بازگشت ناراست گويان ُ تاوان بازگشت هميشه وزيرها ُ تاوان بازگشت مرفهين بي درد ُ تاوان بازگشت ميلياردرها ُ تاوان بازگشت اشرافيت در سران و ... ُ تاوان بازگشت تحقير گنندگان مردم ُ تاوان بازگشت امريکا پرستان و غرب پرستان ذليل ُ تاوان خدشه دار شدن امنيت ملي ُتاوان سرازيري کالاها و ... غربي ها به کشور ُ تاوان نابودي انرژي هسته اي کشور ُ تاوان نابودي فناوري فضايي ُ تاوان نابودي خيلي فن آوري هاي ديگر ُ تاوان بازگشت ديکتاتوري ُ ديکتاتوري که هشت سال با راي ما مردم و منتخب مان جنگيد و توهين کرد تحفير کرد تهمت ها زد ُ ديکتاتوري که هرگز راي بيست و چهار ميليون مردم را قبول نکرد همين الان هم قبول نکرده و تخريب ها وتوهين هايشان وتهمت هايشا به ما مردم و مننخب مان به روز است و انتظار دارند ما مردم به راي شان احترام بگذاريم ُ البته چون ما مردم ديکتاتور نيستيم به راي آنها احترام مي گذاريم و تاوان هاي فراون ديگر و تاوان هاي هنوز نيامده .
اين تاوان ها نبايد گريبان مردم را مي گرفت ُ اين تاوان ها بايد گريبان عاملان تحميل اين تاوان ها را به مردم مي گرفت ُ اما گريبان مردم را گرفت .ما مردم براي تحميل اين تاوان ها ُ روز قيامت علاوه براينکه گريبان اصلاح طلبان ديکتاتور و کارگزاران ديکتاتور خواهيم گرفت ُ بيشتر از آن گريبان اصول گراهاي بي بصيرت منحرف را خواهيم گرفت ُ منحرفاني که جريان انحراف هاشمي را ُ هاشمي که هميشه بايد برنده باشه ُ هاشمي که هيچ کس حتي فکر شکستش رو نبايد بکنه ُ هاشمي که کسي حق ندارد شکستش بدهد ُ دوبار از احمدي نژاد شکست سنگين و هرگز از ياد نرفتني ُخورد و هاشمي براي انتقام از مردم و منتخب شان جريان انحرافي را ساخت وخيلي سعي کرد تو نامه اش و ... که اين جريان انحرافي به مقام معظم رهبري عزيز بقبولاند و مهر تاييدي از رهبري عزيز براي جريان انحرافي بگيرد اما مقام معظم رهبري هرگز زير بار خواسته هاشمي شکست خورده نرفتند ُ اما اين جريان انحرافي را اصول گراهايي که از اول هم احمدي نژاد رو قبول نداشتن و براي ديگران تبليغ کردند و راي دادند ُ بعد از اينکه موفقيت ها و توانايي هاي مکرر احمدي نژاد را در زمينه هاي مختلف ُ مي ديدند ُ بخاطر بي نهايت حسادتي که نسبت به احمدي نژاد پيدا کرده بودند ُ غنيمت شمردند و سر دست گرفتند و تو صدا و سيما تو سايت هاشون تو روزنامه هاشون ُ تو جلسات مثلا بصيرت افزايي ها تو ماه رمضان تو ماه محرم توسط مداح ها و .... جار زدند ايها الناس چه نشسته ايد جريان انحرافي خطرناک تر از فتنه هست و .... داره مملکت رو بر باد مي ده ُ اين منحرفان واقعي و تابع هاشمي ُ ديگر فتنه اي که مقام معظم رهبري صدها بار از آن ياد کردند فراموش کردند و جريان انحرافي که مقام معظم رهبري حتي يک باز از آن سخن نگفتند سردست گرفتند و الان هم از فتنه چيزي نمي گويند بلکه از جريان انحرافي مي گويند ُ الان حتي به روي مبارک نمي آورند که اين تاوان ها را و تاوان هاي نيامده را ُ اينها به ملت و مردم و نظام تحميل کردند و دنبال اصلاح خودشان نيستند و هچنان اصول گراهاي بي بصيرت منحرف مانده اند و در جا مي زنند ُ مي خوان رييس جمهور بشن مي خوان نماينده مجلس بشن . اما ما مردم گريبان شما اصول گراهاي بي بصيرت و منحرفان واقعي را بخاطر اينکه اين تاوان ها را به مردم بي گناه تحميل کرديد روز قيامت خواهيم گرفت و هزگز شما را در اين دنيا نخواهيم بخشيد .
اي بي بصيرت هاي منحرف ُ خداي مهربان اصول گرا نبود نيست و نخواهد بود ُ خداي مهربان براساس لياقت ها ُ نعمت هايش را مي دهد و بر اساس بي لياقتي نعمت هايش را مي گيرد . اي بي ليافت ها مردم را به روز سياه نشانديد .
منتظر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به اینهمه فهم وبصیرت.
جهان نیوز تحلیگرانت را پای درس این دوست عزیز بنشان شاید به اندازه سر سوزنی از تحجر بیرون آیند!
Iran, Islamic Republic of
انصاف را عایت کردی، با کدام یک از طرفداران احمدی نژاد مصاحبه گرفتی و حرف آنها را به گوش مردم رساندید. هر روز تیتر تخریب شما را در سایت می بینیم. خداوند متعال بزرگتریت قاضی عادل است، یکی را بعد از 40 سال پرستیژ داشتن مجبور می کند سوت بلبلی بنوازد..
Iran, Islamic Republic of
حق گویی شما مارا کشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود خدابرجهان نیوز که به خوبی ماهیت هردوجریان فتنه وانحرافی رو ساده وروان بیان کرد.طرفداران بقایی ومشایی لازم نیست برای پاک کردن خطاهای بی شمار این دوفرد معلوم الحال ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی رو زیر سوال ببرنند.که با این کار فقط پرونده ی خودشون رو سنگین تر می کنند.خدا به عمار انقلاب آیت الله جنتی طول عمر عنایت کنه.
Iran, Islamic Republic of
چند میگیری مروز نیوز
محسن
Iran, Islamic Republic of
یکی از خصلتها ی ادمهای ژورنالیست بخصوص در مجموعه اصولگرایان این هست که همیشه دنبال سوراخ دعا هستند وخدا نکند یه سوراخ دعایی پیدا کنند اونوقت همه شون انگشتشونو تو اون سوراخ می کنند بدون اینکه بدونند اون سوراخ ممکن یه چیز دیگه باشه
حکایت اینها حکایت مردمی هست که صف کشیدند و تو شکاف دیوار نگاه می کنند و از هر کدوم می پرسی چی دیدی میگه هیچی و باز میره ته صف وا میسته
حالا فکر کنم بهتر می فهمین که چرا اصول گرا ها همیشه از اصلاح طلبا بازی می خورند و همه جا همیشه باخته اند
واسلام
Iran, Islamic Republic of
کاملا واضح است که تعدادی منتظر نشسته اند تا چیزی علیه احمدی نژاد مطرح شود و آنها با نوشتن مطالب متعدد به نفع ایشان،مثلا طرفداران مرد مدعی عدالت و البته ساختارشکن را زیاد نشان دهند.لطفا برایشان کلاس آموزش جنگ روانی ترتیب دهید تا ااینقدر آشکار رفتار نکنند
Iran, Islamic Republic of
مرد مدعی عالت نیستی مردی است که با طرح هایی مانند ، یارانه، سهام عدالت، بیمه اجتماعی روستایی، سفر استانی، مسکن مهر طعم عدالت را به مردم چشاند و این برای اولین بار بود که در جمهوری اسلامی انجام گرفت، علی (ع) به خاطر شذت در اجرای عادلت به شهادت رسید و احمدی نژاد هم به خاطر عدالت مورد کینه قرار گرفت.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
حاجی نجاری الان مظنه ساخت در بروی محرمان برای پوشانیدن زشتی نالایقها چنده؟
مجيد
Iran, Islamic Republic of
يك روز كه مي گفتين معجزه هزاره سوم هست و هاله نور داره حالا ديگه شده متوهم ؟
خر
Iran, Islamic Republic of
حالا که آدم شما خراب کرده او را با موسوی مقایسه می کنید
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ... طرفدار کیه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودش اسم خودشو گذاشته ...سانسور هم نکردی حالا من که همان اسم او را می گم طرفدار کیه سانسور می کنی اینطوری کامنت من نا مفهومه یا سانسور نکن یا کامنت رو حذف کن چون کسی منظور رو نمی فهمه ممنونم
Iran, Islamic Republic of
خودشم متعرفه ... است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مرتب میگوید ظهور نزدیک است واز طرف دیگر دیوانه بار برای کسب قدرت دست و پا میزند قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دمب خروس را
رضا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد ( به یقین نظر من به احمدی نژاد نزدیکتر است)سرورم خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد شباهت زیادی با ترامپ اوباماو نتانیاهو و... دارد همه شان لباس میپوشند غذا میخورند و دست شوئی میروند و ...
مثل جهان تشنه جلب مخاطب هستند و...بقول طغای همه را گردن بزنید
تا بازار گرایان خواب آرامی داشته باشند
حق
Iran, Islamic Republic of
...
خجالت بکش جهان نیوز
Romania
احمدی نزاد تا سال 89 خوب بود