پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خوردبین قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس شد

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 575536
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با حکمی از سوی گرشاسبی به عنوان قائم مقام ورزشی این باشگاه معرفی شد.
خوردبین قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس شد
به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی با صدور حکمی، محمود خوردبین را با توجه به سوابق و تجربه بالایی که در امور پرسپولیس داشته است، به عنوان قائم مقام خود در امور ورزشی باشگاه معرفی کرد.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس، امروز شنبه در محل تمرین سرخپوشان در جریان معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم، اعلام کرد با توجه به نیازی که نسبت به حضور محمود خوردبین در باشگاه وجود داشت، وی از این پس به عنوان قائم مقام ورزشی فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است؛ محمود خوردبین که مهر ماه سال آینده هفتادمین سالروز تولد خود را جشن خواهد گرفت، از اولین روز تشکیل تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم حاضر بود و از این جهت به عنوان با سابقه‌ترین و قدیمی‌ترین پرسپولیسی شناخته می‌شود و در دوره بازیگری هیچگاه حتی در زمان مهاجرت بازیکنان به تیم پیکان که با توافق مدیران دو باشگاه صورت گرفت، پرسپولیس را ترک نکرد. او از جهت تداوم سال‌های حضور در یک تیم با عناوینی، چون بازیکن، مربی و سرپرست جزو با سابقه‌ترین‌ها در فوتبال به حساب می‌آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *