جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
شیخ‌الاسلام:

نیکی هیلی مجری بیسواد نمایشنامه‌ صهیونیست‌ها

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 575398
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان گفت: عربستان پس از گذشت سه سال از حمله به یمن به دنبال تقسیم این کشور بود، اما موفق نشد.
نیکی هیلی مجری بیسواد نمایشنامه‌ صهیونیست‌ها
به گزارش  جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در خصوص حملات انصارالله یمن به مواضع عربستان گفت: اقدام اخیر انصارالله به خاطر دفاع از ملت مظلوم یمن بود که توسط سعودی‌ها سرکوب می‌شوند و هم چنین یادآور هزارمین روز تجاوز به این کشور بود.

وی با بیان اینکه انصارالله با این اقدام نشان داد که قدرت پاسخ دادن به زیاده خواهی و تجاوز سعودی را دارد تصریح کرد: در حقیقت انصارالله نشان داد به دنبال افزایش جو تشنج نیست بلکه به دنبال راه حل معقولی است تا براساس توازن قوا و انصارالله به سعودی بگوید نمی‌تواند به جنایات خود ادامه دهد و باید در راهبرد انتخابی خود بازنگری جدی داشته باشد.

شیخ الاسلام افزود: عربستان پس از گذشت سه سال از حمله به یمن به دنبال تقسیم این کشور بود، اما با سپری شدن این زمان موفق نشد به این امر دست یابد و در این راهبرد با شکست مواجه شد.

مشاور وزیر امور خارجه تصریح کرد: اثبات پایداری ملت یمن سرانجام به ثمر نشست، چون عربستان تصور می‌کرد به خاطر برخورداری از سلاح‌های متعدد خیلی زود بتواند به اهداف خود در یمن دست یابد این در حالی است که سعودی شناختی از مقاومت یمن نداشت و انصارالله از این زاویه معقول و متین نشان داد که براساس معادلات جدید پیروزی با این گروه است.

وی در خصوص اظهارات تکراری هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل مبنی براینکه جمهوری اسلامی این تسلیحات را در اختیار یمن گذاشته است گفت: این اولین دروغ امریکایی‌ها نیست، دروغ جزو ذات امریکا و این خانم است.

شیخ الاسلام تصریح کرد: در حقیقت هیلی «مجری بیسواد» نمایشنامه تهیه شده توسط رژیم صهیونیستی است و قدرت و اراده‌ای از خود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *