جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۱۵۰

احمدی نژاد را در آسایشگاه روانی بستری کنید!

جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 575304
« پیشنهاد می کنم: مسئولین قوه قضائیه طبق فرامین و رهنمودهای امام خامنه ای، به اصلاح امور بپردازند و فرصت خدمت خود را صرف بازیگری مثل احمدی‌نژاد نکنند...»
احمدی نژاد را در آسایشگاه روانی بستری کنید!
به گزارش جهان نيوز؛ محمد علی رامین از یاران سابق محمود احمدی نژاد نوشت: در مطلب قبل، درگیری لفظی میان صادق لاریجانی و محمود احمدی نژاد را با برخورد استاد محسن قرائتی و سپس عذرخواهی ایشان از «آقای دوربینی» مقایسه کرده و از آقای آملی لاریجانی خواستم تا از آقای احمدی نژاد عذرخواهی و دلجویی کند.
 
اینک ضمن تکرار همان پیشنهاد، به دلائل زیر از «آقای دوربینی» عذرخواهی می کنم؛ زیرا ایشان در خلال بیست سالی که برای «مطرح کردن خودش» در جلوی دوربین ها ظاهر شده : هرگز با عوام فریبی به نمایندگی از مردم در لنز دوربین نگاه نکرده و بنام ملت سخن نگفته است مردم از سراسر کشور با من تماس گرفتند تا من شخصاً رئیس قوه قضائیه را نامشروع و غاصب معرفی کنم و او را به استعفاء فرابخوانم! هیچگاه به مسئولین نظام، اولتیماتوم نداده و مثل یک «دیکتاتور کوتوله»، مسئولین را فاقد «اعتبار» نشناخته و با شیطنت پشت نقاب ملت پنهان نشده که بگوید «مردم» این مسئول منصوب رهبری را نمی خواهند. آقای دوربینی با شرف، هرگز خودش را بالاتر از ساختار نظام قرار نداده تا صلاحیت رؤسای قوا و میزان پایبندی آنها به قانون اساسی و قوانین عادی را تعیین کند.
 
آقای دوربینی با نجابت، هیچ وقت بخاطر خودنمایی، برای رهبری نظام و مردم تعیین تکلیف نکرده است (من بنام مردم می گویم) ادامه کار این رئیس قوه، ناقض حقوق رهبری، جمهوری اسلامی و مردم است! آقای دوربینی آنقدر عقل و شعور و شرافت دارد که پرت و پلا و متناقض و منافقانه سخن نگوید قانون اساسی یک میثاق ملی است که همه باید به آن متعهد و پایبند باشند (اما من می گویم) رئیس قوه قضائیه از عدالت ساقط، غاصب و بی اعتبار است و باید استعفاء بدهد! آقای دوربینی خداپرست، هرگز خودش را برتر از خداوند قرار نداده و به «عدم صیانت از نفس» هیچ فردی حکم نداده و «هرکار» دیگران را «خلاف» معرفی نکرده است= ایشان هرکاری که انجام بدهد، خلاف است و ضامن خواهد بود! پیشنهاد می کنم: مسئولین قوه قضائیه طبق فرامین و رهنمودهای امام خامنه ای، به اصلاح امور بپردازند و فرصت خدمت خود را صرف بازیگری مثل احمدی‌نژاد نکنند.
 
به دلیل حاد شدن بیماری مزمن «خودپرستی» احمدی‌نژاد ایشان را تا بازیافت سلامتی نسبی، در آسایشگاه روانی تحت مراقبت های ویژه قرار بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد .خود این آقا روانی است و باید بستری شود مردم احمدی نژاد را قبول دارند و با این جوسازیهو نمیتوانید از محبوبیت احمدی نژاد بکاهید دشمن احمدی نژاد دشمن اکثریت مردم ایران است
Canada
اظهارات خود این فرد پس از آزادی از زندان وضعیت اسفبار زندانهای ایران و حقانیت سخنان احمدی نژاد را ثابت می کنه. چراکه این فرد خود به آسایشگاه روانی بیشتر نیازمند است.
Iran, Islamic Republic of
خدا احمدی نژاد رو هدایت کنه
ضمنا آقای رامین یه وقت روانی هم برای پسر و عروس ...بگیره
ماشینش رو هم دور از خونه پارک نکنه پیاده بره خونه
تحصیل مسئولین مملکت با چه هزینه ای، در چه زمانی و برای چی؟
Germany
هموطنان عزیزم
کاری ندارم که دکتر احمدی نژاد چه رویه ای داره!!!
امــــــــــا
اگر واقعا آقای رامین دلش برای مردم سوخته ، موضوع پسر و عروس خودش را سریعا با انصاف و عدالت اطلاع رسانی کنه تا معلوم بشه چقدر صداقت داره
مشکل اصلی این مملکت 3 چیز است
1) اکثر مسئولین ما بعد از دریافت پست مدیریت تازه به فکر اخذ مدرک دکتری افتاده اند، و اصلا آیا این تحصیل به درد مردم می خورد؟
2) آقایون هیچ وقت از مدیریت کشور کنار نمی روند، مدام از این پست به آن پست تغییر جایگاه می دهند دریغ از آن که اصلا کارنامه ایشان ارزیابی شود.
3) راحت هرکی هر چی دلش می خواهد می گوید بدون این که خودش را در بوته نقد و ارزیابی قرار بده
علی برکت الله
Germany
...
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
آقای رامین از پرونده فرزند کودک کشتان چه خبر ؟
میخوای اینجوری خوش رقصی کنی تا از این نمد هم برای خاندانتان کلاهی بسازید ؟
خدا از امثال شماها نگزره
Romania
ببین داداش من برخلاف شماهااحمدی نزادی نیستم . امیدی و اصلاح طلب هم نیستم . احمدینزاد یک فرد ساختار شکن است . این فحاشی هایی هم که می کند برای مطرح کردن خودش است . ایشان انقدر بفنا رفته است که می خواهد بقیمت زدن خود دیگران را هم بزند . اخر من که در میان مردم هستم . نظر مردم اعم از قشر خاکستری و حزب اللهی های مدافع رهبری و سائر جریانات اصولگرا را می دانم . شما ها فکر خودتان را بکار بیاندازید . خوارج هم اول با همین انحرافات شروع کردند و بعد خوارج شدند . قوه قضاییه مشگل دارد . صحیح است لیکن احمدنژاد ان کسی نیست که بخواهد نمایندگی از ملت بگوید فلانی بماند و یا برود . لذا توصیه اقای رامین را بجا می دانم . بلاخره این پول و ارز و غیره در خانه این حضرت بقایی چه می کرد ؟
سامان
Iran, Islamic Republic of
این فردی که شما میگی به فنا رفته. همین الان با همین وضعیت اگه کاندید ریاست جمهوری بشه با رای قاطع رای میاره. اصلا بخاطر همین تاییدش نکردند. همین آقایی که میگی به فنا رفته تو زلزله کرمانشاه وقتی رفت اونجا مردم خیلی بیشتر از رئیس جمهور و رئیس مجلس تحویلش گرفتند. کی به فنا رفته به نظرت؟
Iran, Islamic Republic of
اکثر مردم بخاطر علاقه جمع نمیشن، جمع میشن چون مشکل دارن و فکر میکنن افراد مهم میتونن مشکلشون رو حل کنن واسه همین خیلیا دنبال نامه و سفارش میان و این وسط هم آدم فرصت طلبی مثل احمدی نژاد گولشون میزنه و خودش رو دلسوز مردم نشون میده.
ایشون خودش قبلا صاف و پوست کنده گفته خط قرمز من اطرافیانم هستن، هیچوقت نگفته خط قرمز من مردم هستن، واسه همین 2 سال آخر ریاست جمهوریش مردم رو له کرد بخاطر اطرافیانش، اونوقت شماها بجای اعمالش به وعده های دروغش استناد میکنین؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید احمدی نژاد که الان پستی ندارد که بتواند مشکلات مردم را حل کند رییس جمهور فعلی که بهتر میتواند مشکلات را حل کند این محبوبیت احمدی نژاد هست که هر جا میرود مردم به استقبالش میروند چرا زورتان میاید که حقیقت را بپذیرید
Romania
نه انیکی ماند و نه اینیکی می ماند انقلاب راه خودش را در سایه ولایت مقام معظم رهبری ادامه خواهد داد . ما از چند ناحیه باید خون دل بخوریم ؟ از دست فتنه گران ؟ اصلاح طلب ها ؟ منافق ها ؟ لیبرال ها ؟ غربی ها ؟
United Arab Emirates
شما فکر کنم تو جامعه نیستید وگرنه این حرف رو نمی زدید احمدی نژاد ملعون یک میلیون رای هم نیاره بلایی که سر کروبی اومد سر این هم میاد نه اینکه دوباره بگه من 500 هزار تومن یارانه میدم شاید ده میلیون از عوام رای بیاره
سرور
Iran, Islamic Republic of
شما امیدی و اصلاح طلب و احمدی نژادی نیستی.اما طرفدار لاریجانی هستی.خوارج هم خودتی.
همان اولی
Romania
شما همینطوری فکر کن که من از طرفدارای آقای لاریجانی هستم . در مورد خوارج هم مراقبت کنید شما هابا این حرکات اقای احمدینژاد بیشتر در معرض خروج هستید تا من . من از احمدینژاد مایوس نبودم از او دلخور بودم ولی به فتنه 88 کینه داشتم و دارم ولی این احمدینژاد از حد گذرانده است شما چند نفر هم عملا در صف همانهایی باشید که در حال چاله کندن و گرفتن انرژی کشور هستند .ادامه بدهید بقول ادعای مضحک ان دوستمان که می گفت اگر ایشان بیاید رییس جمهور میشود به همین خیالات بمانید .حساب ما با فتنه معلوم تر است با امثال شما چه کنیم .
1233333
Iran, Islamic Republic of
اگه دادگاه علنی برگزار بشه مردم میفهمند که کی خوارجه کی ....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
داداش.انگ زدن کار راحتیه.موقع جوابه که باید این ور و اونور بزنی.خوارج رو باید تو دارودسته تهمت زننده ها بگردی نه اونایی که تو مقام دفاع هستن.
سرور
Iran, Islamic Republic of
حتی کسانی هم که احمدی نژاد را قبول ندارند انتقادات وی در مورد قوه قضاییه را قبول دارند.
حالا اطرافیان آنها به وی بگویند لات،بست نشین،زنبیل به دست و و و یا شما دنباله روهای اینها به منتقدین آنها بگویید خوارج فرق نمی کند.
سوالات وی جواب دارد که باید داده شود وگرنه تحقیر و توهین و تهمت اگر جواب می داد تا حالا گرفته بودید.حتی نوشتار جمله آخرتان به سبک ... است.
اگر رییس جمهوری احمدی نژاد مضحک است آرزوی ریاست جمهوری نماینده سوم از شهر قم مضحک تر است.
همان اولی
Romania
سایت محترم جهان نیوز
با سلام و تشکر از انعکاس نظرات حقیر .ظاهرا یک عده از بکارگیری لفظ خوارج از ناحیه من ناراحت شدند . درصورت امکان خواهشمند است نظر تکمیلی زیر را منتشر فرمایید .
1-
نظرات بنده که حذف نشده اند . هرگز نگفتم کسانی که از این روزهای اقای احمدینژاد دفاع می کنند خوارج هستند . عرض کردم ادامه اینراه به چیزی شبیه به خوارج ختم خواهد شد . نوشتم این قبیل افراد درمعرض خروج هستند . کلمات انرا نیز کیلویی انتخاب نکرده بودم و از همان نظر اول هم قصدم هشدار بود . برای این خطر دلیل هم دارم که در بند 2 توضیح خواهم داد .
درد من این است که آقای احمدینژاد با همه دعوا دارد . عصبی است و برخوردهایش را سالیانی است که رصد می کنم . به عنوان یک هموطن هرگز با او در بخش تندروی ها و عصبیت هایش موافق نبودم .ضمن اینکه از کارهای خوب او ممنون هستیم بشرطی که انها را بیش از این ضایع نکند . البته با جماعت لیبرال،اصلاح طلبان افراطی از نظر سیاسی حتی اصلاح طلبان معتدل ، ضد نظام ها و یا اندسته از منافقینی که خود را در دم و دستگاه اصوگرایی و یا منسوب به تدبیریون جا زده اند و مشغول خرابکاری و بدنام کردن کل نظام هستند نیز قطعا میانه ای نداریم . البته نمی خواستم اصلاح طلبان معتدل را جزو دسته بالا بیاورم انها با انیکی ها از یک جنس نیستند و ادم های خوبی نیز در بینشان هست فقط نظر سیاسی انها را با نسخه ها سستی که می دهند قبول نداریم . ضمن اینکه یک ریال مال حرام از اموردولتی را وارد بضاعت مالی محدود خود نکرده ام وامدار هیچ جریانی از جمله ان نماینده قمی که فرمودید نیز نیستم که بماند از او بشدت انتقاد هم دارم .از این خشکه مذهبی های بی بو و خاصیت نیز سعی می کنم که نباشیم . متر و ملاک این بنده گناهکارتر از همه شما ها سید بزرگوار ایت الله خامنه ای است زیرا تنهاکسانی چون او و شاگردان ایشان نظیر حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله که حرف و عملشان یکی بوده است را دیده و از محضر و سیره اینها استفاده معنوی و عقلی برده ام.البته ارادتمند دیگرانی که اسمی از انها در اینجا نبردیم ،که کم هم نیستند، هستیم
Romania
ادامه نظر
2-
آقایان محترم آیا اقای محمود احمدینژاد گفته است که " من بنمایندگی از مردم ایران به اقای لاریجانی می گویم که شما این پست را غصب کرده اید و باید بروید (نقل به مضمون ) یا خیر ؟ اگر صحبت هایی از این دست و یا مشابهی را نکرده من پا و دست همه شما و اقای احمدینژاد را می بوسم و از همین تریبون خاضعانه عذر خواهی می کنم . و اگر جواب مثبت است ایشان به چه حقی راجع به منصوب رهبری اینطور می گوید ؟ در میان سران قوا نه رییس دولت مستقیما منصوب رهبری است و نه رییس مجلس ( بحث حکم تنفیذ موضوع دیگری است ) ولی در قوه قضاییه رییس این قوه مستقیما منصوب رهبری است . ایشان چه کاره است که این خود را نماینده ملت و دیگری را غاصب می داند ؟ و ایندسته از اقایانی که از او دفاع می کنند - علیرغم مشکلات قوه قضاییه که بنده هم قبول دارم - بر چه اساسی اورا از این باب نکوهش نمی کنند ؟
من در بازکردن برخی مسائل در اینجا ملاحظاتی دارم که اگر بیش از این باز شود آلوده سیستم خودزنی اقای احمدینژاد خواهم شد . به هرصورت رنگ رخسار حکایت دارد از سردرون . برای من مشخص است که این بابا کمان را به کجا نشانه رفته است حال چه اگاهانه و چه از سر جهالت . هر که هم بخواهد با طناب پوسیده او به چاه برود برادرانه خواهش می کنم که نرود .بخدا من دشمن شماها نیستم . ما دشمن زیاد داریم حساب تعدادی از دوستانی که در بدنه عادی طرفداران اقای احمدینژاد قراردارند برای امثال من جداست و انها را جدای از خود نمی دانم . فقط حیف است که .!!!...بماند !!

من نیز از ناحیه برخی از ضعف های قوه قضاییه زخم خورده ام ولی هرگز راضی نیستم بخواهیم بناحق اتش بپا کنیم .

ایت الله املی لاریجانی نیز جای بهتر کارکردن دارد و لی هرگز سیاه نمایی احمدی نژادی را در مورد او قبول نمی کنم و این به معنای طرفداری از او نیست .
برای اقای احمدینزاد هم دعا می کنم که رابطه اش را با رهبری بهتر کند و مستدلات خود را برای ایشان بفرستد اگر قبول شد و منطقی تشخیص داده شد که به هدف رسیده است و اگر وارد تشخیص داده نشد بازهم بوظیفه خود عمل کرده است . مگر بنا داریم در این مملکت بجلوی هرکسی و با هرقیمتی بایستیم ؟ کی بما چنین حقی را داده است ؟اگر داخل نظام هستیم و انرا قبول داریم باید سلسله مراتب ساختاری را رعایت کنیم . اگر نیستیم که بماند . توجه کنید که صحبت از شکایت از یک مدیر کل به معاون وزیرش نیست که اگر نشد بگوییم قبول نداریم . صحبت این است که این ادعاها در بالاترین سطوح نظام مطرح شده و حتما مورد تاکید راس نظام برای رسیدگی و دقت و پیگیری از طریق سیستم های نظارتی مرتبط نیز هست .
با تشکر مجدد از سایت محترم
سرور
Iran, Islamic Republic of
حرفهای شما جواب ندارد.احمدی نژاد رهبری معظم را نشانه نگرفته است اصلا هیچوقت خودش را در مقابل رهبری عددی نداتسته و نمی داند.وی اشکالات زیادی داشته و دارد اما این تهمتها به وی نمی چسبد.خود حضرت آقا در مورد منصوبین بارها فرموده اند قابل انتقاد هستند چرا باید برای ایشان در ذهن ما پیله امنیتی غیرواقعی تنیده شود.اگر از واقعا از اینها منافعی به شما نمی رسد امیدوارم خدا بیدارتان کند.والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین.
Romania
دوست عزیز برای اخرین بار برای شما می نویسم دیگر خود دانی . قضاوت بنده براساس حرف و شعار نیست . براساس عملکردهاست .یک جایی من برایت نوشتم که ممکن است این حملات نااگاهانه باشد - که البته من در دل ادم ها نیستم و نمی دانم - ولی در عمل نتیجه یکی است . احمدینژاد در همان دوره دوم ریاست جمهوری که شروع به رفتارهای غیر معقول کرداز سراط خارج شد .ویدئوی دیدار رهبری با او را دیده اید ؟ رهبری در ان دیدار نگفتند که مراقب باشید در این دوره اگر موفق نباشید جمع کردنش سخت خواهد شد ؟ همینطور هم نشد ؟ اینهایی که امدند بخش عمده اش حاصل کار قبلی ها نبود ؟ بازهم تکرار می کنم از اینها به من هیچ منافعی نمی رسد . مشابه این طعنه ها را که بمن زیدی بشما نمی زنم . .
پیله امنیتی چیه انزمانی که در اوج قدرت بود و بسیاری از همین اصولگراها برایش به به و چه چه می کردند از دست کارهایش حرص می خوردم در مورد هدایت هم همه ما به هدایت نیاز داریم از جمله شما . من بزور که نمی توانم یک چیزی را بشما تفهیم کنم . تعجب هم نمی کنم . دنیا پر است از ادم هایی با نگرش های گوناگون بسیاری از انها هم فکر می کنند که برحقند در صورتیکه ساختار و شالوده غلطی را برای خود طرح ریزی کرده اند . شما یک سری پیش فرض ها را کنار بگذارید و عمل افراد رادر عمل ببینید. حتما پول هایی هم که درمنزل بقایی پیدا شد را من انجا گذاشته بودم . نکند توطعه بوده است ؟ با چه اطلاعات و به چه استنادی ؟ احمدینژاد چهارده میلیارد را در دقیقه نود به حساب دانشگاه ایرانیان واریز کرد . به چه دلیل ؟ فساد های زمان احمدینژاد را فراموش نکرده ام . قضیه فساد های در سازمان میراث و غیرو را فراموش نکرده ام . شما به همین تئوری بمانید که در این وسط فقط باندهای ثروت و قدرت وابسته به جناح مقابل بودند .
همان اولی
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم نظرات
ممنون بخاطر انعکاس مکرر نظرات این حقیر.
داشتم بیانات امروز رهبری را در سایت فارس نیوز تحت عنوان:

" اجمالی/ رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور:9 دی دفاع از ارزش‌ها و دین بود/ کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند/ نمی‌شود انسان یک‌دهه همه‌کاره کشور باشد و دهه بعد مخالف‌خوان کشور"
را می خواندم . بی اختیار بیاد بحث خودم بااین حضرات دو اتیشه کاتولیک تر از پاپ افتادم . از بی توجهی اینها همانموقع هم که داشتم بحث می کردم سوختم و اتش گرفتم . اینکه به اینها عرض کردم که در معرض خروج هستید را به طعنه و اعتراض و توهین پاسخ دادند . امروز یکبار دیگر بیانات صریح رهبری که البته فقط به دولت به اصطلاح بهار مربوط نیست را خواندم . ایشان نقد صریحی از بیانات اقای احمدینژاد نیزداشتند . هرانچه که بود را بسیار محترمانه ولی پدرانه گفتند . یک عده می ایند و در فضای مجاز ی حرف هایی می زنند . یک عده نیزمی خوانند و بعد تمام شد و رفت . کسی چند روز بعد به آن صفحه اینترنتی مراجعه هم نمی کند . این اقا سرور و امثالهم دم از رهبری می زنند ولی به حافظه خود رجوع نمی کنند . بعدش هم که هیچ . من امیدوارم این جناب سرور خان که تقاضای هدایت امثال ما را دارد اقلا بیانات امروز رهبر انقلاب را بخواند و خود را اصلاح کند . من معمولا در این حد پیگیر موردی در اینترنت نبوده و نیستم و نمی خواستم وقت شما را هم بگیرم لیکن واقعا حیفم امد که حداقل برای بغض دل خودم هم که شده اینرا بشما منعکس نکرده و با شما درددل نکنم .
من بدلیل حضور افرادی نظیر اقای سروری ، زاکانی و ... و تیپ مقالاتی که منشر می کنید شما را از برادران خود می دانم . دعا کنید این بی فکری ها و کج فکری ها در سطح جامعه اصلاح شوند . خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید که همه هرکدام بنوعی نیاز به هدایت داریم من هم دارم ولی نه از ناحیه اصلاح بی اعتمادی خود به عناصر تندرو واقعی (نه انقلابیونی که انگ تندرو به انها می زنند).
انشالله در ادامه راهی که دارید همواره الطاف خداوند شامل حالتان باشد.
Iran, Islamic Republic of
جناب همان اولی
فعلا که بنده الان اولین بار است که مطالب شما را خوانده ام .و علتش هم این بود که می خواستم ببینم که چقدر از مردم فریب پخش با تحریف خبر دیدار رهبری را خورده اند که خوشبختانه بالا نبود.فقط خدا را شکر که از خیلی سالها قبل فهمیده بودم که برای دریافت حقیقت باید اصل فیلم صحبت های رهبری را ببینم که امروز خدا را شکر اهمیت و خطیر بودن این عادت برایم ثابت شد. در مورد خوارج هم والا ما اتفاقا گول قران سر نیزه رو نخوردیم و اینکه چون طرف منصوب رهبری است پس نمی شود بهش گفت تو.شما هم بهتره یه داستان تاریخی دیگه رو به کوبی رو سر این خلق الله
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا نمی بینید که احمدی نژاد، عوض شده ؟
داره به ضرر نظام رفتار می کنه ؟
بصیرت هم چیز خوبیه
Iran, Islamic Republic of
عوض نشده ایشون از اول همینجوری بود .
Iran, Islamic Republic of
نظام؟؟!
Iran, Islamic Republic of
نظام یعنی کی اکثریت مردم نظام هستند و هر کس مخالف توده های مردم باشد و همراه باندهای قدرت و ثروت محکوم به شکست است
Iran, Islamic Republic of
بازیگر عروس معلوم الحال توئه از آدمایی که تا در قدرتت هستن توسط یکی مجیزش و میگن و بعد تغییر موضع میدن بدم میاد .
جناب رامین سال در دولت احمدی نژاد تشریف میبردن شبکه خبر در برنامه زنده در مورد نوع پوشش و ...صحبت میکردن برنامه اش تو آرشیو شبکه خبر موجوده اون دوره گذشت پسر تازه به دوران رسیده و آقازاده اش رفت با مهناز افشار ازدواج کرد جالبه ایشون با اونهمه ادعا در مورد پوشش و سلامت اخلاقی از اینکه پسرش مهناز افشار و انتخاب کرده ناراحت نبود فقط از اینکه عاقدش خاتمی بود ناراحت بود بعدها از اینکه عروسش محلش نمیذاره ناراحت بود یادش رفته بود که در مورد دایانا و ...چه حرفایی میزد تو شبکه خبر . من احمدی نژادی نیستم ولی مثل همه کسانیکه اون برنامه رو دیدن ازدواج پسرش با مهناز افشار و تایید جناب رامین برام سوال بزرگی بود انقدر یه آدم میتونه حرف و عملش با هم در تناقض باشه ؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقای رامین همان کسی است که در جشنواره چند سال پیش مطبوعات به جهان نیوز غرفه نداده بود و گفته بود "سایت صهیونیستی جهان".بنده در تعجبم جهان نیوز اینها را از کجا پیدا می کند.
به سرور
Iran, Islamic Republic of
ایشون علاقه داره با عینک صهیونیستی بودن به مسائل نگاه کنه نمیدونم از نظر ایشون رفتن پسر و عروسش به آلمان برای اینکه تو شناسنامه نوه اش نوشته بشه متولد آلمانِ رنگ و بوی صهیونیستی بیگانه پرستی و ... نداشت ؟
Germany
وقتی پسر ایشون با مهناز افشار ازدواج کرده بود یکی از دوستاان من که بهاری هم بود به ایشون زنگ زده بود و تبریک گفته. ایشون گفته بود آقا چرا به من تبریک میگید من از کار های پسرم ناراضی هستم اصلا به حرف من گوش نمیده و کلی ناراحت بود و میگفت به من تبریک نگید و .... .
کار های بستگان افراد رو نمیشه به نام خود شخص زد حتی اگه پسرش باشه.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ناراحتی ایشون از این بود که برای عقد پسرش و مهناز افشار پیش خاتمی رفته بودن همین الان تو اینترنت سرچ کن ببین دلیل اصلی ناراحتیش چی بود بازم سرچ کنی می بینی از اینکه مهناز افشار ازش اعلام برائت کرده ناراحته .
Iran, Islamic Republic of
تو چه ساده ای. این جماعت با دست پس میزنن با پا پیش میکشن
Iran, Islamic Republic of
بله منظورتون از مردم همون ۱۵ نفری هست که رفتن مشهد استقبال و یا ۱۰۰ نفری که رفتن حرم با ایشون ؟
Iran, Islamic Republic of
شما احتمالا حس حسادت کورتان کرده که خیل عظیم مردم را ندیده اید
Iran, Islamic Republic of
با اینکه وضع مالیم خوب نیست اما بخاطر یه مشت دلار (یارانه) نمیام بگم درود بر احمدی نژاد میگم خدا شفاش بده و خدا اونی هم که از طرف ۸۰ میلیون ایرانی حرف میزنه و میگه مردم احمدی نژاد رو قبول دارند رو هم خدا شفای عاجل بده!
سید جمال
Iran, Islamic Republic of
با سلام بیانات حکیمانه حضرت آیت الله امامی کاشانی در خطبه های امروز پاسخ خوب و مناسبی به نگرانی های مطرح شده می باشد اما رفتار نابخردانه آقای رامین نشان می دهد که بعضی از رفتارهای ناصحیح آقای احمدی نزاد از توصیه مشاورانی همچون ایشان نشأت می گیرد.
والسلام علی من اتبع الهدی
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
خوب می دانید واکنش مناسب وعالمانه ایت ا..... امامی کاشانی ناشی از حقانیت جریان عدالت خواهی است امروز بحث از احمدی نژاد گذشته است بحث عدالت و بی عدالتی است
رامبین
Iran, Islamic Republic of
ایشان لطفا برود خانواده مکرمش را جمع کند!
جناب پدر رامین! مواظب مهناز خانم عروست باش یه وقت نظام رو بخظر نندازه!
ضمنا مواظب باش، اینجور اظهارات دامن شما را در نمی اورد!
می فهمی که چه کدی دادم!
Iran, Islamic Republic of
شما برو تو اینستاگرام مهناز افشار عکسهاش و ببین حالا اینا رو بذار کنار داد سخن از حجاب و عفافی که تو شبکه خبر دوره اول احمدی نژاد راه انداخته بود ، و اون حرفهاشم بذار کنار ناراحتیش از اینکه مهناز افشار بخاطر فشارها اعلام برائت کرده ازش ،عوض اینکه خودش با اونهمه حرافی از مهناز افشار و ازدواج پسرش با مهناز افشار اعلام برائت کنه از اینکه مهناز افشار ازش اعلام برائت کرده ناراحته .
Iran, Islamic Republic of
نه از مهناز افشار خوشم میاد و نه از این آقای رامین با پسرش که ظاهرا آقازاده حامل ژن خوب است و داستانهایی در قوه قضایی برای شیرخشک بچه دارد.
ولی بد حجابی مهناز افشار و کارهای پسر را به اسم این جناب رامین نگذارید.
رر
Iran, Islamic Republic of
ايشان قبلا در دوران احمدي نژاد از كيسه خورده است حالا رنگ عوض كرده است
حامد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، اگر او از کیسه خورده پس امثال بقایی و مشایی چه کرده اند؟ خود احمدی نژاد چه کرده؟ واقعیت اینه که اکثر مقامات دوران احمدی نژاد همین امثال رامین هستند. اگر رامین بد است احمدی نژاد و مشایی هم بد هستند. ثمره احمدی نژاد تورم های 50 درصدی و سه برابر شدن قیمت دلار و دیگر قیمت ها و رسیدن قدرت به دست جهانگیری و روحانی بود. بهتره بره گوشه ای توبه کنه که نتونست قدر رأی و حمایت مردم رو بدونه
Iran, Islamic Republic of
اصول سوارها باید بروند توبه کنند که بخاطر حسادت این بلا را سر احمدی نژاد آوردند
Iran, Islamic Republic of
دکل نفتی را برده کاری نکرده که بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بازهم دروغ دکل نفتی
دکل نفتی از جیب پسر مهاجرانی درآمده اما شما بی خردها یک دروغ و هزاران بار تَکرار می کنید.
Romania
پسر مهاجرانی توسط کدامیک از مقامات دولتی وقت دکل را خورد ؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا که در حال حاضر آماده ضربه افزایش رکود و بیکاری و همچنین گرانی بیشتر با قیمت 1500 بنزین باشید.
ماذا تورم ؟
روحانی شاید باز هم به خدا پناه ببرد از شنیدن کلمه تورم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
حرف آخر رو زده. دمش گرم. ما و مردم به او اعتماد کردیم. رأی دادیم. حمایت کردیم. اما اما به رأی مردم خیانت کرد. از آن سوء استفاده کرد. رأی مردم را برای عدالت طلبی به برای خودمحوری و خوپرستی خود خرج کرد
Iran, Islamic Republic of
اگرچه کار احمدی نژاد را غلط می دونم ولی
بعید میدونم تو یکی بهش رای داده باشی!

از طرف مردم هم وکیل نیستی!
حامد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید نه تنها سه بار به احمدی نژاد رأی داده ام بلکه از مبلغان او بوده ام و چون در علم و صنعت درس خوانده ام از نزدیک هم او را می شناسم. ولی امروز مانند بسیاری دیگر از او بریده ام و به نظرم او قدر رأی مردم را ندانست و فردی خودمحور و خودشیفته است و بجز خودش هیچ کس را قبول ندارد. از نظر او روی کره زمین سه نفر برحق هستند. احمدی نژاد ، مشایی و بقایی . هزار دلیل دارم که چرا دیگر از او خوشم نمی آید. هر چند نمی گویم همه کارهای او اشتباه بود. او خدمات خوبی داشت. اما به تدریج به سمت دیگری حرکت کرد و زمین خورد.
Iran, Islamic Republic of
عه!
اون که فقط دوبار کاندیدای رسمی ریاست جمهوری شد!

شما چرا سه بار بهش رای دادی؟!
Iran, Islamic Republic of
سال 84 دو بار به احمدی نژاد رای داده پسم . وقتی میخوای ازکسی سوتی بگیری یه خورده دقت کن . آفرین پسرم
سید
Iran, Islamic Republic of
شما سه بار رای دادی من 4 بار رای دادم. چون امسالم رای من دکتر بود.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد او اگر همین لان هم کاندید شود بیش از هفتاد درصد آرا را بدست میاورد و همیشه همرای با اکثریت است
Iran, Islamic Republic of
فریاد بصیرتتان گوش آسمان را کر کرده بود چطور شد ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بلافاصله بعد از انتخابات معلوم شد که مردم درست رای داده بودن. چون کاندیداهای دیپگر سر به شورش و فتنه گری گذاشتن و نظام را با آستانه سقوط کشاندند.
اگر کار الان احمدی نژاد بد و نادرسته بخاطر اینه که در مسیر اصلاح طلبان و کارگزاران و فتنه گران حرکت می کنه. اون موقع که ما رای دادیم درست بود
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن اگه همین الان کاندید شود بیش از هفتاد درصد آرا را کسب میکند به همین دلیل است که باندهای قدرت و ثروت میسوزن
Iran, Islamic Republic of
من از ناکارآمدی قضاییه رنج میبرم و قطعا از کسی که او را نقد کند حمایت میکنم ولو دیوانه باشد .اگر بی عدالتی سلامت عقل است ما هم دیوانه ایم
حسین
Netherlands
باید امور را به ""میزان"" کشید. اینکه پانزده ملیون ( نه هفده ملیون) روی دست قوه مانده نشانه چیست؟
حسین
Netherlands
در این لحظه تنها یک منفی درج شده. آیا با میزان مخالف اید ؟ یا اینکه تعداد پانزده ملیون در این چند روزه باز هم بیشتر شده؟ با کلا با طرح این موضوع مخالف اید؟ یا با همه این موارد؟
خواهشا موضوعات را جدی بگیریم.
Iran, Islamic Republic of
کاری به حق یا ناحق بودن احمدی نژاد ندارم ولی از کنار همین آدم خودت و زنت پست گرفتید و آقازاده ات با واردات شیرخشک فاسد ثروتمند شد
حیدری
Iran, Islamic Republic of
حرفهای آقای رامین قابل درک است!
به هر حال بواسطه پسرش، دست ایشون زیر ساتور قوه قضاییه هست و شاید با این حرفها فرجی شود!!
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
جناب آقای رامین
ملت ایران با این دعواها راسای قوا از اسلام زده نمی شوندلطف کرده تکلیف آقازاده،عروس و نوه خود را مشخص کنید
Iran, Islamic Republic of
متن رامین فاقد ادب بود.
نسبت دادن صفت "کوتوله" یا "روانی" به اشتباهات احمدی نژاد، گفتاری خارج از نزاکت و نیز غیرسازنده است.
Iran, Islamic Republic of
اقای رامین شما به ایرانی شباهت ندارید می فرمایید اهل کدام کشورید
Iran, Islamic Republic of
حالا به قیافه اش کاری نداریم.
دست خودش که نیست.
ولی حرفهای ایشون قابل پذیرش نیست.

وقتی آتشی بلند میشه باید آب ریخت که خاموش بشه نه اینکه بنزین بریزیم.
با نسبت دادن دیوانگی به اون فرد آیا مشکلی حل میشه؟!
Iran, Islamic Republic of
من اهل المان وهمسایه پدر مرحوم هیتلر هستم فرمایشی بود
Iran, Islamic Republic of
حکم 63سال زندان به جرم معاون احمدی نژاد بودن عین عاقل بودن است نه جناب نون به نرخ روزخور
Iran, Islamic Republic of
اين باباي همون قاچاقچي كمك هاي اوليه هلال احمر و پدر شوهر مهناز افشار نيست؟
Canada
خود خودشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای رامین شما برو پسرتو نصیحت کن که میره پبش خاتمی فتنه گر صیغه عقدشون جاری میکنه بعد عروس بی هنرتون میره آمریکا تا بچه اش اونجا به دنیا بیاد برا تابیعیت ،به نظرتون کدامتون به آرامان های انقلاب پایبند بودین که حالا میخواهین دهن مردم را ببندین تا از حق خودشون دفاع نکنن ؟ چرا فریادتون بر سر غارت گران بیت المال بلند نمیکنید؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از مردم فاصله گرفته و شده مدافع خودش و اطرافیانش. ولی آقای رامین هم نباید بی ادبی کنه. جهان هم باید دست از پرداختن به این موضوع برداره دیگه حالمون به هم خورد.
Iran, Islamic Republic of
میشه یکی بگه رو حساب چه نظرسنجی یا چی کلا میگه احمدی هنوز خیلییی محبوبه؟
Iran, Islamic Republic of
اگر به کامنت ها و اظهار عقیده در مورد کامنت ها از طریق تایید یا مخالفت آنها که با علامت سبز و قرمز مشخص می شود، در همین خبر دقت کنید متوجه می گردید که آیا احمدی نژاد هنوز محبوب هست یانه.
Iran, Islamic Republic of
مچکرم که انقدر خوب من رو‌ روشن کردین! اینجا مثبت به کامنت شما دادن برا همین خیلی محبوبه هنوز! روو همین فرمون برین جلو خیلی عالی میشه نتیجه ی که میگیرین از برخورد مردم با آقا احمدی!!
Iran, Islamic Republic of
شما انگار تو جامعه زندگی نمیکنید یا عضو باندهای قدرت و ثروت هستید و گرنه اگه خود شما توی کشور راه بیافتی و نظرسنجی کنی بعد میفهمی چه خبره
Iran, Islamic Republic of
شما که حتما رفتی و نظرسنجی کردی، چرا به ما هم نمیگی بدوونیم؟! منم بعدش میرم نظرسنجی میکنم از مردم
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
واگرایی مرز سیاسی ندارد هم اصلاح طلب و هم اصولگرا می تواند واگرا باشد افراد بواسطه شرایط اجتماعی و اقتصادی و حتی خانوادگی در معرض استحاله میباشند و شما از رویه امثال رامین ها ناراحت نباشید بلکه بحال او غصه بخوریم ؛در شرایطی که صدای شکستن استخوان های واگرایی شنیده می شود و تششع نور انقلابی گری و عدالت خواهی در سایه ارمان های امام و تدابیر مقام معظم رهبری در حال فرا گیری است که چرا اینگونه او وافراد مشابه او در حال هلاکت میباشند
Iran, Islamic Republic of
این حرفها بجز ناسزاهایی که داده بود فی الجمله درست است ولی کاش کسی غیر از آقای رامین اینها را میگفت.
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز بسه ديگه دست بردار
عـلــی
Iran, Islamic Republic of
حال و روز این آقای رامین در دولت احمدی نژاد و این سخنان امروزش را که میبینم یاد یک ضرب المثل قدیمی میافتم که نسبت این آقا را با احمدی نژاد بیشتر معلوم میکنه:
تا پول داری رفیقتم
عاشق بند کیفتـم
اونروزی که تو وزارت ارشاد اختصاصاً برای ایشون پُست مُدیریتی ایجاد کردند ، احمدی نژاد انسان شریف و عادل و قهرمانی بود. ولی امروز از نظر ایشون، همون احمدی نژاد شده « روانی» و « دیکتاتور کوتوله» و ....
یا للعجب از احوالات بعضی از این مردُم که ذائقه هایشان چقدر به نانی که به نرخ روز باشد عادت دارد.
Iran, Islamic Republic of
میشه یکی بفرماید تخصص رامین چیه؟ اگر تخضض ایشان روانپزشکی باشد وای به حال جامعه پزشکان که بدون معاینه بیمار بدون تشخیص نوع بیماری بدون تجویز دارو او را بستری می کنند آخه از قدیم گفتند مشت نمونه خروار است..و اگر تخصص پزشکی ندارد پس خودش بیمار روانی محسوب می شود چون توهم دخالت در تخصص دیگران دارد. توصیه می شود به روانپزشکی مراجعه نماید تا با صلاح دید متخصص در مسیر درمان یعنی معاینه تشخیص نوع بیماری دارو و یا بستری قرار گیرد. یا من اسمه دوا و ذکر ه شفا
Iran, Islamic Republic of
چه روزای خوبیه... هر روز یکی از این افرادی که معلوم الحال می باشد در وصف احمدی نژاد سخن به گزاف می گوید...
پیش از تو نیز خیلی ها به زباله دان تاریخ پیوستند سعی کن برای مطرح شدن!! گزینه ای دیگر پیدا کنی
شاید همین روزا از گوشه لباس تو هم چیزی بیرون بزند!!!!
Iran, Islamic Republic of
روزهاى خوبى هست اما نه براى شما جماعت و رفقاى اصول گرا، بلكه براى اصلاح طلبان و دلسوزان واقعى مملكت كه يكى يكى حرفهاشون در مورد محموت و حاميان بى بصيرتش داره ثابت ميشه !
آره داداش ، اين جورياست !
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبها اگر جایی تو جامعه داشتید به .... روحانی آویزون نمیشدید
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلب ها افتادید وسط دعوای احمدی نژاد و قوه قضا برا خودتون نرخ تعیین میکنید در حالیکه قتل های زنجیره ای را در دولتتان دارید پاسخگوش نیستید ......
Iran, Islamic Republic of
فعلا که دم خروس از اصلاح طلبان زده بیرون. اصلاح طلبان آیا واقعا دنبال اصلاح هستند؟
دکتر احمدی نژاد این روزها مقداری کج روی دارد ولی دلیل نمیشه کل حیثیت و تفکرش را نابود کنید.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کجروی ای در رفتار احمدی نژاد نیست . قوه قضاییه در قیاس با دوره های قبل روند رو به افزایشی را در برخوردهای غیرقانونی و دخالت مقامات در آرای قضات طی می کند . صدای مردم عادی که به هیچ جا نمی رسد؛ ناچار باید صدایی باشد که شنیده شود .
یک مثال: درمناظره شب سیزده خرداد 88 ، احمدی نژاد هیچ چیزی نگفت که مردم کوچه و بازار سالها نگفته باشند. مردم راجع به آن مرحوم و فرزندانش و سایر موارد حرفی نمی زدند؟ آیا آن حرفها حداقل بخشی از واقعیت را شامل نمی شد؟ پس چرا داد کسی در نمی آمد؟ چرا نامه بی سلام نوشته نمی شد؟ چرا همه روسا یهویی اخلاق گرا نمی شدند؟!
Iran, Islamic Republic of
از آب گل آلود ماهی گیری نکن اخوی.
این آب دوباره ته نشین میشود و دوباره این اصلاح طلبان هستند که درونمایه و فکرهای کدخدا دوستانه شان اظهر من الشمس میشود.
افتاد ؟ گرفتی چی میگم ؟ سخت که نبود ؟
به نظر شما حرف آقای رامین تلقی توهین به فردی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام از طرف شخص رهبری پست داره نیست؟ توهین ایشون توهین به رهبری به حساب نمیآد؟
در ضمن جهان نیوز، شما خودتون رو بد جوری در منجلاب توهین به یک مسلمان دارید قرار میدید.. آخرت خودتان را به دنیای کسی نفروشید که خسر الدنیا و الاخره هستید...
"و العاقبة للمتقین"
Iran, Islamic Republic of
جهان : دنیا یمان را دارد خراب میکند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مقام معظم رهبری دستور فرمایند که بینی و بین الله احمدی نژاد را محاکمه علنی کنند اگر جرمی مرتکب شده مجازت گردد و اگر نشده مسئولان و کامنت گزاران با خود سازی و تغییرات از خود به وظایف اصلی خود باز گردند و دست از دو قطبی سازی فریب و مشغول کردن مردم بر دارند و به مشکلات مردم که طولانی شدن پرونده ها در قوه قضاییه بیکاری اختلاف طبقاتی اختلاس رانت آقا زاده گی اشرافی گری فرو پاشی خانواده نداشتن مسکن و....است رسیدگی نمایند ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
اونا دست برنمی دارند. هر روز یه دسیسه ای را علم می کنند که ناکارآمدی خودشون پنهان بشه.
احمدی نژاد باید خودش رو از این گرداب بی سرانجام بکشه بیرون و به قوه قضائیه اعتماد کنه.

ضمنا بیشترین ماهی را از این آب گل آلود افرادی می گیرند که خود از بزرگترین مفسدان یا پشتیبانان مفسدان اقتصادی بوده و هستند.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم.
dasa
Iran, Islamic Republic of
جناب رامین احتمالا جیره شما قطع شده که اینجوری افاضات ازتون زده بیرون. مواظب باش زیاد خوری نکنی دم نکنی هر چند میگن ...اصلا دم نمیکنه.
Iran, Islamic Republic of
حالا باید ببینیم قوه قضا چه حکمی در. مورد پسرش میده

بی گناه شناخته میشه یا مجرم؟
مجازاتش متناسب با جرمش خواهد بود یا نه؟
پرونده به این مهمی به سرعت رسیدگی میشه یا موکول میشه به انتخابات اینده؟

همین ها به مردم ثابت میکنه احمدینژاد راست میگه یا شما
جداي از برخي اشتباهات احمدي نژاد ,الآن حرف قاطبه مردم اعم از موافق احمدي نژاد و مخالفاني كه انصاف و وجدان دارن اينه كه اصلا" فرض را بر اين بگيريم كه احمدي نژاد و يا اطرافيان ايشان ,همانگونه كه قضات مربوطه ادعا كرده و اينها را متهم ساخته و رأي را هم صادر كرده اند,واقعا" وهمانطور كه چپ و راست مدعيند,اينها منحرف و مجرم و مفسد و مقصرند و بايد به سزاي اعمالشان برسندوصددرصد حق با قوه قضائيه است.تا اينجاي كار درست, اما سوال اينجاست كه چرا مسئولين دستگاه قضا همانطور كه ادعا كرده و متهم ساخته و رأي به مجرميت و فسادو انحراف اين چند نفر داده اند,حاضر نيستد و اصلا" به روي خودشان هم نمي آورند كه به درخواست اينها مبني بر شفاف سازي در پرونده هاي ادعايي بر عليه اينها و برگزاري جلسات علني دادگاه باحضور اصحاب بي طرف رسانه ,جواب مثبت داده و به حرف و حديثها پايان دهند؟؟!!
مشكل كار كجاست؟!
Iran, Islamic Republic of
مشکل کینه شتری وحسادت به احمدی نژاد است
مشكل اينه كه احمدي نژاد در حلقه به اصطلاح ذخيره ها !!! و قدرت طلبان نبوده و نيست. جماعتي كه حاضر نيستند به هيچ وجه از دايره قدرت و شهرت و ثروت كنار بكشند و تنها تغييري را مي پذيرندكه فقط شامل جابه جايي از پستي به پستي همطراز يا بالاتر از پست قبلي باشد وگرنه آشوب و فتنه به پا مي كنند!!!!
آقای رامین از آقتزاده عزیتون که شیرخشک فاسد به خورد طفل معصومهای مردم ریخته(همسر اون سلبریتی معروف خانم مهناز افشار)چه خبر؟؟؟
بقول سعدی بجای اینکه در پوستی دیگران افتی باید بخوابی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به به اقای رامین
چه خبرازاقازاده وخانم افشار
جهان نیوزکه ازرونمیره حداقل شماخجالت بکشین
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد كه بدبختمون كرد اما من اين رامين را از نزديك ديدم ، تو راديو يادمونه فحش داد به مجري
Iran, Islamic Republic of
رامین، حالا رنگ عوض كرده است
ناصحی
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته بنظرم احمدی نزاد باید چند سالی رو بره اسایشگاه روانیا ..
Iran, Islamic Republic of
دل شما براش تنگ شده؛ می خوای بیاد پیشت؟!
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای رامین اینقدر امام خامنه ای امام خامنه ای نمیکرد به نظر من رهبری راضی نیستند آدمایی مثل رامین اونا رو امام خطاب کنن. آقای رامین! تو اگه هنر داری از خانواده خودت شروع کن و فاصله دل و زبانت رو کوتاهترکن!!
100
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم که نظر همه محترم هست و باید نظرات به قضاوت مردم برسد چون الان لا اقل در کشور ایران سطح سواد اکثریت مردم بخصوص اونایی که در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند حد اقل بالای دیپلم است
پس می توانند بسیاری از خوب و بدها را هم خوب تشخیص بدهند
سوال مهم این است که عده ای از این نویسندگان مطلب چرا صحبتهای احمدینژاد را فحاشی می بینند و انهایی که مطابق میلشان می نویسند را سخنان منطقی و بدور از هر گونه حرف زشت می خوانند
خوب برادر عزیز یک مقدار هم تعادل را رعایت بفرما
رییس یک قوه معاونش و چند وزیر و نماینده و وکیل مجلس در هر مصاحبه که انجام می دهند به فراخور جایگاهشان یک نسبت به اقای احمدی نژاد می دهند .
واین سلسله از ابتدای ریاست جمهوری ایشان همواره ادامه داشته است
اقای احمدی نژاد خیلی شرافت دارند که به این همه توهین ها پاسخ نمی دهند و فقط مسایلی را طبق قوانین کشور مطرح می کنند و متاسفانه جوابش را با فحش می شنوند
نمی دانم در این مباحث جایگاه اخلاق کجا تعریف شده است
متأسفانه از همان سالهاي ابتدايي شروع دولت موسوم به سازندگي شيخ اكبر هاشمي , بين سياسيون فعال در عرصه سياسي كشور كه به دوگروه چپ و راست مشهور شده و بعدها به اصلاح طلب و اصولگرا تغيير نام يافت,اتحاد نانوشته اي برقرار گرديد و مقرر شد كه هر فرد يا گروه سومي كه بخواهدوارد ميدان سياست و قدرت شود بايد حتما" زير بيرق يكي از اين دوگروه قرار گيرد و تابع مقررات و قوانين اينها باشدوگرنه حق حيات سياسي و رسيدن به قدرت را ندارد.(دقيقا" رونوشتي است از استراتژي حاكم بر جهان مثلا" متمدن غرب بخصوص آمريكا كه كل سياست آمريكا در دوحزب خلاصه شده وبس!) در ضمن به جاي اينكه مسئوليتها در نظام اسلامي مقدس و قابل احترام شناخته شوند,مسئولين ,مقدس شدند و غير قابل دسترسي!! اگر كسي در رسانه و در انظار عمومي كوچكترين انتقاد و اعتراضي به اينها بكنه, انگار نعوذ بالله به امام زمان توهين نموده!!!
احمدي نژاد هم كه از همان ابتداي ورود به ميدان ادعا نمود كه وابستگي به هيچ حزب و باند و گروهي ندارد و پاي اين ادعايش هم ايستاد و آن را اثبات نمود.كه البته مشكل اصلي ايشان هم همين است. اما متأسفانه به فراخور زمان دچار برخي اشتباهات و غفلتها و اعوجاجها هم شد.ولي با همه اشكالاتش , ميزان خدماتي كه به ملت ايران بخصوص مستضعفان و محرومان جامعه ارائه كرد از همه خدماتي كه كل جماعت چپ و راست شده پرمدعها در طول 30 سال گذشته كرده اند بيشتر است.. آنها فقط حرف مي زنند و به يكديگر نان قرض ميدهند و خطاها و قصور وتقصيرو خرابكاريهاي همديگر را لاپوشاني مي كنند. اگر احمدي نژاد فقط با يكي از سران اينها ساخت و پاخت كرده بود الآن هيچ مشكلي نداشت و اصلا" هم منحرف نبود.
Iran, Islamic Republic of
بهتر است همین سایت جهان نیوز یه نظرسنجی بزاره تا مشخص بشه احمدی نژاد چقدر حامی و چقدر مخالف داره البته بدون دست کاری
Iran, Islamic Republic of
ملاک حق بودن افراد(بر اساس فرمایشات ولایت فقیه)،حال فعلی افراد و نیز میزان تمکین افراد نسبت به قانون می باشد
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی مردم را بیچاره کرده هنوز با این بودجه ای که به مجلس داده سال اینده همه را به خاک سیاه می کشد بازم بشینید بگویید احمدی نژاد چه احمدی نژاد چنان .........
Iran, Islamic Republic of
این آقا که تکلیفش معلوم است و در توهم بسر میبرد لیکن باید از جهانیوز تعجب کنیم که اضهارات سخیف و توهین امیر این فرد را بعنوان برگ برنده و تخریب دکتر احمدی نژاد انتشار می دهد. واقعا شرم آور است
این رفتار ها محبوبیت احمدی نژاد را در بین مردم بیشتر می کند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از جهان بابت این افشاگریهای هر روزه اش تشکر میکنم چون باعث شده اعتماد و اطمینانم به احمدی نژاد و راهی که داره میره بیشتر بشه
امام علی ع : افراد را از دشمنانشان بشناس
Iran, Islamic Republic of
این رامین دیگه کیه که پیداش شده ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایل به این روز افتادن احمدی نژاد همینه که افرادی مثل همین ایشون دور و براش رو گرفته بودند!
Iran, Islamic Republic of
والا خود این جناب رامین از همه واجب تر است به آسایشگاه برود.
Iran, Islamic Republic of
ببینید کفگیر چگونه به کف دیگ خورده که بعد از اینکه اعاظم و اصاغر!! همه سازهایشان را نواختند و بجایی نرسید بعضیا دست به دامان پدر شوهر یک بازیگر بی پروا شده اند.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
یه فکری باید واسه آدمهای مثل تو بکنند که تا دیروز که پیش احمدی نژاد نون میخوردید بله قربان گو بودید و تئوری هولوکاست درست میکردید حالا که نونتون جای دیگه ست ادای روشنفکرهارو درمیارید
حسن
United States
همیشه از خودم در ارتباط با بودن خیلی ها کنار احمدی نژاد می پرسیدم و با خود جدال داشتم که این شبهات چگونه جواب دهم خدا را شکر که بسیاری از کسانی که هم راستا بودنشان با دکتر احمدی نژاد به ضرر ایشان بود امروز نا امیدانه از ماسیدن چرب و شیرین دنیا در حال پراکنده شدن هستند و انچه می ماند خلوص شخصیت احمدی نزاد خواهد بود و بس !!!!!
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی بیشتر از هر کسی نیاز مند بستری شدن در آسایشگاه هستی. درود بر احمدی نژاد
Canada
خوبه كه جفتشون با هم برن تا از تنهايى در بيان!
کاوه
Iran, Islamic Republic of
کسی که نمی تواند تفکراتش بر روی خانواده اش تاثیر بگذارد، چگونه میخواهد مردم به صحت تفکرش اعتماد کنند. رامین سکوت کن کرد حرف نزدنت بهتره.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم این اظهار نظر ربطی به پاچه خواری شما جهت گرفتن تخفیف برای اقا زاده شما نداشته باشد انشاله
Iran, Islamic Republic of
چه خبر از پرونده شیر خشک فاسد قاچاق فرزند جناب عالی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
زیاد به پسر ایشان گیرندید هرجور باشه بالاخره یک ژن برتر هست.
United States
همراه با یارانش و اونایی که ازش حمایت کردنند وبانظرشون یکی بود
علی
United Kingdom
من بحث احمدی نژاد و روحانی و رییسی رو نمیکنم. متاسفانه کشور داره فامیلی اداره میشه. مناصب دولتی و حکومتی بطور فامیلی تعیین میشوند. برای مثال، اگر دقت کرده باشید، اکثر کاندیداهای ریاست جمهوری که در ادوار مختلف تایید صلاحیت میشوند بطور سببی یا نسبی و با چند واسطه به یک فرد مهم رابطه دارند. یا بسیاری از نمایندگان مجلس فرزندان شخصیت ها هستند و بقولی نون باباشون رو میخورند. بطور خلاصه، مکانیزم جانشین پروری در سیاست ایران وجود ندارد و فردی مثل من با دکتری اقتصاد از 20 دانشگاه برتر دنیا و ارشد مهندسی از شریف اگر بخواهد نماینده مجلس شود، هیچ راهی ندارد. البته یه راه اینه که برم داماد یک شخصیت بشم. این وضعیت در بلندمدت منجر به تهی شدن سطح اول مدیریت کشور از افراد خبره شده و میشه به جرات گفت سواد علمی و قدرت اجرایی مدیران میانی از رووسا بیشتره.
Iran, Islamic Republic of
شركت نفت هم موروثیه اینا که سهله
Iran, Islamic Republic of
قدرت خدا را باور کنیم.
با وجود چند میلیارد انسان حتی در یک مورد دو انسان کاملا مشابه را نمی یابید.
همه در حال آزمونیم و پرسش های آزمون این چند میلیارد انسان نیز متفاوت.
حتی معصومین از آزمون های سخت چاره ای ندیده جز پناه بردن به خود خدا.
به هر حال آزمونها درس های پر بها دارند چرا که همه پدیده های عالم تشابهاتی دارند.
شگفتی داستان احمدینژاد از آنجا شروع میشود که مردی خارج از حلقه قدرت و بر خلاف انتظار با تحمیل امت، وارد منطقه ممنوعه شد و صحنه هایی دشوار برای آزمون من، تو و دیگران پدید آمد.
احمدینژاد بعضی را میخواست و افراد درون حلقه، همه را یا هیچ. در این خلاء در میان آنان که حاضر به همکاری شدند همه جور انگیزه ای پیدا میشد، صواب و ناصواب.
در حالیکه امام امت ورود غریبه را خوش آمد گفته بود، وقایع سال 88 نمایانگر خشم حلقه از ورود غریبه بود که همچنان ادامه دارد.
همانطور که انتظار میرفت احمدینژاد نیز حلقه ای بزرگ و فاقد خصوصیاتی مانند ثروت و رسانه که معمول حلقه های قدرت است حول خود ایجاد کرد.
تا ببینیم 1400 چه آزمونی را برایمان نوشته دارد. قسم خورده اند و نیز گفته اند که اگر لازم باشد خون میریزند تا غریبه ای وارد حلقه قدرت نشود. غریبه، غریبه است و احمدینژاد فقط سمبلی از آن.
Iran, Islamic Republic of
عجیب است ؟؟؟!! بسیار هم عجیب ؟؟؟؟ این اقای مداح احمدی نژاد و پدر آن فرزندیکه در دادگاه مسئله ها دارد !!!؟؟ حالا شده است ضد احمدی نژاد !!!! ما گردن کلفت ها و لیدر ها و مخ هایمان این است روششان ؟؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
...
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
ابتدا ایشان روانی نبودن خودش را ثابت کنه که این گونه وقیحانه نظر می ده
البته می ترسه قوه قضائیه بیاد به سراغش برای همین شجاعت اعلام خیلی حرفهای گذشته خود را می داشت
پیشنهاد می کنم ایشان حتما به یک روان پزک ماهر مراجعه کنند....
احمد
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی درمتوهم و روان پریش شدن احمدی نژاد نقش داشتند؟ آیا جز شما و امثال شما بودند که وی را دوره کردند و به این روز سیاه نشاندند ؟تا با سوء استفاده از جایگاه رییس جمهور به ثروت بینهایت برسند و بار خود وخاندانشان راببندند .به نظرم ایشان به جای تعیین تکلیف درمورد رییس قوه قضاییه که زیر نظر رهبری است وچنانچه عدم صلاحیتش احراز شود لحظه ای در عزل وی به خود تردید نخواهد داد تکلیف دوران مدیریت و رانتهایی که از آنها درجهت منافع خویش استفاده نموده صحبت کند بهتر است !
علی
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره به آقا پسرتون برسین
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای رامین که سعی میکند در خط ولایت حرکت کند از پرسش هم که اعلام برائت کرده چند مسئول می‌شناسید که از فرزند ناخلف برائت جسته احمدی نژاد هم شورش و درآورده
homa
France
این اقای رامین وهمسرش برای گرداوری ثروت از المان به ایران امدند.
پسر کودک کشش شیر خشک های فاسد را وارد کشور کرده و امروز این اقا به احمدی نژاد توهین می کند .
رامین برای پاک کردن گناهان خود و خانواده اش حالا یاوه سرایی می کند و با همه اشتباهاتی که اقای احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری اش انجام داده و خود نیز امروز به ان پی برده است مردم ایران به خوبی می دانند که احمدی نژاد انسانی شریف و پاک نهاد است .
داود
Canada
با سلام وفرارسیدن میلاد مسیح را به هموطنان عزیز ایران تبریک میکویم دوستان بزرگوران زیاد به یک دیگر بی احترامی نکنم در هر صورت آقای احمدی نژاد ریس جمهوری بود ویک سری مردم به ایشان رای دادنند نباید به ایشان بی احترامی بکنم جون به ملت ایرن توهین میکنم مثل امام جمعه محترم تهران که فرموند مشگلات را در یک جلسه ریشفیدان حل کنم خدا عاقبت همگی مارا به خیر کند.آمین
Iran, Islamic Republic of
رسیدن بخیر اقای رامین کی آزاد شدید از پرونده آقازاده چه خبر عروس محترمه خوب هستند ما صهیونیست ها را به کودک کشی میشناختیم نگو یکیش توی مملکت خودمان است با این خود شیرینی ها فکر کنم چیزی دستت را بگیره، بعد تو در اندازه ای نیستی بخوای راجع به عزیز مردم دکتر احمدی نژاد نظر بدی چون اول باید سلامت روانی و عقلانیت را ثابت کنی
Canada
یک دوستی داشتیم که یک خروس داشت که وحشی شده بود.
به همسایه ها حمله می کرد. و صاحبش خوشحال بود.
همه بهش اعتراض می کردند که این حیوان وحشی شده و باعث آزار و اذیت همسایه ها شده. صاحبش اصلا به حرف کسی گوش نمی داد.
تا اینکه یک روز خروس ماجرا بچه صاحبش را یک جا گیر آورد و حسابی اذیتش کرد. فردایش خروس کشته شد.

تا زمانی که دامن صاحبش را نگرفته بود کاری به کارش نداشتند
United States
تکفیر چند روش دارد.
تکفیر دینی: این که بگویی مرتد و خونش حلال است(نمونه اش مفتی هایی تکفیری و مجریان داعشی) و وقتی بپرسند چرا مرتد است ؟بگویی چون برداشت غلطی از دین دارند ولی حاضر نباشی راجع به صحت نظر خودت بحث کنی
تکفیر سیاسی: بگویی جریان انحرافی و وقتی بپرسند انحراف از چه؟ بگویی انحراف از نظر یات من! . وقتی بگویند نظریات شما چه سندی دارد؟ خودت را پشت سر یک شخص مقبول پنهان کنی(فکر می کنم مثال لازم نباشد!)
تکفیر قضایی: بگوید آقا برای اتهام اختلاس سند بیاورید. بگویی که مسئله امنیتی میشه! و قاضی مستقله که دادگاه را غیر علنی اعلام کنه

تکفیر رسانه ای: تمام رسانه ها از چپ و راست و میانه و اعتدالی و اعتزالی به دستور صادر کننده مجوز انتشار، همگی با هم در ذم یک نفر شروع به انتشار خبر حتی از آشپز ریاست جمهوری کنند که بگوید کدوی بخار پز می خورد!( ولی استخر فرح و جکوزی میلیاردی را نبینی)

تکفیر عقلی(روش بسیار ساده استالینی که اتفاقا در امریکا هم اجرا می شود) : بگویی طرف مشکل روانی دارد. بپرسی از کجا معلوم است؟ بگویی بفرستش پزشک قانونی، همون که گفت ستار بهشتی بر اثر شوک روانی مرد!
مرد مومن کسی که در خاته شیشه ای نشسته سنگ پرتاب نمی کند!

البته موافقم که مثل کشورهای غربی روسای جمهور و وزرا از نظر بهداشت جسمی و روانی معاینه شوند و نتایج هم رسما اعلام شود.
Iran, Islamic Republic of
گفت شیخا ورد خوب آورده ای
لیک سوراخ دعا گم کرده ای
در قضیه حاج آقا قرائتی و آقای دوربینی، شروع کننده و فرد مهاجم آقای قرائتی بود که اون بنده بیدفاع خدا را تحقیر کرد و بعدا هم بیشتر از خدا معذرت خواست تا از آقای دوربینی که با سعه صدر از آقای قرائتی حلال خواهی می کرد.
اینجا آقای دوربینی شما ( به روایت آقای ازغدی : همه ما آقای دوربینی هستیم) است که دارد به احمدی نژاد حمله می کند.
بجای دفاع از جریان، از حق دفاع کن. جریان اسمش با خودش است و رفتنی است . حق باقی میماند
Iran, Islamic Republic of
عروس و پسر را در زندان اوین کنن مردم ارامش داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
به نظرم فرمایش ایشان کلا صحیح است والبته شامل همه اطرافیان و منسوبین و منصوبین ایشان از جمله جناب رامین میشود که 8 سال فزصتهای این مملکت را سوزاندند.
Iran, Islamic Republic of
این عزیز دل برادر چه خوب بوی شیرینی رو حس می کنه1 معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد یه زمانی با بستن مطبوعات برای احمدی نژاد خوش رقصی می کرد ،یک وقتی هم با مطرح کردن موضوع هولوکاست و اغفال احمدی نژاد با این موضوع برای اصول گرایان خوش رقصی کرد و برای ملت کلی هزینه تراشید و حالا هم برای سرپوش گذاشتن روی خلاف های فرزندش با دشنام به ولی نعمتش قصد خوش رقصی برای سیستم قضایی را دارد....