پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
استاندار تهران:

مردم برای امنیت بیشتر از پایتخت خارج شوند

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 575187
استاندار تهران گفت: شهر تهران با جمعیت 5.5 میلیون دیشب شرایط سختی داشت به سازمان‌های مربوطه برای حضور در شرایط اضطرار در شهر و شهرستان‌های استان تهران آماده باش اعلام شد.
مردم برای امنیت بیشتر از پایتخت خارج شوند
به گزارش جهان نيوزبه نقل از فارس، محمدحسین مقیمی گفت: ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران تشکیل شد. همچنین مدیریت شهر تهران با شهردار تهران و استان تهران با استاندار است.وی افزود: برای جلوگیری از تداخل تقسیم کار شد و جلسات متعدد تشکیل شد. همچنین شهر تهران با جمعیت 5.5 میلیون دیشب شرایط سختی داشت.

مقیمی با اشاره به وقوع زلزله در شب گذشته گفت: به شهرستان های استان ابلاغ شد آماده باشند. از شب گذشته هلال احمر، اورژانس، بیمارستان ها، اداره برق، آب و فاضلاب و مخابرات آماده باش کامل هستند.

وی افزود: هلال احمر که مسوول امداد ونجات است امکانات را در اختیار دارد و از دیشب در آماده‌باش کامل است.مقیمی اظهار داشت: در تهران به دلیل ایجاد آرامش و جلوگیری از آلودگی هوا روز پنج‌شنبه تعطیل اعلام شد.

استاندار تهران افزود: از الان تا زمانی که به شرایط عادی باز گردیم شرایط اضطرار است و اگر لازم باشد چادر و اسکان اضطراری در تهران در نظر گرفته و توزیع خواهد شد.

مقیمی در پایان گفت: ورزشگاه ها و حرم مطهر امام خمینی دیشب پذیرای مردم بود و این مکان ها امنیت بهتری نسبت به دیگر مکان‌ها دارند؛ مردم در صورت امکان برای امنیت بیشتر مردم از تهران خارج شوند و در شهر خطوط ویژه را برای عبور و مرور انتخاب نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *