شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مشکلی برای تامین وجه نقد خودپردازها نیست

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 575179
به دنبال زلزله رخ داده در تهران و افزایش طبیعی تقاضا برای تامین وجه نقد در بانک‌ها، بانک مرکزی به شبکه بانکی اعلام کرده است که نسبت به تجهیز خودپردازها و ارائه خدمات اهتمام داشته باشند.
مشکلی برای تامین وجه نقد خودپردازها نیست
به گزارش جهان نيوز، بعد از وقوع زلزله شب گذشته و با اعلام استاندار تهران  تمامی ادارات و مراکز دولتی استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان، امروز - پنجشنبه همزمان با ٣٠ آذرماه تعطیل است.
 
اما با اعلام بانک مرکزی این تعطیلی شامل بانکها نشده و امروز خدمات خود را به روال عادی ارائه خواهند کرد. با این حال برخی گزارش‌ها حاکی از تعطیلی برخی هر چند تعداد محدودی از بانک‌ها است.

اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی از این حکایت دارد که بانکها با اعلام عمومی تعطیلی در این باره اقدام کرده اند ولی باتوجه به اینکه بانک‌ها نیز سازمان های خدمت رسان هستند بانک مرکزی تاکید داشت که امروز شعب بانکها باید فعال بوده و خدمات لازم را به مشتریان ارائه کنند.

بر این اساس با اعلامی که بانک مرکزی به بانک‌ها داشته اصل بر باز بودن آنها قرار گرفته است و البته گذری بر شعب بانکها هم نشان از باز بودن آن‌ها دارد. اما ممکن است برخی به دلیل اعلام استانداری تهران و یا فرمانداری بسته باشند.

در مجموع مشکلی در ارائه خدمات وجود نداشته و مردم می‌توانند با مراجعه به بانکها به امور بانکی خود رسیدگی کنند.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *