شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تسلیت سرلشکرباقری بمناسبت شهادت‌خوش لفظ

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 575160
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی شهادت جانباز «علی خوش‌لفظ» پیام تسلیتی صادر کرد.
تسلیت سرلشکرباقری بمناسبت شهادت‌خوش لفظ
به گزارش جهان نيوز، در پی شهادت جانباز گرانقدر و سرافراز دفاع مقدس علی خوش لفظ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام بدین شرح است: 

شهادت جانباز سرافراز علی خوش لفظ راوی کتاب ارزشمند "وقتی مهتاب گم شد" که پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جراحت‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس، در عین گمنامی شهره آفاق و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی شد را به پیشکسوتان و یادگاران آن مقطع افتخار آمیز و بازماندگان آن شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. 

بی شک مسیر مبارک و سعادت بخشی که این شهید زنده و والا مقام و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جبهه‌های مقاومت ایران اسلامی تا جبهه های دفاع از حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در عراق و سوریه فراروی بشریت گشوده اند برای همیشه نجات بخش آزادگان و حق طلبان عالم بویژه جهان اسلام خواهد بود و دشمنان اسلام و ولایت را مقهور عظمت، درخشش و جاودانگی خود خواهد ساخت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *