جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۸۵
یک چهره نزدیک به محسن رضایی مدعی شد:

احمدی نژاد به زودی حصر خانگی خواهد شد!

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 575151
اینکه آقای احمدی نژاد آمده و برای قوه قضاییه ضرب الاجل تعیین کرده است به نظر من باعث خواهد شد قوه قضاییه پرونده احمدی نژاد را رسانه‌ای بکند و بعد از آن، کار برای احمدی نژاد سخت‌تر خواهد شد و احتمال برخورد قضایی با او وجود دارد. به نظر من حداقل اش این است که احمدی نژاد حصر خانگی خواهد شد.
احمدی نژاد به زودی حصر خانگی خواهد شد!
به گزارش جهان نيوز، اقدامات حاشیه ساز احمدی نژاد پایانی ندارد. او بعد از دیدار دانشجویان با رئیس قوه قضاییه، در فیلمی که در کانال های تلگرامی خود منتشر کرد با سخنانی تهدید گونه به رییس قوه قضاییه 48 ساعت مهلت داد تا اسناد محکومیت اش را منتشر کند. او گفت در غیر این صورت با مردم در مورد قوه قضایه سخن خواهد گفت. خبر گزاری رسمی قوه قضاییه در مطلبی بازهم بر دروغ گو بودن احمدی نژاد تاکید کرد.

بعد از پایان مهلت 48 ساعته، احمدی نژاد در سخنای از آیت الله آملی لاریجانی خواست استعفا دهد و در سخنانی گفت: رئیس قوه قضاییه مشروعیت ریاست بر این قوه را ندارد، سخنانانی که به معنای خروج احمدی نژاد از ساختار رسمی نظام است. حالا سخن از حصر احمدی نژاد در میان است و کنعانی مقدم  از چهر های سیاسی اصولگرا و نزدیک به محسن رضایی خبر از حصر احمدی نژاد در چند روز آینده می دهد!


کنعانی مقدم ایم ادعا را در گفتگو با یک سایت خبری مطرح کرده است. وی همچنین مدعی شده که قوه قضاییه به زودی پرونده احمدی نژاد را علنی خواهد کرد. در ذیل گفتگوی این چهره نزدیک به محس رضایی را می خوانید.
 
نظر شما در مورد اقدامات آقای احمدی نژاد و این ضرب الاجلی که برای رئیس قوه قضاییه تعیین کرده اند چیست؟
بعضی از اقدامات، روش درستی در سیاست نیست؛ یعنی وقتی شما دچار بحران می‌شوید دنبال ایجاد بحران دیگری برای مدیریت آن بحران می‌روید که این درست نیست. اگر اطرافیان احمدی نژاد دچار مشکل هستند و پرونده دارند این درست است که ما کل نظام را زیر سوال ببریم و تهدید به افشاگری کینم و این تصور را ایجاد کنیم که همه مسئولین نظام دزد هستند و مردم قوه قضاییه به درد نمی‌خورد عدالت را اجرا نمی‌کند این چه ثمری دارد؟ اینکه برویم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بست بنشینیم چه دردی را دوا می‌کند؟ به نظرمن این روش‌ها غلط است.

احمدی نژاد ظهور و سقوطی دارد؛ سقوط بعضی‌ها با هزینه است و بعضی‌ها بدون هزینه، فرد می‌بینید دورانش به پایان رسیده است کنار می‌رود، اما آقای احمدی نژاد می‌خواهد به نظام هزینه تحمیل کند»
 
البته معتقد هستم تهمت زدن به آقای احمدی نژاد در تریبون‌های رسمی کشور هم کار اشتباهی است. عناوین مجرمانه رادر مورد او به کار بردن هم اشتباه است احمدی نژاد الان یک شهروند است و حقوق  یک شهروند را هم دارد و از طرف دیگر این دلیل نمی شود چون او رئیس جمهور بوده پس نباید با او برخورد کرد او مانند همه مردم باید هم حقوق اش رعایت شود و هم به دادگاه و قانون تکمین کند.

عده ای می پرسند چرا نظام با احمدی نژاد برخورد نمی کند نظر شما چیست؟
اینکه برخی مطرح می‌کنند چرا با آقای احمدی نژاد برخورد نمی‌شود دلیلش این است که پرونده آقای احمدی نژاد سیاسی نیست و این مباحث مربوط به اطرافیان آقای احمدی نژاد است و بیشتر مسئله ایشان دعوا با خانواده لاریجانی است که بار‌ها در مصاحبه خودش هم گفته است که من با خانواده لاریجانی مخالفم الان اینکه آقای احمدی نژاد آمده و برای قوه قضاییه ضرب الاجل تعیین کرده است به نظر من باعث خواهد شد قوه قضاییه پرونده احمدی نژاد را رسانه‌ای بکند و بعد از آن، کار برای احمدی نژاد سخت‌تر خواهد شد و احتمال برخورد قضایی با او وجود دارد.

حصر اتفاق خواهد افتاد؟
به نظر من حداقل اش این است که احمدی نژاد حصر خانگی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضر چیه اصلا اعدامش کنید دل نتیجه هاتون هم خنک بشه
Iran, Islamic Republic of
اعدام چرا همون حصر کافیه یه لقب فتنه گر هم بهش بدید
Netherlands
باید جوابگو بدبخت کردن کلی ادم باشه . فقط کسانی که از بغل احمدی نژاد و کاسبی تحریم پول لردند طرفدارشن و گرنه فکر نمی کنم کسی باشه از احمدی نژاد دفاع کنه .
Iran, Islamic Republic of
اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم در دولت دکتر احمدی نژاد بهتر شد هم مردم طرفدارش هستند.
Canada
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَکُوا

بى گمان، سرسخت ترین مردم را در دشمنى با کسانى که ایمان آورده اند یهودیان و مشرکان خواهى یافت. مائده-82
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
چی بگم آخه..😂 خب امثال تو الان مدعی سیاست مداری تو این مملکت شدن ک اوضاع این شده... حالا در مورد این نظریه ای ک دادی با کسی هم مشورت کرد یا...😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
بله با معده اش مشورت كرده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
هر کی هستی طوطی واری حرف نزن برادر مستند حرف بزن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حالا احمدی نژاد 5 ساله که در قدرت نیست اما جل الخالق من رییس جمهوری میشناسم که خودش بابت کپی کاری پایان نامه، عقد یک قرارداد ننگین، زمین مفتی و .....، داداشش معاون اولش، داداش معون اولش وزیرش( کرسنت و ...) یا پرونده دارن یا بعدا براشون پرونده تشکیل میشه البته سوئ تفاهم نشه اشاره به شخص خاصی نیست
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
فکرت اشتباهه؛ من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی منصفانه اگه بخایم قضاوت کنیم؛ ایشون در 6 سال اول ریاست جمهوریش خوب کار کرد و پرتلاش بود، البته اشتباهاتی هم داشت ولی در 2 سال آخر خراب کرد، یعنی رفت به سمت لجاجت و.......؛ بعد از روی کار اومدن دولت آقای روحانی تمام تریبونها و بلند گوها شروع کردن به تخریب و سیاه نمایی از دوران آقای احمدی نژاد و متاسفانه حدود 4سال هم خود ایشون سکوت کردو هم آنهایی که وظیفه داشتن این حملات بعضا نا جوانمردانه رو پاسخ میدادن و این هجمه سنگین رو دفع میکردن اینکار رو نکردن؛ تا رسید به نزدیک انتخابات ریاست جمهوری امسال که حضرت آقا به ایشون پاسخ میدن که در انتخابات شرکت نکن وایشون اول میپذیره و بعدا تغییر عقیده میده و شورای نگهبان رد صلاحیتش میکنه و از اینجا دیگه ایشون میزنه به سیم آخرو............(ما برای ایشون وهمه افرادی که قدم خیری برای این مملکت برداشتن وبه دنبال عزت ایران اسلامی بودن طلب خیر و عاقبت به خیری میکنیم)
Iran, Islamic Republic of
یزدی زاده عزیز!
درود بر انصافت که طرفدار نیستی و منصفانه قضاوت می کنی .
در مورد اشتباه داشتن احمدی نژاد، همه قبول داریم که بجز معصومین علیهم السلام کسی بی اشتباه نیست، بدون استثنا؛ بحث مقایسه بین اشتباه و جهت گیری و بحث میزان و مقدار اشتباهات و هزینه هایش هست .
درباره این قصه "اون دوسال آخر" ، لطف کن ، آقایی کن، منت بگذار توی اینترنت جستجوکن ببین حتی تا روز تنفیذ رای رییس جمهور محترم یازدهم، این آدم مشغول افتتاح پروژه بوده یا نه. اصلا فرض که این ماجرا تبلیغاتی بوده. ببین طرح مهرماندگار چه زمانی مطرح شد.
همه مان رهبر انقلاب را فردی کاملا مطلع و صریح - در عین حمایت از همه دولتها - می دانیم . معظم له در دیدارپایانی دولت دهم، چه مشخصاتی برای دولت احمدی نژاد برشمردند؟
فرمودی رفت به سمت لجاجت. خوب ، لجاجت با چه کسانی؟ سر چی؟
شروع لجاجت ها با ایشون بود؟! فرض کنیم بدترین لجاجت احمدی نژاد انتشار فیلم داداش فاضل جان بود و با تشر رهبری معظم انقلاب هم مواجه شد. در همان جلسه ، رهبر انقلاب درباره اصل استیضاح کذایی چه فرمودند؟
راجع به چهار سال سکوت احمدی نژاد هم اگرچه حرف بسیار است اما فقط همین را بخاطر بیاوریم که بعد از گزارش کذایی صدروزه، با چه لحن مودبانه و دوستانه ای به رییس جمهور یازدهم نامه نوشت ودعوت به مناظره کرد؛ واکنش ها چه بود؟
بازهم ممنون از انصافی که به خرج دادی ؛مشکل فعلی فضای سیاسی کشورمان به گمانم همین است.
Iran, Islamic Republic of
اگر اعدام هم بشود مشکل ایشون حل نمیشه چون نکاتی ذکر شده و برملا شده که دیگر فردی نیست
Iran, Islamic Republic of
مهره سوخته باید آزاد آزاد باشه،همانطور که الان هست...
Iran, Islamic Republic of
این باید به دست داعش داد خودشون میدونن چکارش کنن
Iran, Islamic Republic of
منظور داعش سبز تهرانه دیگه؟ نه؟
Iran, Islamic Republic of
داعشی های مطبوعاتی که دارند کارشونو می کنند...
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه را باید بدست داعش بدهیم تا سزای خیانت به کشور را ببینند.
رسول طاهری
Iran, Islamic Republic of
کنعانی مقدم چیکاره مملکت هستند ؟
تو همین مصاحبه ،تناقض موج میزنه .از یه طرف میگه تهمت زدن به احمدی نژاد در تریبون رسمی کار درستی نیست ؛از طرف دیگه از احمدی نژاد می خواد که در برابر ظلم های روا داشته بر او و یارانش به قانون تمکین کنه !یعنی دست و پا بسته منتظر بمونه تا خودش و یارانش رو به زندان های طولانی مدت محکوم کنند و بعد امثال آقای کنعانی مقدم به به و چه چه بزنند که :احمدی نژاد چقدر قانون مدار است
یه سوزن به خودتان بزنید یک جوال دوز به دیگران .اینقد به احمدی نژاد گیر می دید یه کم هم از قوه قضاییه بخواید که جانب انصاف رو رعایت کنه و با یک رییس جمهور مردمی و پر تلاش اینجور برخورد نکنه
گوی مسکین را چه تقصیر است ،چوگان را بگو
احمدی نژاد همچون گویی است که چوگان قوای دیگر او را به اضطراب انداخته.
کمی هم از چوگان انتقاد کنید.
Iran, Islamic Republic of
جزء ساکتین فتنه
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
چون به صاحبان زر و زور و تزویر هجوم آورده باید حصر شود.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
آدرس غلط نده قوه قضاییه خودش شروع کرداون موقعی که احمدی نژادمحسنی اژه ای ومحمدی راازکابینه بیرون کردآملی لاریجانی بلافاصله این دورادرقوه قضاییه به پست بالامنصوب کردوازهمان موقع تنش شروع شد
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
حالا بزار من دقیق بهت آدرس بدم: از وقتی که به دستور ولی فقیه مشایی از سمت معاون اولی کنار گذاشته شد، ولی محمود اونو رئیس دفتر و مشاور عالی و ده ها پست عالی دیگه گذاشتش وضع اینجوری شد. از وقتی که مصلحی به دستور رهبری به دولت بازگشت و محمود به طعنه می گه: مگه وزارت اطلاعات دست من بوده_ این مشکلات آغاز شد. از وقتی که متکی بدون اعلام قبلی در مقابل رئیس جمهور اجنبی برکنار شد، این اختلاف به وجود اومد.
به لحن این آقا توجه کنید. این ادبیات و در واقع منش یک احمدی نژادیه. می گه: قوه قضاییه خودش شروع کرد. یعنی عزل و نصب ها در یک قوه، مایه حب بغض های احمدی نژاده. و احمدی نژاد بیش از اینکه برا عدالت دلسوزی کنه. برای این عزل و نصب ها سوز داره.

آفرین که خودتونم اعتراف می کنید بی منطق هستید.
Iran, Islamic Republic of
بیخود حرف نزن
رهبری در نماز جمعه گفتند نظرشان به نظر احمدی نژاد نزدیک تر است.
رهبری درپایان دولت احمدی نژاد از او بشدت حمایت کردند
رهبری احمدی نژاد را عضو مجمع کرد.
Iran, Islamic Republic of
تا ابد که نمیتونی فقط به یک حرف رهبری استناد کنی دوست عزیز
اگر اینطوره پس باید برای ابد بگیم رهبر فرمودند هیچکس برای من آقای هاشمی نمیشود.
ملاک حال فعلی افراد است.
من سه بار به احمدی نژاد رأی دادم اما، احمدی نژاد خود رأی و بداخلاقه و در حقیقت پشت کرده به پشتوانه واقعی مردمی که داشت.
الان مردم نمی پرسند که این آقا چرا اینقدر مشایی براش مهمه؟ بقایی مهمه؟
Iran, Islamic Republic of
کشور دچار افراط و تفریط هایی شده که ریشه در اسلام خواهی نداره.
مردم گرایی هم به وسیله هر دو جریان به پوپولیسم حاد تبدیل شده.
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
بی خود حرف نزدم.

مجمع رئیسش مگه هاشمی نبود؟ و الانه عارف و انصاری و ناطق و دیگران توش نیستن؟ بودن احمدی نژاد در یک نهاد دلیلی بر تاییدش نیست. رهبری در پایان همه دولت ها از زحمات قدردانی می کنند. رهبری در همون سخنرانی ۸۸ بابت اتهامات زنی در مناظرات از احمدی شکایت کردند. بهمن ۹۱ به دروغ پردازی هاش در یکشنبه سیاه، عنوان خلاف شرع و قانون رو دادند. علی رغم توصیه به عدم شرکت در انتخابات، احمدی نژاد وارد انتخابات شد. بنابراین یا از رهبری خرج انحراف محمود نکنید یا اگر هم می کنید، مرد باشید بگید محمود با رهبری زاویه هم داره.
Iran, Islamic Republic of
مهدی یار عزیزم
سلام
چندتا نکته درکلامت برام قابل توجه هست : نوشتی رهبری در پایان همه دولت ها از زحمات قدرددانی می کنند؛ سلّمنا . چندتا عبارت از قدردانی پایان دولت هاشمی و دولت خاتمی و دولت احمدی نژاد رو بیار با هم مقایسه کنیم؛ حالا بگذریم از این که در طول دوره هم حضرت آقا بخاطر حمایت از دولت احمدی نژاد مورد هجمه بودند و با زبان مبارکشان فلسفه "دفاع خاص از این دولت" را بیان کرده اند . نوشتی رهبری در سخنرانی 88 بابت اتهامات زنی در مناظرات از احمدی شکایت کردند؛ باز هم سلّمنا . عین عبارات حضرت آقا در خطبه نماز جمعه 29 خرداد 88 رو هم در خصوص "اتهامات زنی" و هم درباره "شکایت از احمدی" همین جا بیار تا ادعای شما رو با نص کلام آقا مقایسه کنیم . نوشتی آقا در بهمن 91 به دروغ پردازی های احمدی نژاد عنوان خلاف شرع و قانون دادند؛ بازهم سلّمنا . متن کلام حضرت آقا در یکشنبه سیاه رو که حرف های احمدی نژاد رو "دروغ پردازی" دانستند، همین جا منتشر کن ؛ تذکر آقا به رییس محترم قوه(مقننه) و نمایندگان استیضاح کننده رو مزاحمت نمی شیم.
مردیم و می گیم محمود با رهبری زاویه داره ؛ از نوع : یحذوا حذوالرسول ...
داود
رهبری فرمودند نظر احمدی نژاد (نسبت به نظر هاشمی) به ديدگاه من نزديکتر است نه بر عکس.
دلسوز آقای احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
این حرف تا ابد اعتبار نداره تا زمانی اعتبار داشت که آقای احمدی نژاد واقعا در خط نظام و برای نظام تلاش میکرد ولی الان بنظر این تلاشها و حرفها برای دلسوزی نظام نیست ، بیشتر ، موضوع شخصی شده.
Iran, Islamic Republic of
عجب!
مدل جدید ولایتمداری!
"این حرفها تا ابد اعتبار نداره"! "الان به نظر...!" راستی ، به نظر کی؟؟؟شما یا آقا؟ اون وقت این نظامی که می فرمایید دقیقا کیست؟...
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم. احمدی نزادو اعدام کنید تا دلتون ختک بشه . اما بعدش گلایه نکنید بگید چرا مردم بهمون رای نمیدن. ها . خود دانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الهی عظم البلا و برح الخفا وانکشف الغطا وانقطع الرجا و ضاقت الارض و منعت السما....اللهم عجل لولیک الفرج آن نابود کننده ی سیاست بازان معاویه ای حزبگرایان تشنگان قدرت و ثروت مرفهان بی درد اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همه شما میدونید که احمدی نژاد بیشترین رای رو در ایران داره. بعدش این اقا محسن رضایی دوبار اومد رای هم نیاورد .اینا اگه صدا وسیما را نداشتن میخاستن چکار کنن
دلسوز آقای احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
من با افتخار سه مرتبه به آقای احمدی نژاد رای دادم ولی این احمدی نژاد آن کسی نیست که قبلا به او رای داده ام ( ضمنا این نظر من تنها نیست تقریبا تمامی دوستان وآسنایان همه همین نظر رو دارن)
Iran, Islamic Republic of
یه سوال چرا هر کسی در ایران رئیس جمهور میشه بعد از اینکه دورش تموم میشه تبدیل به اپوزیسیون میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احتمالان یه جای کار میلنگه !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نداشتنِ ظرفیتِ قدرت
فریاد
Germany
زیر و بم و فتنه و کسره شم به زبان خودتون نوشتی از کاخ شیشهای سنگ ننداز خروجش بالاست. از ملاقات با روتشیلد چه خبر؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
«این تحلیل منفی بافی نیست بلکه در یک حداقلهایی به واقعیت نزدیک است»در تمامی دوران تاریخ مکتوب و شفاهی(2500 یا 5000 ساله) کشور ایران، پادشاهان و سلاطین ، با روشهای دیکتاتوری (برخی آرامتر و مردم دارتر و بعضی خشن تر و جلادانه تر) حکومت کرده اند، و این رفتار سلطان -رعیتی در پوست وخون وجان ما عجین شده؛ این است که هر کدام از ما به قدرت برسیم ظرفیت حکومت کردن به شیوه دمکراتیک و تحمل حرف دیگران را نداریم و میخاهیم سلطان باشیم و دیکتاتور مابانه پادشاهی کنیم ؛ و مابقی هم هنوز ظرفیت حکومت دموکراتیک رو نداریم، یعنی اگه کسی در برخورد با ما شدت عمل بیشتری داشته باشد با او بیشتر همراهی میکنیم تا کسی که بخواهد با دوستی و محربانی و رافت و عطوفت با ما رفتار نماید.برای نمونه خائن وطن فروشی که برای دشمن جاسوسی کرده، دستگیر شده ،اعتراف کرده و محکوم شده و زندان رفته ا و تنها با گذارندن کمی از دوران محکومیت به او عفو داده و رهایشان کرده اند امروز با گردن کلفتی در برابر جامعه ایستاده و به نفع دشمنان نظام قلم فرسایی میکند و برعلیه قوه قضائیه که با رافت اسلامی با او رفتار کرده و آزادش نموده پرخاش میکند.
Iran, Islamic Republic of
ببینید ما یه مشکلی داریم بین این آقایون ، اونم اینه که جایگاه ولی فقیه رو نمیدونیم . شاید علما بدونیم ولی التزام عملی بهش نداریم . رهبر انقلاب یه وقتی با حضرت امام در موضوعی اختلاف نظر داشتند - اختلاف نظر طبیعیه - بعد از چندبار مباحثه بین ایشان و مرحوم امام ره ، آقا فرمودند با وجود اینکه نمی فهمیدم امام به چه منظوری این را میخواهند ، چون امر امام بود پذیرفتم ، نه تنها با زبان بلکه با جانم ! - نقل بمضمون عرض می کنم - و بعدها که از آن شرایط عبور کردیم دیدم که ایشان به چه افق عمیقی می اندیشیده اند .
در جامعه شیعی ، باید به ولی فقیه اینطور اقتدا کرد . رئیس جمهوری ، باش ولی ولی فقیه امام جامعه است ، حمایت شده از سوی امام معصوم است - کما اینکه پیش بینی های دقیق ایشان را در این مدت به کرار دیده ایم - میزان امکان خطای او بسیار کمتر از ماهاست .
عدم اطاعت از رهنمودهایشان در تمام دولتها باعث این مشکلات شده است . او گوش بفرمان مولایش است . ما هم باید اینگونه باشیم .
وقتی ایشان پیش بینی می کنند که مشایی وجودش باعث ریزش دوستان اقای احمدی نژاد میشود و انها را دلسرد می کند ، ایشان (بطور مثال ، برای افراد بعدی می گم ) باید بپذیرند و دیدیم که نپذیرفتنشان همان نتیجه را داد . و خیای چیزهای دیگر . طولانی شد . ادامه نمیدهم
Iran, Islamic Republic of
چرت گفته
ولش کنید
البته احمدی نژاد هم چزت زیاد میگه
Iran, Islamic Republic of
همه رو اعدام کنید
Iran, Islamic Republic of
بزودی فساد شما افولگرایان رو خواهد شد
فسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
Iran, Islamic Republic of
اینکار شما آغاز بحران اجتماعی خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
جهان خیلی خوشحالیاااااا
رفع حصر سران فتنه و حصر خادم ملت!!!!
به راستی ظلم و بی عدالتی از این بیشتر!
زمان شاه هم که پر از ظلم و بی عدالتی بود
انقلاب را از دست نااهلان نجات می دهیم و به مدد ولی عصر به یاری رهبر انقلاب خواهیم شتافت و گردن زورگویان جریان چپ و راست را خواهیم شکست
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه به جرم خیانت به کشور و تهدید امنیت ملی باید اعدام می شدند که نشدند و فقط حصر(قصر)خانگی شدند اما مجازات انتقاد دکتر احمدی نژاد از قوه قضاییه حصر نمی تواند باشد.
Iran, Islamic Republic of
زورگویانی که همه جا را محاصره کردندونمی گذارند کسی رسواترشون کنه آگه راست می گویند محاکمه احمدی نژاد را هم علنی کنند .
Iran, Islamic Republic of
سلام چی شد انتقاد به همه اری به قوه قضائیه خروج از نظام؟ حالا یکی مثل مرد پیداشده انتقاد کرده بده حرف دل مردم بیچاره رو زده ممنونیم دکتر جان جهان تو هم یکم واقع بین باش
مهدی
Australia
باسلام
بادوردفراوان به آقای احمدنژاد که خودش راخادم مردم خواند فقط نگفت
بلکه عمل کرد آقای دکتراحمدی نژاد در هشت 8 سال خدمتش نشان
داد که چمش ودلش ازمال دنیا سیر است ، درست مثل مردم فقیر ایران
زندگی کرد و میکند آخه آقای احمدی نژاد نشان داد تازه بدوران رسیده
نیست که مثل بعضیها که قبل از انقلاب آهی دربساط نداشتند . حالا
بسایهشان میگویند چقدر زشتی دنبال ما نیا .
حالا این آقایان میدانند که این مرد بعداز رهبرمان دومین قدرتمند مرد
ایران زمین است حالا همه آنها که کاسه لیس انقلاب شده اند خودشان
را درخطر می بینند واین را میدانند که شورای نگهبان در جای حقّ نشسته
ونمیتواند اورا یعنی خادم ملّت آقای احمدی نژاد را رد صلاحیت بکند
پس دست بدست داده اند که اورا از سر راه شان بردارند . که انشاالله
به آرزوی خودشان نخواهند رسید . آخه اسرائیل وشیطان بزرگ آمریکا
واینگلیس خبیث وفرانسه خبیث تراز اینگلیس منافع خودشان را با
آمدن خادم ملّت درخطر می بینند ازاین رو دارند مخالفین جمهوری
اسلامی ایران را هدایت میکنند تا شاید از رئیس جمهورشدن
آقای احمدی نژاد جلوگیری کنند ذهی خیال باطل .
انشاالله انشالله باآمدن آقای احمدی نژاد مردمردان آرامش وشادی
رونق کارکاسبی سیاست خارجی باآقائی نه با ذلّت ، مردم
را محرم وبیگانگان را نامحرم ودست ذخیرهای انقلاب را ووووو
بپشت بانه رهبر وملّت شهید پرور ایران اسلامی قطع خواهد کرد . انشاالله
حسن
Iran, Islamic Republic of
شما بهتر از هر کس می دانید که نظام امروز تنها در بین پا برهنگان و طبقات فرو دست مشروعیت دارد این برخورد با احمدی نژاد بزرگترین و استراتژیک ترین اشتباه نظام خواهد بود و در مقابل ان چاره ای نخواهد داشت جز اینکه عنوان حامیان نظام را از طبقات متوسط به بالای کشور یار گیری نماید پذیرفتن یارگیری از این طبقه یعنی پذیرفتن خلاف همه ان چیزهایی که سالها بر روی ان پافشاری شده و اساسا بر خلاف اصول و ارمانهای انقلاب بوده است ان روز شاید دیگر تغییرات ساختاری که به موجب ان انقلاب دچار استحاله جدی گردد غیر قابل اجتناب است !!!!!
شاید امروز کل نظام به این نتیجه رسیده که مالکیت طبقات مرفه بی درد بر مقدرات کشور را رسمیت ببخشد !!!! مصاحبه این شخص گمنام و ایضا ارباب او بیش از این ارزش اظهارنظرندارد !!!!!!!!!!!!!!
خداوند امام عظیم الشان را رحمت و به مقام عظمی ولایت صبر عنایت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم خداوند باید چه آیاتی بفرستد تا هوشیار شوید؟
مردم، آیا اولین روزی را که تهران بخاطر غلظت ذرات معلق و آلودگی هوا تعطیل شد را بیاد دارید؟ من خوب بخاطر دارم. همان روزی بود که فتنه گران قرار تظاهراتی بزرگ داشتند. هوا آنقدر غبار آلود شد که هیچکس مسئولین وقت را به تعطیلی سیاسی متهم نکرد. کسانی هم که قرار بود غائله ای راه بیندازند راهی شمال شدند.
مردم، آیا تحریم بنزینی که قرار بود ما را فلج کند بخاطر دارید؟ آیا فضا سازی ضد بنزین های پتروشیمی را به یاد می آورید؟ وضعیت امروز آلودگی هوا کوس رسوایی آن جماعت را به صدا در نیاورده؟ حالا دلیل آن همه نفرت پراکنی علیه آن مرد و بنزینش را دوباره مرور کنید.دلیلی جز تحقیر آمریکا و ناکامی شیفتگانش نخواهید یافت.
بنظر این حقیر امروز آیات خدا را خیلی عریان تر از همیشه و به شکل آلودگی رکورد شکن و زلزله های متواتر میبینیم. جالب آنکه در این آیات، مظلومیت آن مرد به تواتر و بنوعی قابل ردیابیست. خود را گول نزنید. آیت های خدا را دست کم نگیرید.
در آیه اول، فرصت اغتشاش از مخالفان نظام و آن مرد گرفته شد.
در آیه دوم کوس رسوایی مخالفان نظام و آن مرد در مزورانه بودن انتقادشان به بنزین پتروشیمی نواخته شد.
در آیات زلزله ها، ضمن به خاک مالیده شدن پوزه منتقدان مغرض، حقانیت آن مرد در ساخت مسکن مهر شهری و روستایی و کاهش تلفات زلزله نسبت به گذشته به نمایش درآمد.
نگوئید دلت خوش است که آگاهانه دلخوشم، با حسن نیت به خدا. این دلخوشی به کسی آسیب نمیرساند. شما مراقب خود باشید.
Iran, Islamic Republic of
دلت خوشه ها
باهاس هم خوش باشه
خودش فرمود :
-من یتق الله یجعل له فرقاناً
- من یتق الله یجعل له مخرجاً
- ان الله یدافع عن الذین آمنوا
-الذین جاهدوا فینالنهدینهم سبلنا
.
.
- و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون
Iran, Islamic Republic of
برای مردم ایران تاسف که رئیسان جمهور ایران به نوعی بعد از ریاستشان یا خابن فراری درامدند یا محصور ،مغضوب،ممنوع تصویر شده اند خدا بخیر کند
Iran, Islamic Republic of
واقعا که مردم ایران مردم بدبختی هستند.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مردم راه خوشبختی رو خوب پیدا کردن ولی برای رسیدن به اون خیلی بایست هوشیارانه تلاش کنیم و مقاومت داشته باشیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
خوب وقتی ظرفیت نداشته باشن عین رضا شاه اولش مراسم عزا داری اباعبالله الحسین (ع)برگزار میکرد بعد که فکر کرد قدرت داره و کسی بالا چشش نمیتونه بگه ابرو، طغیان کرد و چادر از سر زنای مسلمون برداشت، اینا هم اولش درخدمت نظامند و آخرش میخان سوار نظام بشن و بتازن‌!!! که مردم نمیگذارن؛‌ والسلام
Iran, Islamic Republic of
یعنی بخاطرخدا نیست قراربود همه بخاطرخدا کارکنند الان اصلاحطلبان زیرزبان اصولگرایان گذاشتند که همه چیزبازی است دربازی هم ماکیاولیستی بایدبرد . چطور راحت بدون محاکمه کسی رامنحرف مینامند پس ازبعدفکری بااحمدی نژاد مشکل دارند پس مناظره کنید امام هشتم زندیق ویهودی ومسیحی بحث میکردند امااینهامثل داعش ووهابیت راه گفتگورابسته اند .
Iran, Islamic Republic of
ایشان در محاصره تصمیمات غلط هشت ساله خود و اطرافیانش قصد شکستن ان حصر را دارد و متولیان برای او حصری لازم نمیبینند ان تصمیمات ایشان بحد کافی محاصره شان کرده است
Iran, Islamic Republic of
ای خدا !
ما که به حسن آقا رای ندادیم، محمود هم نشد که بهش رای بدیم
یکی رو بفرس یه چندتا از اون تصمیم های غلط هشت ساله واسمون بگیره؛ جونمون داره درمیاد .
خونه خریدن که پیشکشمون، اگه به فرض محال مسکن مهر هم بخواهیم بخریم، کم کمش باهاس شصت هفتاد میلیون پول پیش داشته باشیم . زیاد شدن یارانه نقدی به نسبت قیمت بنزین و گاز و تلفن و ... پیشکشمون، چهل و پنج هزار تومن مادر هشتاد ساله مو قطع کردن ، هیچ رقمه هم صدای اعتراضمون رونشنیدن ؛ مال خودم و زن و بچه ام رو هم می خوان قطع کنن .
دوتا پسرم تو اون هشت سال سرکار رفتند و زن گرفتند. سه ساله یکی شون بیکار شده، دو ساله زنش هم قهر کرده رفته خونه پدرش.
Iran, Islamic Republic of
خدا زلزله بفرسته همه با هم راحت بشویم ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز نگران زلزله نیامدن نباش همین جناح ها بدتر از زلزله هستند اما سالهاست به حضور آنان و به بندکشیدن ملتمان عادت کرده ایم!
زلزله یکبارمی آید و خلاصمان می کند اما اینها ما را سالهاست درمرگ تدریجی برده اند فقط برای منفعت و صندلی خودشان
Iran, Islamic Republic of
خدا دشمنای ایران اسلامی و رهبرمعظم را از زمین برداره و به همه دلسوزان نظام خیر وبرکت بدهد.
Iran, Islamic Republic of
محسن رضایی باید همان سال ۸۸ همراه موسوی و کروبی حصر میشد ولی خودشو نجات داد حالا شاخ شده
Iran, Islamic Republic of
زمان نشان می دهد که او هم بند بازوهم شناگر قابلیه .
یوسفی
اگر واقعا شما دنبال ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد هستید و وجود دارید صحبت های بنده را منعکس کنید, بنده به نوسینده و سایت رجانیوز می عرض می کنم این بحران ادعای, از طرف عملکرد ناقص خود احزاب چپ و راست می باشد. در ضمن آیا صادق لاریجانی کل نظام می باشد که هر کس به ایشان انتقاد کندنام ایشان را ضد انقلاب و ....... می نامند . چرا نباید واقعیت های سیاسی این مملکت را بیان کرد و اگر کسی می خواهد واقعیت های عملکرد رئیس قوه قضاییه را بیان کند می گویند ایشان باید حصر خانگی شود پس از نویسنده و سایت رجانیوز خواهش می کنم سنگ ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد را نزنید و ادعای روشنفکری و دمکراسی را نزیند. در ضمن احمدی نژاد به اوج ظهور خود رسیده و احزاب چپ و راست هستند که به سقوط خود نزدیک می شوند. اگر وجود دارید انعکاسدهید.
یوسفی
به عنوان یک ایرانی به خودم افتخار می کنم که انقدر مردم فهیم و باشعور سیاسی در ایران داریم, واقعا کل مردم ما چه از نظر مخالف و موافق در مورد یک مسئله سیاسی انسانهای باشعور و فهمیده ی هستند فقط این احزاب چپ و راست سیاسی هستند که برای منافع دنیای خود مردم را به بازی گرفته اند. تو را به خدا یه کم فکر کنید, می بینید که تمام مشکلات پیش روی مردم و جوان های ما همین احزاب چپ و راست مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی هستند که مثل .... با هم دعوا می کنند و از افترا و تهمت نیز به دیگران هیچ ابایی ندارند. رجانیوز طبق ادعای خودت, برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد صحبت های بنده را منعکس کن.
حسن
Iran, Islamic Republic of
اینجا سایت جهان نیوز است نه رجا نیوز !!!!! رجا نیوز عمرا نظرات رو منعکس کنه !!!!
Iran, Islamic Republic of
رجانیوز سرشو کرده تو لاک ومنولوگ را روش خود کرده .
Iran, Islamic Republic of
...
ولایی باشیم نه سیاسی
Iran, Islamic Republic of
حصر خانگی نمودن منطق داره و اون هم ایجاد تنش وفتنه علیه نظام هستش نه یک شخص و یا یک قوه.
رفتار احمدی نژادچه درست و چه غلط- انتقاد و مخالفت با یک شخص است...
لطفا بعضی خواص بی خرد، آرزوهای خود و اصلاح طلبان را به عنوان ابزارهای نظام علیه اشخاص طرح نکنن و ابزارهای نظام را از منطق و جایگاه عقلایی خودش پایین نکشند
اگر احمدی نژاد هم روزی مثل موسوی و کروبی علیه نظام فتنه کرد حصر خانگی هم خواهد شد
اما الان که در سکوت همین خواص با بصیرت، همین سران فتنه هم بدون محاکمه در حال خروج از حصر هستند
محسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
پیشنهاد حصر خانگی یک فکر خام و ناپخته سیاسی است و همین نشون میده که مخالفین احمدی نژاد یا کسانی که به عنوان اصولگرا دورو بر ایشان بودند تا به نوایی برسند و نرسیدند الان علم مخالفت برداشته و این مرد را منحرف می نامند .می خواهم بپرسم آ یا کسی که این اقدامات را انجام داد ، لقب منحرف می گیرد ؟
- دارای سابقه انقلابی ، حضور در جبهه های جنگ ، از دانشجویان پیرو خط امام و....
- دارای بالاترین رای در بعد از انقلاب
- سفر تاثیر گذار به همه شهرها و شهرستانها ی کشور و خدمتگزاری بدون منت به مردم
- معرفی مدیرانی خوب و لایق خارج از دایره بستگان سببی و نسبی
- مقابله با دشمنان انقلاب
- سعی در برقراری عدالت بین مردم علیرغم کارشکنی های جدی برخی
- زنده نمودن گفتمان امام در دوران انقلاب
- کمک به دولت بعد در مذاکرات که با دست پر در این مذاکرات حاضر شوند .
- گسترش خدمات سلامت با تجهیز و ساخت بیمارستانها که بعضا دولت بعد آنها را افتتاح و دستاورد خودش نام برد .
- اعتقاد و التزام عملی به این فرمایش حضرت امام که فرمودند : این انقلاب پا برهنگان است پس باید به آنان خدمت کنیم .
- مقابله با دشمنان داخلی و شبکه فئودالیسم و بورژواها
- و .....
اگر بخواهیم واقعیت های داخل جامعه را بدانیم ، این است که همین مردم محروم و تعیین کننده در تغییرات ساختاری جوامع در طول تاریخ ، این مرد را دوست دارند ، چون احساس کردند از سوی این فرد ، دیده شدند و ارزش پیدا کردند .
البته کاستی ها یی هم در این دوره داشتیم که یک روال طبیعی است و انشااله در دوره های بعد وضعیت بهتر خواهد شد .
پس هر کسی که این خدمات را انجام داد برچسب منحرف می گیرد و شاید هم پوپولیسم !!!!!
خدا ما را هدایت کند تا تهمتها و افترا های ناروا به دیگران نزنیم و در عمل خداپرست مسلمان باشیم . انشااله
بويا
Iran, Islamic Republic of
مرحبا
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
زاکانی خدا ازت نگذره .
خیلی از خدا بی خبر شدی .
یاد اون زمانی که مسئول بسیج دانشجویی بودی بخیر یا اون حرفات دروغ بوده یا اینکه عوض شدی یا اینکه عوضی
از خدا بترس
فردا
Iran, Islamic Republic of
سلام بخواب جیگر تا سحردولتت بدمد
Iran, Islamic Republic of
عجب کینه ای از خادم مردم دارند.!!!
فرهاد
Germany
اگر خیلی راست میگید اول جریان فاضل که مدارک کافی داره رو حل کنید وگرنه ملت حساب فاضل و صادق با هم حل میکنن الکی هم روش اسم احمدی نژاد و بقایی و غیره صورت مسئله رو حل نمیکند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام به احمدی نژاد مرد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
همه می دونند و میدونیم که حتی احمدی نزاد اعدام هم بشه عملکرد قوه قضاییه در شان نظام نیست و اصلاحات بنیادی نیاز داره. یک نمونه حکم خفیف مهدی هاشمی بود و صدها مورد دیگر که پیداست برخورد با مجرم متاثر از قدرت مجرم و مشخصا کانون متمرکز قدرت پنهان نظام یعنی اقای هاشمی است. هر که به ایشون نزدیک است و می تواند فشار وارد کند از جریمه فرار می کند . اما افتابه دزدها به خوبی مجازات می شوند. مهدی جهانگیری، فریدون اقلش بابت کپی کاری متهم هستند اما.... خبری نیست. اما رحیمی بقایی احمدی نزاد مرتضوی چون به جایی وصل نیستند چوب می خورند شک نیست که باید با اونها هم برخورد بشه ولی برای همه یک جور باشه
Iran, Islamic Republic of
شما هم دنبال انتقام سال 84 و88 هستی اقای کنعانی مقدم
108
Iran, Islamic Republic of
خیلی ساده انگارانه است که فردی فکر کند احمدی نژاد را می شود محصور کرد او خود دنبال طناب دار است. او در صدد است کشته شود تازنده بماند ؟!!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دانسته و ندانسته به ولایت توهین میکند چرا که ریس دستگاه قضا را رهبر تعیین کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
عجب! یا للعجب! کل العجب!
پس حضرت آقا که به تاکید مکرر ، نه فقط منصوبان شان در قوا و ارگانها ، بلکه حتی خودشان را غیرقابل نقد ندانسته اند، دارند به ولایت توهین می کنند؟!!
Iran, Islamic Republic of
اهی که از دل سید مظلوم دربیاد همینه . خودتان را گرفت . حالا دارید برنامه حصر میزارید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای خودم امثالهم که توکشوری زندگی میکنم که بخاطر پول به هم محله هاو هم سفره خودشون رحم نمیکنن ...!!!!