شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
همسر شهید خوش لفظ

دیدار با رهبر انقلاب چیزی جزء عشق نبود +فیلم

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 575120
خانواده شهید علی خوش لفظ از خاطره دیدار راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» گفتند.
دیدار با رهبر انقلاب چیزی جزء عشق نبود +فیلم
به گزارش جهان نيوز، علی خوش لفظ راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد و یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس پس از تحمل سال ها رنج جانبازی بر اثر عوارض شیمیایی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران به شهادت رسید.

به همین منظور خبرنگار ما گفتگویی با خانواده این شهید والامقام داشته است، که در ادامه می خوانید.

* همسر شهید: دیدار با رهبری چیزی جزء عشق نبود
 
همسرم بعد از سال‌های بیماری و رنج جانبازی که به عقیده خودشان خیلی شیرین بود، به آنچه که در این سال‌ها آرزویش را داشت، رسید.
 
ما تا شب گذشته جزو خانواده جانبازان بودیم و از امروز اگر خدای متعال و آقا امام زمان (عج) قبول کنند، در زمره خانواده شهدا قرار گرفته ایم.
 
شهید خوش لفظ از ۱۵ سالگی در جبهه‌های جنگ حضور داشت و حدود ۱۱ بار مجروح و چندین بار جراحی شد، که آثار شیمی درمانی در این سال‌های اخیر بیشتر خود را نمایان کرده بود. اما تا آخرین لحظه هیچ وقت ناشکری نکرد و شکرگزار خداوند بود.
 
 از زمانی که مورد تفقد حضرت آقا قرار گرفت، آسودگی و آلامی هم برای او و هم ما در خانه ایجاد شد و تنها توصیف او بعد از دیدار با رهبری چیزی جز عشق نبود و تا یک ماه یا ۴۰ روز هیچ دردی نداشت و احساس آسودگی می‌کرد.
 
* دختر شهید: اخلاص و ایمان از ویژگی های بارز پدر بود 
 
ویژگی‌های پدر را نمی‌توانم در چند واژه خلاصه کنم، بلکه اگر هرچیزی را بگویم در حق او کوتاهی کردم. ولیکن اخلاص، ایمان، شجاعت، تقوا و ... از جمله ویژگی‌های بارز پدر بود. پدر همیشه شهدا را پاکترین انسان‌های خداوند معرفی می‌کردند، که پدرم افتخار برادری و هم رزمی با آن‌ها را داشت.
 
* پسر شهید: توصیه پدر اطاعت از رهبری و دفاع از اسلام بود
 
شهادت از آرزوی های پدر بود، ناراحتی ما از فقدان و دوری پدر است، اما از سویی چون همیشه پدر آرزوی شهادت داشت و به آروزی دیرینه خود رسید، راضی هستیم به رضای خدا.
 
همیشه یکی از توصیه های پدر اطاعت از رهبری و دفاع از اسلام بود که خودشان هم در این مسیر روزها رنج کشیدند و به آرزوی خود رسیدند.
 
* پدر شهید: بعد از دیدار با حضرت آقا زندگی دوباره ای را آغاز کرده بود
 
همانطور که مستحضر هستید شهید خوش لفظ با همان لطافت و مهربانی که داشتند از دوستداران شدید خداوند بودند و شخصی ایثارگر محسوب می‌شدند.
 
دیدار با رهبری از جمله دیدار‌های مهمی در زندگی او بود که همیشه می‌گفت: «من بعد از آن دیدار زندگی جدیدی را آغاز کردم» و آن هم براساس صمیمیتی بود که در آن دیدار به وجود آمده بود.
 
گفتنی است؛ علی خوش لفظ در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر ۵، کربلای ۴ و کربلای ۵ حضور داشته و نهایتاً در عملیات کربلای ۵ تیر به نخاع وی خورده و به شدت مجروح می شود که پس از این واقعه، از این مجروحیت رنج می برد و مکرراً در بیمارستان بود.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *