کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آرامش به پایتخت بازگشت

30 آذر 1396 ساعت 9:53

پس از چندین ساعت پر التهاب در پایتخت بر اثر وقوع زلزله شب گذشته، هم اکنون آرامش به شهر بازگشته است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از العالم، زلزله 5.2 ریشتری شب گذشته در تهران، موجب شد مردم با نگرانی به سطح خیابان‌ها بیایند.دقایقی بعد از وقوع زلزله خیابان و معابر اصلی تهران بویژه در مناطق غربی مملو از خودروها، پمپ بنزین ها شلوغ و ترافیک سنگینی حاکم و شهر تهران قفل شد به طوری که تردد خودروهای امدادی نیز ناممکن می نمود.مردم سراسیمه رهسپار کوچه ها و خیابان ها شدند و شمار زیادی از تهرانی ها شب را در پارک ها، خیابان ها و خودروهای خود گذراندند.

حضور مردم در بیرون از خانه ها و گذراندن شب در پارک ها، خیابان ها و خودروها، بی تاثیر از هشدارهای ستاد بحران در خصوص فاصله گرفتن از ساختمان های نا ایمن و احتمال وقوع پس لرزه ها نبود.

بالاخره پس از یک شب پر التهاب آرامش به شهر بازگشته و هم اکنون همه چیز عادی و تهران از حالت اضطراب و اضطرار خارج شده است اما خطر همچنان باقی است و باید هشدارها بیش از پیش جدی قلمداد و اقدامات پیشگرانه علمی در سراسر شهرها و مناطق مستعد وقوع زلزله در کشور لحاظ شود.

قدرت زمین‌لرزه‌ شب چهارشنبه (29 آذر ماه 1396) تهران ۵.۲ ریشتر و کانون آن مشکین‌دشت استان البرز بود.
بر اساس اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان دقیق وقوع زلزله ساعت 23:27 دقیقه بوده است که علاوه بر تهران، در قم، قزوین، گیلان و اراک نیز احساس شده است. 
 


کد مطلب: 575085

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/575085/آرامش-پایتخت-بازگشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com