جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیات برگزاری آزمون فراگیر ارشد اعلام شد

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 574934
مشاور عالی سازمان سنجش از پذیرش بیش از ۳۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این آزمون ۸ دی ماه برگزار می شود.
جزئیات برگزاری آزمون فراگیر ارشد اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی  با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم از روز  یکشنبه، ۲۳ مهرماه ۹۶ منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۰ آبان ماه پایان پذیرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته محل روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.
مشاور عالی آموزش عالی آموزش کشور با تاکید بر اینکه تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر در آزمون فراگیر ارشد ثبت نام کردند گفت: از تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلبان معادل ۵۰.۱۶ درصد زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلبان معادل ۴۹.۸۴ درصد مرد هستند.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۵ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.وی گفت: شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه‌ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سوم دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و در روز دوشنبه ۴ دی در نشریه پیک سنجش منتشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *