جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت جهادکشاورزی از برندسازی محصولات ارگانیک

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 574759
مشاور وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از دهمین جشنواره محصولات ارگانیک در تهران، از آمادگی این وزارت خانه برای حمایت از توسعه تولید محصولات ارگانیک در کشور خبر داد.
حمایت جهادکشاورزی از برندسازی محصولات ارگانیک
به گزارش جهان نيوز، از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، محمود بصیری در بازدید از دهمین جشنواره محصولات ارگانیک با اشاره به اهمیت استفاده از محصولات ارگانیک در سلامت شهروندان گفت: یکی از مهم‌ترین تاثیرات جشنواره محصولات ارگانیک فرهنگ سازی برای تغذیه سالم و اصلاح الگویمصرف است.
 
مشاور وزیر جهاد کشاورزی در ادامه افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای کمک به افزایش کمی و کیفی محصولات ارگانیک با تشکیل شورای راهبردی در نظر دارد بسترهای لازم را فراهم آورد.

بصیری با تاکید بر نقش اشتغال زایی توسعه محصولات ارگانیک اظهار کرد: توسعه تولیدات محصولات ارگانیک منجر به اشتغال زایی خواهد شد و وزارت جهاد کشاورزی به این مسئله توجه ویژه دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی اعتماد عمومی را امر مهمی دانست و عنوان کرد: برای حفظ اعتماد عمومی لازم است محصولات ارگانیک با کیفیت مناسب و برندسازی به شهروندان ارائه شود تا اعتماد عمومی آسیب نبیند.

وی در ادامه گفت: برای برند سازی محصولات ارگانیک لازم است بخش خصوصی وارد شود و جهاد کشاورزی برای این موضوع همکاری های لازم را به عمل می‌آورد.

گفتنی است، دهمین جشنواره محصولات ارگانیک که از تاریخ 22 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرده است تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

منبع:آنا نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *