جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
میرزایی:

سیاست کوچک‌سازی دولت به درستی اجرا نشده

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 574717
عضو فراکسیون امید گفت: سیاست تعدیل و کوچک‌سازی حجم دولت از سال 68 پیگیری می‌شود اما هنوز موفق به اجرای آن نشده‌ایم.
سیاست کوچک‌سازی دولت به درستی اجرا نشده
به گزارش جهان نيوز، جلال میرزایی عضو فراکسیون امید در واکنش به خبری مبنی بر افزایش حقوق نمایندگان مجلس در سال 97 گفت:‌ بنده مخالف افزایش حقوق تمام کارمندان حتی وکلای ملت هستم.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه در شرایطی که کشور وضعیت مالی خوبی ندارد، افزایش حقوق نباید انجام شود، تصریح کرد: بخشی از مردم اکنون به سختی زندگی می‌کنند، فرصت‌های شغلی کم و محدود است لذا دلیلی برای افزایش هزینه‌های دولت وجود ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد:‌همه اذعان دارند که دولت از لحاظ بحث درآمدی وضعیت خوبی ندارد لذا باید از هر اقدامی که موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود، خودداری کرده و به سوی استفاده درست از منابع درآمدی موجود برویم.

میرزایی بیان کرد: بحث افزایش قیمت حامل‌های انرژی در هدفمندی یارانه‌ها هم به دلیل همین وضعیت بد مالی دولت انجام می‌شود، زمانی که دولت توان پرداخت به کسب و کار را هم ندارد نباید هیچ افزایش حقوقی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود مشکلات درآمدی چرا دولت امسال در لایحه بودجه موضوع استخدام چند هزار نفر را در نهاد ریاست جمهوری با حقوق مشخص قرار داده است، گفت:‌ متأسفانه سیاست تعدیل و کوچک‌سازی حجم دولت از سال 68 پیگیری می‌شود اما هنوز موفق به اجرای آن نشده‌ایم.

میرزایی با تأکید بر اینکه دولت باید کوچک و جامعه تقویت شود، تصریح کرد: به دلیل آن که دولتمردان و مدیران ما توانایی لازم برای ایجاد فرصت‌های شغلی را نداشته‌اند و بخش خصوصی را هم نتوانسته‌اند پویا کنند در نتیجه به جای ایجاد شغل به سوی بزرگ کردن دولت پیش رفته‌اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *