جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
فاطمه گودرزی:

از هر فرصتی برای تماشای تئاتر استفاده می‌کنم

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 574513
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد که لابه‌لای کارهای تصویری‌اش از هر فرصتی برای دیدن تئاتر استفاده می‌کند اما فعلا خودش برنامه‌ای برای کار تئاتری ندارد.
از هر فرصتی برای تماشای تئاتر استفاده می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، فاطمه گودرزی بازیگر سینما،‌تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس عنوان کرد که از هر فرصتی استفاده می‌کند تا بتواند به سالن‌های تئاتر بیاید و تئاتر تماشا کند.

وی در ادامه افزود: به طور مثال یک روز که تعطیلی داشته باشم سریع می‌آیم و چند کار را پشت سر هم شده می‌بینم.

گودرزی درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت که فعلا کار تئاتری ندارد و 5 ماه است که درگیر یک کار تلویزیونی برای همایون اسعدیان با عنوان «لحظه گرگ و میش»‌است.

وی دراین باره توضیح داد: این کار فکر می‌کنم برای پاییز (مهر ماه) سال آتی هم فیلمبرداری‌اش تمام شود و هم از شبکه سه پخش شود.

گودرزی با اشاره به اینکه یک سالی درگیر این سریال خواهند بود گفت: من نقش مادر یک خانواده را دارم که دچار مسائل انقلاب و بحران جنگ و تأثیرات آن بر خانواده اش شده است بنابراین ما چیزی از جنگ نمی‌بینیم اما تأثیرات آن را بر خانواده می‌بینیم.

وی که برای تماشای تئاتر به همراه فرزندش به سالن پایتخت آمده بود، همچنین عنوان کرد که کارهای خاص تئاتری را دوست دارد و از این نوع کارها استقبال می‌کند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *