جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بارش پراکنده در برخی نقاط کشور

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 574500
از فردا (۲۹ آذرماه) با گذر امواج ضعیف تراز میانی، به تناوب دربخش‌هایی از شمال غرب و غرب بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت در روز پنجشنبه ( ۳۰ آذرماه) ادامه دارد و از اواخر این روز علاوه بر این نواحی، دامنه‌های البرز مرکزی و روزهای جمعه و شنبه (۱ و ۲ دی ماه) استان‌های واقع در نوار شمالی کشور نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرند.
بارش پراکنده در برخی نقاط کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها در امروز به سبب وجود جریانات تراز میانی، در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و سواحل دریای عمان ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت. در این روز دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش نسبی می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: تا صبح پنجشنبه همچنان هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران ، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و ارومیه غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران چهارشنبه کمی ابری و غبارآلود در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد و پنجشنبه نیمه ابری همراه با غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای این روز ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *