پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳۰۰ عالم اسلامی:

عادی سازی روابط با اسرائیل شرعا حرام است

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 574472
بیش از ۳۰۰ عالم اسلامی "منشور علمای امت" را با هدف مقابله با عادی سازی برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی امضا کردند.
عادی سازی روابط با اسرائیل شرعا حرام است
به گزارش جهان نيوز به نقل از  تسنیم ، امضای منشور علمای امت در جریان کنفرانسی مطبوعاتی در شهر استانبول ترکیه با مشارکت علمای امت اسلامی از 36 هیئت، اتحادیه و موسسه در سراسر جهان انجام شد.

هدف از این کنفرانس، اعلام "منشور علمای امت" برای مقابله با خطر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود. این کنفرانس "شرعا" عادی سازی روابط با این رژیم را حرام دانست زیرا برای مسئله فلسطین و طرح مقاومت خطرناک است.

این منشور حاوی 44 بند و چند بخش است. بخش های منشور عبارتند از: "رژیم صهیونیستی و حکم شرعی و قانونی آن، عادی سازی و ماموریت حاکم، اصولی در مقاومت در برابر عادی سازی روابط، اهدافی در مقاومت با عادی سازی روابط و زیان ها و خطرات عادی سازی".

در این منشور تاکید شده است: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شرعا حرام است.
این درحالی است که تاکنون گزارشها و اخبار تایید شده زیادی درخصوص عادی سازی علنی برخی کشورهای اسلامی از جمله عربستان و بحرین با رژیم صهیونیستی منتشر شده است.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *