جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

توصیه رامبد جوان درباره گربه هایی که فرشته هستند

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 574364
رامبد جوان، کمدین مشهور و از چهره‌های تلویزیونی و سینمایی کشورمان به تازگی و در یکی از پست‌های اینستاگرام خود با انتشار تصویر یک گربه که در لابه‌لای موتور یک ماشین پنهان شده است، هشتگی برای حمایت از حیوانات زده است.
توصیه رامبد جوان درباره گربه هایی که فرشته هستند
به گزارش جهان نيوز،‌ رامبد جوان، کمدین مشهور و از چهره‌های تلویزیونی و سینمایی کشورمان به تازگی و در یکی از پست‌های اینستاگرام خود با انتشار تصویر یک گربه که در لابه‌لای موتور یک ماشین پنهان شده است، هشتگی برای حمایت از حیوانات زده است.

در توضیح این عکس نیز می‌خوانیم: «حیوانات بی‌پناه از سرما به ماشین‌های ما پناه می‌آورند و اگر مراقبشان نباشیم ممکن است حوادث جبران ناپذیری برای این کوچولوها بوجود بیاد. پس حتما قبل از روشن کردن ماشین، حتما چند ضربه بزنید تا اگه این فرشته‌ها به ماشین پناه آوردن متوجه حضور ما بشن و جونشون نجات پیدا کنه»!

*پیش از رامبد جوان نیز دلنوشته خانم هانیه توسلی، از بازیگران سینما برای مرگ گربه خانگی‌اش، حاشیه‌های فراوانی را برانگیخت.

خانم توسلی در نوشته خود «آرزوی مرگ» و رفتن پیش گربه‌اش را هم کرده بود.
چند سال قبل از این، تصاویر برخی حامیان حیوانات در جریان کمپین حمایت از سگ‌های ولگرد و هشتگ‌های #سگ_فحش_نیست ؛ اعتراضات زیادی را برانگیخت.

برخی از این افراد در تصاویر خود برای حمایت از سگ‌ها نوشته بودند: «من سگ هستم».


منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *